UPC heeft ongelijk maar erkend dit niet.
Geplaatst: 20 jul 2009 23:15
Na verhuizing geen internet en telefoon. Na langdurig met eigen mobiele telefoon gebeld te hebben lag het volgens UPC aan onze router. Op advies van UPC nieuwe router gekocht terwijl ik al had medegedeeld dat modem van UPC niet goed was. Nieuwe woonwijk, andere (digitale) kabels in de grond. Nieuwe router werk ook niet. Weer bellen met eigen mobiele telefoon. Hoge rekening. Bezoek aan de winkel. Medewerkster erkend probleem. Oude modem nieuwe digitale kabels. Medewerkster belt en krijgt bij eigen collega's (!) nul op rekest. Toevallig komt er een monteur van de oude stempel binnen. Iemand met verstand van zaken!. Kijkt in systemen en concludeert: Modem is niet goed. Nieuwe woonwijk met digitale kabels -> oude modem (en ik ben bedrijfseconoom...). Monteur komt op eigen titel binnen half uur langs, monteert nieuwe modem en alles werkt goed. Wij zitten met hoge mobiele telefoonrekening die niet vergoed wordt. Schande!!