GSMWEB, Defect toestel
Geplaatst: 16 jul 2009 02:15
Verleging gedaan bij gsm web, een defect toestel ontvangen.
(is ook niet gek dat Nokia N97 telefoons van 633 euro winkelwaarde kapot gaan, die direct onder de dekel van de orginele doos liggen, en je ze alleen in een plastic verzendzak verstuurd!
zeker nooit van noppenfolie of verzenddozen gehoord daar bij gsmweb!
Toestel met doos compleet retour gestuurd omwikkeld met noppenfolie in een verzenddoos met een begeleidende brief waarin ik spoedig een nieuw toestel wens te ontvangen, geen antwoord
Diverse malen gebeld en aan de telefoon krijg je steeds dezelfde marionetten die je niks kunnen vertellen of door kunnen verbinden met een manager of afdelingsverantwoordelijken, die zijn allemaal niet aanwezig volgens zeggen...
Mailtje gestuurd aan reparatie gsmweb en doorverwezen naar mijn brief, antwoord: bedankt voor uw e-mail, we hebben nog geen aanmeldingsformulier voor garantie en reparatie ontvangen, als we dit hebben ontvangen dan sturen we het toestel naar repair centre, ze gaan niet eens in op de inhoud van je brief of e-mail.
Diezelfde minuut een 2e mailtje van reparatie gsmweb, wij hebben uw toestel ontvangen en doorgestuurd naar het repair centre...
Wat willen ze nou, in de ene mail een aanmeldingsformulier en diezelfde minuut in de andere mail is het toestel verstuurd..
Snappen jullie het nog?
Volgens mij hebben ze ook niet de letters S,O,R,R,Y op het toetsenbord staan daar bij gsmweb, laat staan dat ze het uberhaupt uit kunnen spreken!!
Weten jullie waar de letters gsmweb voor staan? ik zal het vertellen
Gruwelijk!
Slecht!
Management!
WEB
Zeer teleurstellend daar bij gsmweb, zeker als je als consument recht hebt op een nieuw toestel!
Gsmweb wie gaat trouwens mijn kosten vergoeden van de aangetekende retourzending en telefoonkosten?
MENSEN DOE GEEN ZAKEN MET GSMWEB, JE KRIJGT ER MEER DAN SPIJT VAN!
Ed
(is ook niet gek dat Nokia N97 telefoons van 633 euro winkelwaarde kapot gaan, die direct onder de dekel van de orginele doos liggen, en je ze alleen in een plastic verzendzak verstuurd!
zeker nooit van noppenfolie of verzenddozen gehoord daar bij gsmweb!
Toestel met doos compleet retour gestuurd omwikkeld met noppenfolie in een verzenddoos met een begeleidende brief waarin ik spoedig een nieuw toestel wens te ontvangen, geen antwoord
Diverse malen gebeld en aan de telefoon krijg je steeds dezelfde marionetten die je niks kunnen vertellen of door kunnen verbinden met een manager of afdelingsverantwoordelijken, die zijn allemaal niet aanwezig volgens zeggen...
Mailtje gestuurd aan reparatie gsmweb en doorverwezen naar mijn brief, antwoord: bedankt voor uw e-mail, we hebben nog geen aanmeldingsformulier voor garantie en reparatie ontvangen, als we dit hebben ontvangen dan sturen we het toestel naar repair centre, ze gaan niet eens in op de inhoud van je brief of e-mail.
Diezelfde minuut een 2e mailtje van reparatie gsmweb, wij hebben uw toestel ontvangen en doorgestuurd naar het repair centre...
Wat willen ze nou, in de ene mail een aanmeldingsformulier en diezelfde minuut in de andere mail is het toestel verstuurd..
Snappen jullie het nog?
Volgens mij hebben ze ook niet de letters S,O,R,R,Y op het toetsenbord staan daar bij gsmweb, laat staan dat ze het uberhaupt uit kunnen spreken!!
Weten jullie waar de letters gsmweb voor staan? ik zal het vertellen
Gruwelijk!
Slecht!
Management!
WEB
Zeer teleurstellend daar bij gsmweb, zeker als je als consument recht hebt op een nieuw toestel!
Gsmweb wie gaat trouwens mijn kosten vergoeden van de aangetekende retourzending en telefoonkosten?
MENSEN DOE GEEN ZAKEN MET GSMWEB, JE KRIJGT ER MEER DAN SPIJT VAN!
Ed