Pagina 1 van 1

wanbeleid T-mobile

Geplaatst: 26 jul 2009 09:46
door kimberg
Ik heb grote problemen met T-mobile, het is inmiddels zo ver gekomen dat ik gedagvaard ben.

ik heb in 2008 meerdere malen getracht mijn abonnement bij de firma T-mobile getracht op te zeggen, dit lukte niet omdat ik nog openstaande facturen had. Ik heb mij echter door het juridisch loket laten vertellen dat ze hiermee niet mijn opzegging mochtn tegenhouden. Ook had ik de facturen al lang voldaan. na maar lieft 6! keer de facturen te hebben gefaxt en opgestuurd is uiteindelijk mijn opzegging erdoor gekomen. Omdat ik veel geklaagd had en dit ruim 3 maanden gespeeld heeft heb ik uiteindelijk iemand van de klachtenservice aan de telefoon gehad die mij zijn excuses aanbood voor de gebeurtenissen.

Ik heb aangegeven dat ik 3 maanden aan een te duur abonnement heb vastgezeten door de fouten die aan hun kant gemaak zijn, waarop de medewerker uiteindelijk ermee akkoord ging de laatste factuur te crediteren.

Ruim een jaar later kreeg ik plotseling ene gerechtsdeuraardersbureau aan mijn broek, die absoluut niet vatbaar waren voor mij argumenten, en mij nu zelf gedagvaard hebben.

Heeft iemand dezelfde ervaringen met deze firma en weet iemand wat ik hieraan moet doen ?

mvg Kim

Re: wanbeleid T-mobile

Geplaatst: 26 jul 2009 09:59
door mar42
Je kan alles wat je aan bewijzen hebt kopieren en je bezwaar tegen de dagvaarding toelichten en of persoonlijk of opsturen aan de rechtbank. :wink:
De rechter bepaald uiteindelijk of zij in hun recht staan of jij.

Re: wanbeleid T-mobile

Geplaatst: 26 jul 2009 10:19
door stofzuigertje
Je mag bij schulden wel een lopend contract stoppen..

Alleen de resterende maanden tot einddatum moet je betalen + de nog uitstaande schulden maar je mag stoppen met via hun bellen.
Dus de telefoon verbinding stopt en je moet nog steeds betalen maar zo
voorkom je kosten in volgend maanden dus is de schuld makkelijker te betalen.

Als zij de opzegging weigeren om deze reden kan het vrijspraak worden tenzij het nadrukkelijk in hun voorwaarden zo zou staan.

Dus vraag op welk artikel zij zich beroepen en plaats dit hier.

Re: wanbeleid T-mobile

Geplaatst: 26 jul 2009 10:39
door kimberg
ik ben al aan jaar van T-mobile af. en mijn contractsperiode was afgelopen.
maar de rekening van 83 euro die ik niet zou hoeven betalen vanwege de enorme overlast door de niet ontvangen betalingsbewijzen etc en de vele telefoontje met de klantenservice.
ik heb NOOIT meer iets gehoord over deze rekening echter een jaar na dato ben ik gedagvaard voor een bedrag van 380 euro ....
dus kennelijk is de schikking van 83 euro niet goed opgenomen in de administratie van T-mobile

Re: wanbeleid T-mobile

Geplaatst: 26 jul 2009 14:15
door Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR

Re: wanbeleid T-mobile

Geplaatst: 26 jul 2009 14:22
door kimberg
sorry maar aan deze reactie heb ik dus NIETS
ik ben WEL gedagvaard en het NIET te maken met een incassobureau. Ik ken lindorff van de betalingen die T-mobile niet goed verwerkt had en het is inderdaad een steletje malafide zwendelaars MAAR zij hebben uiteindlijk de betalingsbewijzen geaccepteerd, in tegenstelling toto T-mobile

Re: wanbeleid T-mobile

Geplaatst: 26 jul 2009 14:38
door Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR

Re: wanbeleid T-mobile

Geplaatst: 26 jul 2009 14:39
door Toolboy
Geachte is het wel een echte dagvaarding?? Deze gasten zijn heel slim/gemeen . Bel eens naar de rechtbank waar het zg moet voorkomen. Ik heb ook een zg dagvaarding gehad van t2 en na weken bellen is deze nu geseponeerd.Maar wie dagvaard u dan nu?

Groet T

Re: wanbeleid T-mobile

Geplaatst: 26 jul 2009 15:59
door Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR

Re: wanbeleid T-mobile

Geplaatst: 26 jul 2009 16:22
door gravedigger
Toch niet toevallig deurwaarderskantoor de Jong?