Eneco,Stedin,Joulz De verschrikkelijk hoge tarieven.
Geplaatst: 24 jul 2009 02:22
Dit is mijn correspondentie met Eneco,Stedin,Joulz or whatever.
Waarom betaal ik op 29 juni een
bedrag van 403,41 euro (is een vereiste,anders wordt er gewoon niets gedaan) voor het verwijderen van een gasmeter??? Er staat nu een afspraak voor VOLGENDE week donderdag,dat er iemand komt kijken wat er gedaan moet worden.Dan wordt er pas een afspraak gemaakt voor het verwijderen van de gasmeter. Hoe komen jullie dan in godsnaam aan dat bedrag van ruim 403 euro voor het verwijderen van deze gasmeter,als je eerst komt kijken wat er eigenlijk gedaan moet worden!!! Klopt niet helemaal,vind je ook niet!! Normaal gesproken krijg je ACHTERAF een factuur Dan weet je ook wat de werkzaamheden zijn geweest!!!
Ik zal ook even iets citeren. "Binnen 10 werkdagen na betaling neemt Joulz contact met u op om een datum vast te stellen voor de UITVOERING van de werkzaamheden." Nou die 10 werkdagen werden al overschreden waarvoor ik al een klacht bij Eneco heb ingediend,en het contact was voor een afspraak om te komen KIJKEN en niet voor de te verrichtte werkzaamheden!! Dat betekent dat bijna een maand na mijn betaling van ruim 403 euro er nog steeds NIETS is gedaan!!! Vreemde zaak al zeg ik het zelf. Het is puur een kwestie van de gasmeter afkoppelen,verder niets.Dan vind ik een uurloon van ruim 4oo euro toch echt teveel!!!
Reaktie ENECO:
Graag reageren wij op uw e-mail van 16-07-2009 00:55 waarin u aangeeft dat u het bedrag voor de werkzaamheden erg hoog vind.
Wij adviseren u om contact op te nemen met de offerte afdeling zodat
zij u verdere uitleg kunnen geven over de hoogte van de kosten. U kunt deze afdeling bereiken via het telefoonnummer 010-8908874.
Mijn reaktië:
Dit is dus echt geen antwoord op mijn vragen.
Waarom denken jullie dat ik het per e-mail doe?
Om dadelijk geen telefoonrekening van een paar honderd euro er nog
bovenop te krijgen!!!
Walgelijk gewoon.
ALLES is ENECO en je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd!
Jullie vertragen onze verbouwing en dat gaat ons ook nog geld
kosten.Kunnen we dat op ENECO/STEDIN/JOULZ verhalen!
Alle correspondentie wordt verzameld.
Belachelijk gewoon hoe je word behandeld als je al bijna 23 jaar klant
bent bij Eneco,zonder klachten.
Nu heb je ze nodig en waar blijft Eneco? NERGENS!
ENECO's reaktie:
Graag reageren wij op uw e-mail van 21-07-2009 01:40 waarin u aangeeft dat u niet telefonisch contact wilt opnemen met de offerte afdeling.
Wij begrijpen dat u het erg vervelend vind om telefonisch contact op te nemen met de offerte afdeling. Om deze reden hebben wij uw e-mail doorgestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek om met spoed contact met u op te nemen (ja dan kan het ineens wel per e-mail)
Mijn reaktie:
Het is precies 3 dagen later en nog steeds geen reaktie van de offerte
afdeling van Stedin!
En tot mijn verbazing staat er gisterochtend om 10 over acht iemand van
'ENECO' voor de deur.Geen Stedin of Joulz,maar 'gewoon' Eneco.
Is 1 minuut binnen geweest,heeft een foto van de gasmeter gemaakt en we zullen wel weer gebeld worden voor een afspraak voor het verwijderen ervan.
Nu,die foto had ik zelf ook wel kunnen maken en kunnen doormailen.En dat het simpel een gevalletje van afkoppelen is,wisten we zelf ook al!
Hier ga ik dus echt geen ruim 400 euro voor betalen.Dit is echt te gek
voor woorden!
En weer vertraging in de verbouwing,want wanneer komt die afspraak?Na de bouwvak?
Nee,dit kan echt niet!!!
