Pagina 1 van 1

Waarom geen RotPunkt?

Geplaatst: 20 jul 2009 21:25
door bastonjekoek
Beste lezers/professionals/liefhebbers/keukenspeurders,

Dit onderwerp is al een aantal maal behandeld in het verleden, maar een eenduidig antwoord kan ik er niet uit opmaken. Aangezien we ons in een orienterende fase bevinden voor wat betreft de aankoop van een nieuwe keuken zijn ook die van RotPunkt bij ons op het beeldscherm verschenen. Leuke keukens om te zien, prima beoordeling van de consument, alleen de verkopers blijken er echt geen cent voor over te hebben.

Heb inmiddels een aantal verkopers gesproken en eens rustig gebabbelt over de mogelijkheden (offertes komen later). Toevallig waren dit tot nu toe allen verkopers behorend tot DMG. Toevallig???? Of toch niet zo.

Echter een mailtje naar een niet nader te noemen "onafhankelijke" verkoper, met ca. 10 merken in de zaak is juist erg te spreken over dit merk. Zeker met de vooruitgang die ze de laatste 2 jaar hebben geboekt.

Vandaar dus..... waarom geen RotPunkt? En zo nee, wat dan wel?

Re: Waarom geen RotPunkt?

Geplaatst: 24 jul 2009 09:36
door plint
Beste, ik heb jaren gewerkt met Rotpunkt, prima keuken, goede kwaliteit, mooie frontjes, een prima alternatief voor de vele duurdere merken. Alleen als er service op je keuken is, houd dan je hart maar vast. Ze krijgen het niet voor elkaar om een service goed op te lossen. De klant moet soms maanden wachten en dan gaat er nog van alles mis. Koop je Rotpunkt bij een goede keukenzaak, dan voorkom je service en een hoop ergernis. :shock: Succes

Re: Waarom geen RotPunkt?

Geplaatst: 14 aug 2009 14:56
door Edhdesign
rotpunkt is wel goed
je moet een goede keukenzaak opzoeken die goede service garanderen

Re: Waarom geen RotPunkt?

Geplaatst: 14 aug 2009 19:30
door pfffff
:lol:

Re: Waarom geen RotPunkt?

Geplaatst: 16 aug 2009 13:27
door zelfstandigste
Pffff. nu laat je je toch wel een beetje kennen hoor, als of SieMatic nooit service nodig heeft!? Dan zit er toch wel een overduidelijk verschil in service-afhandeling heden ten dage; bij SieMatic eerst een schuldige aanwijzen alvorens er service verleend wordt......da's bij Rotpunkt wel anders eerst service dan overleg (zodat de consument hier geen hinder van hoeft te ondervinden).

In het marktsegment waar Rotpunkt zich in begeeft zijn er maar weinig die de kwaliteit voor eenzelfde prijs kunnen evenaren.

Re: Waarom geen RotPunkt?

Geplaatst: 03 sep 2009 15:16
door mopasha
Tjonge nette uitspraak Edhdesign,

Wie is dan het goeie merk de keukenzaak of het produkt.

Ik denk de keukenzaak of niet.

Re: Waarom geen RotPunkt?

Geplaatst: 04 sep 2009 11:16
door hark
Rotpunkt is een prima merk.
ook service is geen probleem mits je de keuken bij een gerenommeerde keuken zaak koop.

Re: Waarom geen RotPunkt?

Geplaatst: 04 sep 2009 16:03
door mopasha
Nog zo één die er verstand van heeft.

Re: Waarom geen RotPunkt?

Geplaatst: 04 sep 2009 16:14
door zelfstandigste
Nog zo één die er verstand van heeft.
Nog zo één die niet alle berichten leest, en meteen iemand op z'n plaats denkt te zetten.

Hark is een consument die een rotpunkt keuken heeft......

En.....probeer mij maar; ik HEB er namelijk verstand van :wink: