LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Center Parcs reageert niet op e-mails en brieven

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Tessa_

Center Parcs reageert niet op e-mails en brieven

Ongelezen bericht door Tessa_ »

Van maandag 15 juni t/m maandag 22 juni ’09 een verblijf geboekt op park de Kempervennen.Aangetrokken door de reclame op de website “bestel tevoren uw broodjes en de krant” besloten om hiervan gebruik te maken en voor het gehele verblijf een bestelling geplaatst voor bezorging van broodjes en de krant.
Een gourmetpakket besteld voor de aankomstdag, dus alles geregeld voor een ontspannen verblijf.
Bij aankomst het verschuldigde bedrag Euro 106,-- voldaan en de vakantie kon beginnen.
Helaas bleek dit een verkeerde verwachting:
gourmet pakket uitgepakt, zowel de bijgeleverde salades als het groentepakket bleken beide ruim over de uiterste verkoopdatum (3 dagen). Foodstore was al gesloten dus helaas niets aan te doen dan maar eten zonder salades en groentepakket.
Verder bleek dat zowel de toetjes als alle sausjes niet voorzien waren van een houdbaarheidsdatum Terwijl dit toch echt verplicht is in Nederland. Maar foutje moet kunnen tenslotte heb je vakantie.

Volgende morgen. De bestelde broodjes waren aan de deur gehangen door de bezorger en bij het pakken hiervan bleek dat de gehele verpakking opengescheurd was en de inhoud óf geheel verdwenen was of aangepikt. Achteraf bleek er in de foodstore een bordje te hangen waarin men adviseerde om het brood in de shopper te laten bezorgen omdat het anders door de vogels aangepikt zou kunnen worden.
Beetje vreemd om dit wel in de winkel te melden echter niet op de website immers als je alles laat bezorgen hoef je geen brood te halen in de winkel? Ook bleek de door ons bestelde krant niet aanwezig.

Naar de winkel gegaan om nieuwe broodjes te kopen en te melden dat er geen krant bezorgd was. Ook het verhaal verteld van het gourmetpakket waarin de helft van de artikelen over de datum was.
Aardige mevrouw stond ons te woord en vond het allemaal bijzonder vervelend en loste dit keurig op door een vlaai mee te geven en de juiste krant.
2 dagen ging alles helemaal perfect en het vertrouwen keerde dan ook terug.Nogmaals een gourmet pakket besteld voor de zaterdag onze slechte ervaring van de 1ste dag zou toch wel incidenteel geweest zijn.

Zaterdagmorgen bij het opstaan bleek de gehele shopper te zijn verdwenen zoals achteraf zou blijken is deze in de nacht door derden weggehaald. Wat echter ook ontbrak was het brood.
Naar de winkel gegaan om te vragen wat hier de reden van was en bij controle van de lijst bleek dat men dacht dat wij vrijdag al vertrokken zouden zijn terwijl we toch écht voor een hele week brood/krant besteld en betaald hadden.

Opnieuw een aardige mevrouw en ook zij vond dit allemaal erg vervelend en vulde direct een nieuw lijstje in voor levering van het brood/krant om zaterdag/zondag en maandag.

Zaterdagmiddag werd het gourmet pakket geleverd, door de eerdere ervaring wijs geworden toch maar even controleren of alles nu in orde zou zijn.
Dat het echter nog gekker kan bleek uit het feit dat nu gewoon overal de stickers met verkoopdata van afgehaald waren. Uitgezonderd de vleesschaal deze was gewoon voorzien van een sticker.
Het begint vervelend te worden maar alles in een tas gepakt en weer richting winkel en gevraagd waarom de stickers op de groentes, salades, sausjes etc ontbraken?