En ******** ,bedankt voor je snelle reaktie,maar voor de rest van
Eneco,Stedin of Joulz (of hoe alles ook mag heten) heb ik echt geen
goed woord over!
Ik ben hier echt nog niet klaar mee.
En stuur dit berichtje maar door naar de desbetreffende personen.Ik ga
het zelf ook nog doen naar ******* van Stedin.
Bedankt.
Mijn mail naar Stedin:
Op 8 juni heb ik een offerte aangevraagd voor het wijderen van een gasmeter.
Op 23 juni de offerte gekregen en op 29 juni betaald. 403,41 euro.(heb ik even over moeten nadenken,maar ja,zonder betaling,geen werkzaamheden)
Het is nu 24 juli en er is nog steeds niets gedaan.
Gisterochtend is er iemand van Eneco (dit is toch Stedin!) langsgeweest om te kijken wat er gedaan moet worden en een foto van de gasmeter gemaakt.Binnen 1 minuut weer weg.
Nu,die foto had ik zelf ook kunnen maken en doormailen en dat het een kwestie is van het afkoppelen van de gasmeter wist ik ook al.
Kun je mij dan eens uitleggen waarom ik bijna een maand geleden al ruim 403 euro heb betaald voor een klusje van niks en dat het bijna een maand na mijn betaling nog steeds niet is gebeurd!
Hoe komen jullie op dit bedrag zonder dat je van tevoren weet wat de werkzaamheden zullen zijn?
Vreemd.
MEESTAL krijg je ACHTERAF een nota van de verrichtte werkzaamheden..
Ik vind het bedrag dan ook wel erg hoog voor een klusje van niks.Had ik zal nog wel kunnen doen.Helaas mag dat niet van ENECO.
Ik hoop toch echt een groot gedeelte van mijn betaling terug te krijgen,want deze tarieven slaan echt werkelijk nergens op!
En dat er 46 dagen na een aanvraag en 25 dagen na een betaling nog niks is gedaan,gaat er bij ook niet in!
Dus,het verwijderen van een gasmeter,wat amper een half uurtje werk is,kost je ruim 400 euro,niet slecht toch!
Nee.Eneco,Stedin,Joulz en nog andere namen,hier trappen we dus niet in!!!!!!!!
Waarom betaal ik op 29 juni een
bedrag van 403,41 euro (is een vereiste,anders wordt er gewoon niets gedaan) voor het verwijderen van een gasmeter??? Er staat nu een afspraak voor VOLGENDE week donderdag,dat er iemand komt kijken wat er gedaan moet worden.Dan wordt er pas een afspraak gemaakt voor het verwijderen van de gasmeter. Hoe komen jullie dan in godsnaam aan dat bedrag van ruim 403 euro voor het verwijderen van deze gasmeter,als je eerst komt kijken wat er eigenlijk gedaan moet worden!!! Klopt niet helemaal,vind je ook niet!! Normaal gesproken krijg je ACHTERAF een factuur Dan weet je ook wat de werkzaamheden zijn geweest!!!
Ik zal ook even iets citeren. "Binnen 10 werkdagen na betaling neemt Joulz contact met u op om een datum vast te stellen voor de UITVOERING van de werkzaamheden." Nou die 10 werkdagen werden al overschreden waarvoor ik al een klacht bij Eneco heb ingediend,en het contact was voor een afspraak om te komen KIJKEN en niet voor de te verrichtte werkzaamheden!! Dat betekent dat bijna een maand na mijn betaling van ruim 403 euro er nog steeds NIETS is gedaan!!! Vreemde zaak al zeg ik het zelf. Het is puur een kwestie van de gasmeter afkoppelen,verder niets.Dan vind ik een uurloon van ruim 4oo euro toch echt teveel!!!
Reaktie ENECO:
Graag reageren wij op uw e-mail van 16-07-2009 00:55 waarin u aangeeft dat u het bedrag voor de werkzaamheden erg hoog vind.
Wij adviseren u om contact op te nemen met de offerte afdeling zodat
zij u verdere uitleg kunnen geven over de hoogte van de kosten. U kunt deze afdeling bereiken via het telefoonnummer 010-8908874.
Mijn reaktië:
Dit is dus echt geen antwoord op mijn vragen.
