Vodafone klant onvriendelijk
Geplaatst: 18 jul 2009 11:45
In verband met verlenging van mobiele telefooncontract van mijn man afgelopen week telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. De vraag gesteld of het mogelijk was dat het contract
door mij verlengd zou worden in een Vodafone winkel. Dit was geen enkel probleem gezien het feit dat de overeenkomst voorzien is van een wachtwoord waardoor het mogelijk is dat door beide personen handelingen verricht kunnen worden op deze overeenkomst.
Hedenmorgen 18-07-09 naar de Vodafone winkel gereden en aan de medewerker gezegd dat ik kwam om het contract te verlengen (contract + legitimatie van zowel mijn man als van mijzelf bij de hand).
De dame aan de balie zei direct dat is niet mogelijk waarop er een collega bij geroepen werd die mij eveneens direct mededeelde dat dit niet mogelijk was. Hierop heb ik gezegd dat de klantenservice mij geïnformeerd heeft dat het wél mogelijk is mits ik het wachtwoord zou gebruiken.
De medewerkers hadden hierop als antwoord “ja dat horen we meer maar de klantenservice heeft dat toch echt verkeerd”. Wij kunnen helaas niets voor u doen regels zijn regels.
Ik heb verzocht om de klantenservice te bellen zodat het één en ander alsnog geregeld zou kunnen worden maar hiertoe was men niet bereidt.
Onverrichter zaken en met een vreselijk afgescheept gevoel heb ik de winkel verlaten.
Ik ben van mening dat er blijkbaar bij het hoofdkantoor /klantenservice een ander beleid gevoerd wordt dan in de winkel en ik verwacht na meer dan 10 jaar klant te zijn bij Vodafone een andere behandeling dan als een klein kind weggestuurd worden uit een winkel.
Ik ben inmiddels helemaal klaar met Vodafone aangezien dit nu de 2e keer is dat ik een staaltje meemaak van hun “klantvriendelijke” beleid!
Tessa
door mij verlengd zou worden in een Vodafone winkel. Dit was geen enkel probleem gezien het feit dat de overeenkomst voorzien is van een wachtwoord waardoor het mogelijk is dat door beide personen handelingen verricht kunnen worden op deze overeenkomst.
Hedenmorgen 18-07-09 naar de Vodafone winkel gereden en aan de medewerker gezegd dat ik kwam om het contract te verlengen (contract + legitimatie van zowel mijn man als van mijzelf bij de hand).
De dame aan de balie zei direct dat is niet mogelijk waarop er een collega bij geroepen werd die mij eveneens direct mededeelde dat dit niet mogelijk was. Hierop heb ik gezegd dat de klantenservice mij geïnformeerd heeft dat het wél mogelijk is mits ik het wachtwoord zou gebruiken.
De medewerkers hadden hierop als antwoord “ja dat horen we meer maar de klantenservice heeft dat toch echt verkeerd”. Wij kunnen helaas niets voor u doen regels zijn regels.
Ik heb verzocht om de klantenservice te bellen zodat het één en ander alsnog geregeld zou kunnen worden maar hiertoe was men niet bereidt.
Onverrichter zaken en met een vreselijk afgescheept gevoel heb ik de winkel verlaten.
Ik ben van mening dat er blijkbaar bij het hoofdkantoor /klantenservice een ander beleid gevoerd wordt dan in de winkel en ik verwacht na meer dan 10 jaar klant te zijn bij Vodafone een andere behandeling dan als een klein kind weggestuurd worden uit een winkel.
Ik ben inmiddels helemaal klaar met Vodafone aangezien dit nu de 2e keer is dat ik een staaltje meemaak van hun “klantvriendelijke” beleid!
Tessa