Wederom een aardige medewerker en deze ging even navragen waarom dit zo gedaan was?
Bij zijn terugkomst vertelde hij dat de pakketten ingevroren geweest waren en dus langer houdbaar waren dan op de sticker stond dus daarom was de sticker verwijderd. (Pakketten bleken wederom 3 dagen over de uiterste verkoopdatum te zijn)
De medewerker wist er eigenlijk verder ook niet goed raad mee dus de floormanager werd erbij gehaald.
Ook deze meneer vond het allemaal vervelend en zou er voor zorgen dat het netjes opgelost werd.
Een uurtje later werden er nieuwe sausjes, salades en een groentepakket in de bungalow afgeleverd.
Inmiddels was er ook een andere shopper afgeleverd.
Eerlijkheidshalve moeten wij nu wel melden dat wij inmiddels helemaal klaar waren met het hele gebeuren rond de foodstore en wij de kreet “een state of happiness gemakshalve maar veranderd hebben in een state vol ergernis!

Zondagmorgen opnieuw de shopper welke buiten stond, verdwenen en het bezorgde brood hing aan de deurknop. Voorspelbaar …. verpakking opengetrokken en wederom allemaal aangevreten brood.
Inmiddels was de ergernis zover opgelopen dat we maar niet eens meer zijn gaan praten over het brood en gewoon nieuw brood gekocht hebben.
De shopper bleek in de sloot te liggen en zoals we achteraf hoorde was er op dat moment veel overlast van personen die fietsen, shoppers e.d. in de sloten of in het bos gooide.

Inmiddels was onze ergernis zover opgelopen dat wij naar de receptie zijn gelopen en daar het hele verhaal hebben uitgelegd. De (wederom) aardige mevrouw zou het opnemen met haar manager en deze zou zeker contact met ons opnemen.
Als tegemoetkoming bood zij aan dat wij maandagmorgen op de dag van vertrek om 08.30 uur in het restaurant zouden mogen gaan ontbijten.
Heel vriendelijk aanbod echter niet haalbaar omdat wij om 10.00 uur het huisje moesten verlaten en wij onze moeder van 88 jaar alsmede de hond bij ons hadden en het niet haalbaar is voor een oude dame
om zowel te gaan ontbijten als om 10.00 uur het huisje te moeten verlaten.
Dit is echter onze keus geweest om dit aanbod af te wijzen en nogmaals het aanbod was zeer vriendelijk.

Bij thuiskomst hebben wij het hele verhaal naar Center Parcs gemaild en gezegd dat wij hoopten dat men met ons verhaal iets kon doen zodat in de toekomst dit soort problemen niet meer zouden
voorkomen en dat wij het op prijs zouden stellen een reactie van Center Parcs te ontvangen.
Wat voor ons een ontspannen weekje had moeten worden is door het continue moeten zeuren en klagen over zaken welke niet in orde waren en opnieuw brood kopen (dubbele kosten) een week vol ergernis geworden.
Na drie weken hadden wij nog geen enkele reactie van de manager óf op onze e-mail ontvangen zodat wij eveneens een brief naar de klantenservice van Center Parcs hebben gestuurd.
Helaas we zijn nu een maand verder en ook hier is geen enkele reactie op gekomen.
Het lijkt mij vrij begrijpelijk dat wij geen enkel vertrouwen meer hebben in de klantvriendelijkheid van Center Parcs en het een vrij kwalijke zaak vinden dat men zo met berichten van klanten omgaat.

Tessa
Laatst gewijzigd door Tessa_ op 19 jul 2009 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

ron1

Re: Center Parcs reageert niet op e-mails en brieven

Ongelezen bericht door ron1 »

Goh, wat vreselijk als je vacantie op zo'n afgrijselijke manier tot een hel wordt verklaard............................

bartels jam

Ongelezen bericht door bartels jam »

Center Parcs heeft de rekening van de provider niet betaald en kan dus geen e-mail ontvangen.

Tessa_

Hmm dat zou natuurlijk wel het uitblijven van een reactie verklaren :wink:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik had verwacht gezien de prijs dat dit beter geregeld zou zijn, maar ik hoorde ook in andere parken enkele keren dit soort klachten.

Dus als U mij met elders gekochte boodschappen ziet is dit wegens Uw klacht en de andere die ik ooit in de rij voor het niet werkende zwembad toegang poort hoorde.