Waarom denken jullie dat ik het per e-mail doe?
Om dadelijk geen telefoonrekening van een paar honderd euro er nog
bovenop te krijgen!!!
Walgelijk gewoon.
ALLES is ENECO en je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd!
Jullie vertragen onze verbouwing en dat gaat ons ook nog geld
kosten.Kunnen we dat op ENECO/STEDIN/JOULZ verhalen!
Alle correspondentie wordt verzameld.
Belachelijk gewoon hoe je word behandeld als je al bijna 23 jaar klant
bent bij Eneco,zonder klachten.
Nu heb je ze nodig en waar blijft Eneco? NERGENS!
ENECO's reaktie:
Graag reageren wij op uw e-mail van 21-07-2009 01:40 waarin u aangeeft dat u niet telefonisch contact wilt opnemen met de offerte afdeling.
Wij begrijpen dat u het erg vervelend vind om telefonisch contact op te nemen met de offerte afdeling. Om deze reden hebben wij uw e-mail doorgestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek om met spoed contact met u op te nemen (ja dan kan het ineens wel per e-mail)
Mijn reaktie:
Het is precies 3 dagen later en nog steeds geen reaktie van de offerte
afdeling van Stedin!
En tot mijn verbazing staat er gisterochtend om 10 over acht iemand van
'ENECO' voor de deur.Geen Stedin of Joulz,maar 'gewoon' Eneco.
Is 1 minuut binnen geweest,heeft een foto van de gasmeter gemaakt en we zullen wel weer gebeld worden voor een afspraak voor het verwijderen ervan.
Nu,die foto had ik zelf ook wel kunnen maken en kunnen doormailen.En dat het simpel een gevalletje van afkoppelen is,wisten we zelf ook al!
Hier ga ik dus echt geen ruim 400 euro voor betalen.Dit is echt te gek
voor woorden!
En weer vertraging in de verbouwing,want wanneer komt die afspraak?Na de bouwvak?
Nee,dit kan echt niet!!!
En ******** ,bedankt voor je snelle reaktie,maar voor de rest van
Eneco,Stedin of Joulz (of hoe alles ook mag heten) heb ik echt geen
goed woord over!
Ik ben hier echt nog niet klaar mee.
En stuur dit berichtje maar door naar de desbetreffende personen.Ik ga
het zelf ook nog doen naar ******* van Stedin.
Bedankt.
Mijn mail naar Stedin:
Op 8 juni heb ik een offerte aangevraagd voor het wijderen van een gasmeter.
Op 23 juni de offerte gekregen en op 29 juni betaald. 403,41 euro.(heb ik even over moeten nadenken,maar ja,zonder betaling,geen werkzaamheden)
Het is nu 24 juli en er is nog steeds niets gedaan.
Gisterochtend is er iemand van Eneco (dit is toch Stedin!) langsgeweest om te kijken wat er gedaan moet worden en een foto van de gasmeter gemaakt.Binnen 1 minuut weer weg.
Nu,die foto had ik zelf ook kunnen maken en doormailen en dat het een kwestie is van het afkoppelen van de gasmeter wist ik ook al.
Kun je mij dan eens uitleggen waarom ik bijna een maand geleden al ruim 403 euro heb betaald voor een klusje van niks en dat het bijna een maand na mijn betaling nog steeds niet is gebeurd!
Hoe komen jullie op dit bedrag zonder dat je van tevoren weet wat de werkzaamheden zullen zijn?
Vreemd.
MEESTAL krijg je ACHTERAF een nota van de verrichtte werkzaamheden..
Ik vind het bedrag dan ook wel erg hoog voor een klusje van niks.Had ik zal nog wel kunnen doen.Helaas mag dat niet van ENECO.
Ik hoop toch echt een groot gedeelte van mijn betaling terug te krijgen,want deze tarieven slaan echt werkelijk nergens op!
En dat er 46 dagen na een aanvraag en 25 dagen na een betaling nog niks is gedaan,gaat er bij ook niet in!
Dus,het verwijderen van een gasmeter,wat amper een half uurtje werk is,kost je ruim 400 euro,niet slecht toch!
Nee.Eneco,Stedin,Joulz en nog andere namen,hier trappen we dus niet in!!!!!!!!