Pagina 1 van 1

GSMWEB, Defect toestel

Geplaatst: 16 jul 2009 02:15
door Ed72
Verleging gedaan bij gsm web, een defect toestel ontvangen.
(is ook niet gek dat Nokia N97 telefoons van 633 euro winkelwaarde kapot gaan, die direct onder de dekel van de orginele doos liggen, en je ze alleen in een plastic verzendzak verstuurd!
zeker nooit van noppenfolie of verzenddozen gehoord daar bij gsmweb!

Toestel met doos compleet retour gestuurd omwikkeld met noppenfolie in een verzenddoos ;-) met een begeleidende brief waarin ik spoedig een nieuw toestel wens te ontvangen, geen antwoord

Diverse malen gebeld en aan de telefoon krijg je steeds dezelfde marionetten die je niks kunnen vertellen of door kunnen verbinden met een manager of afdelingsverantwoordelijken, die zijn allemaal niet aanwezig volgens zeggen...

Mailtje gestuurd aan reparatie gsmweb en doorverwezen naar mijn brief, antwoord: bedankt voor uw e-mail, we hebben nog geen aanmeldingsformulier voor garantie en reparatie ontvangen, als we dit hebben ontvangen dan sturen we het toestel naar repair centre, ze gaan niet eens in op de inhoud van je brief of e-mail.
Diezelfde minuut een 2e mailtje van reparatie gsmweb, wij hebben uw toestel ontvangen en doorgestuurd naar het repair centre...
Wat willen ze nou, in de ene mail een aanmeldingsformulier en diezelfde minuut in de andere mail is het toestel verstuurd..
Snappen jullie het nog?
Volgens mij hebben ze ook niet de letters S,O,R,R,Y op het toetsenbord staan daar bij gsmweb, laat staan dat ze het uberhaupt uit kunnen spreken!!

Weten jullie waar de letters gsmweb voor staan? ik zal het vertellen
Gruwelijk!
Slecht!
Management!
WEB
Zeer teleurstellend daar bij gsmweb, zeker als je als consument recht hebt op een nieuw toestel!
Gsmweb wie gaat trouwens mijn kosten vergoeden van de aangetekende retourzending en telefoonkosten?

MENSEN DOE GEEN ZAKEN MET GSMWEB, JE KRIJGT ER MEER DAN SPIJT VAN!

Ed

Re: GSMWEB, Defect toestel

Geplaatst: 23 jul 2009 00:43
door Ed72
Hier nog een vervolg op het vorige bericht.
Weer een brief geschreven aan gsmweb, hieronder de brief en antwoord van gsmweb.

Geachte GSMWEB,

Ik heb op 11 juli jl. uw product ontvangen.

Op grond van de Wet Overeenkomst op afstand maak ik gebruik van mijn recht op bedenktijd.

Ik heb u het ontvangen product retour gestuurd overeenkomstig de instructies.
(Zoals telefonisch en via briefwisseling op 13 juli jl. aan u gemeld betreft hier een DOA van het merk Nokia N97)

U hebt tot nu toe geen enkel antwoord/reactie gegeven ofwel oplossing geboden op de vragen en uitleg die u zijn gesteld in de met het product meegezonden brief.

Daar komt nog eens bij dat u bepaalde informatie pas achteraf heeft verschaft aan mij.

Op grond van de wet brengt de ontbinding van de koop/verlenging binnen de bedenktermijn met zich mee dat ik de afgesloten aankoop van rechtswege zonder kosten kan ontbinden, zoals aangegeven in de eerdere brief.

Een afschrift van dit schrijven zal ik versturen naar Telfort.

Graag ontvang ik een bevestiging van mijn schrijven binnen een week,

Met vriendelijke groet,

ed





Geachte heer/mevrouw,


Zoals mijn collega's u al duidelijk hebben gemaakt kan en zal uw abonnement niet geannuleerd worden.
De wet kopen op afstand is niet van toepassing op diensten zoals een mobiele telefoon abonnement; tevens vallen contractuele overeenkomsten ook niet onder de wet kopen op afstand.

U geeft aan dat wij u geen oplossing hebben geboden, in ons systeem kan ik echter zien dat mijn collega's u 2 maal telefonisch de procedure voor garantie hebben uitgelegd en tevens ook 1 maal per email en 1 maal per brief.

Graag wensen wij z.s.m. een aanmeldformulier voor garantie en reparatie van u zodat wij uw toestel kunnen indienen bij de door Nokia aangewezen repaircenter.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice GSMWEB.NL Nederland B.V.

Re: GSMWEB, Defect toestel

Geplaatst: 23 jul 2009 08:29
door stofzuigertje
Gezien de kwetsbaarheid is een betere verpakking inderdaad noodzakelijk.

Maar of een telefoon ook onder deze 7 dagen valt weet ik niet.
Zelf zou ik dit soort dure producten liever in winkel halen en gelijk testen en als niet werkt de verkoper vragen.

Dus zowel defect of bedieningsfout (kan ook) word je dan wel gelijk geholpen en krijg je snel een andere of je mag weigeren als niet leverbaar.

Dus waarom online kopen?

Re: GSMWEB, Defect toestel

Geplaatst: 23 jul 2009 10:18
door g0t0h0
jullie kunnen dit na vragen bij een keurmerk of de rechtsbijstand

Qshops
mkbok

enz enz :arrow:

go