Tessa_

Ik heb geprobeerd om telefonisch contact te leggen met de klantenservice van Center Parcs. Uiteraard een 0900 nummer ...
20 ct per minuut met een maximum van 10 euro.
Na een aantal minuten gewacht te hebben werd de verbinding verbroken, leuke manier om geld te verdienen???
Conclusie is dus simpel en snel getrokken
a) je reageert als Center Parcs niet op e-mails
b) je geeft je baliemedewerkers instructie dat er écht contact opgenomen wordt door de manager (als de klant de receptie maar zo snel mogelijk verlaat!)
c) je reageert als Center Parcs niet op brieven welke gezonden worden
d) je laat als Center Parcs de verbinding na een minuut of 3 gewoon verbreken zodat wel de verdiensten op het 0900 nummer binnen zijn maar je de klacht / probleem niet hoeft aan te horen.

Er is nog maar één optie voor ons en dat is never meer een bungalow boeken bij deze organisatie "vol ergernis".

Tessa_ :twisted:

mar42

Ongelezen bericht door mar42 »

Hier heb je een gewoonnummer van ze zie onderstaande link:

http://www.vraagalex.nl/0900-alternatie ... cs&uid=339

Tessa_

Dank je wel Mar ga ik zeker bellen vandaag!
Tessa_

Tessa_

Ik ben vanmorgen opgebeld door een mevrouw van Center Parcs, een medewerkster van Custom Relations van het park de Kempervennen zelf.

Allereerst werden excuses gemaakt voor het niet eerder reageren op verzonden brief en e-mails. Mevrouw noemde het zelf ook zo onderhand “de wet van Murphy”, alles wat blijkbaar mis kon gaan is ook mis gegaan, zowel tijdens het verblijf als bij de afhandeling van de klacht.

Hebben tijdens een behoorlijk lang telefoongesprek de gehele situatie doorgesproken en van de zijde van de Kempervennen heeft men het e.e.a. gecheckt en veranderd in de Food store zodat de bij ons
ontstane problemen in de toekomst vermeden kunnen worden.

Na het telefoongesprek ben ik in ieder geval blij dat er serieus omgegaan wordt met het gemelde en dat ik mijn verhaal op een behoorlijke manier heb kunnen vertellen.

Mijn grootste irritatie is ontstaan nadat er geen enkele reactie van Center Parcs kwam en dat is in ieder geval opgelost nu.
Uiteraard kan er niets meer veranderd worden aan de week vol ergernis die we achter de rug hebben maar op een gegeven moment moet je dat denk ik maar achter je laten.

Ter compensatie heeft men een kortingsbon aangeboden te gebruiken bij een eventuele volgende boeking.
Ik heb gezegd dat het zeker mijn bedoeling niet geweest is met het melden van mijn klacht om een compensatie te ontvangen, dat de reden van melden voor mij geweest is om in de toekomst dit soort fouten / problemen / klachten te voorkomen.
De bon zal opgestuurd worden en wie weet wordt er in de toekomst gebruik van gemaakt maar eerlijkheidshalve heb ik Center Parcs gemeld …. nu nog even niet.

In ieder geval is er na 6 weken toch een reactie gekomen en daar was het uiteindelijk toch om te doen.

Tessa_

bartels jam

Gefeliciteerd Tessa ik wil die bon wel overnemen van je ?

Tessa_

uhmm hoor ik nou te zeggen wat biedt je ervoor? :wink:
Tessa

bartels jam

50% van de waarde :lol:

Tessa_

Zal het in gedachten houden, ga voorlopig eerst maar eens nadenken wat we ermee gaan doen. Tenslotte kan je het vast niet 2x zo slecht treffen toch? (dat heet optimistisch blijven geloof ik)

bartels jam

Lijkt mij ook niet hoop dat je volgende bezoek meer succes heeft.

Tessa_

we zullen het zien (of niet) :roll:

Gesloten