Pagina 1 van 1

reactie op Tros-prijs

Geplaatst: 26 nov 2002 14:55
door waterbeddenconcurrent
Hahaha, op de Amsterdamse kabel (geloof in het programma van MokumTV of At5) zag ik het spotje waarin de Waterbeddenconcurrent reageert op dde Tros-prijs voor slechtste reclame. Hier de tekst:
Man a.
huh, als je de goedkoopste wilt zijn, kun je natuurlijk geen biljoenen uitgeven aan reclame.

Man b.
(Prins Bernhard accent):
Ja, aber daarum hoeft die Wasserbeddenconcurrent niet gelijk die allerslechste und dreckigste reclamefielmpje zu machen

a.
Nou, da's toch leuk dat ze voor zo'n home-made movie toch maar effe een soort Edison winnen.

b.
(verslikt zich in de sigarenrook) nou, nou, poef, poef, rustig maar, het is maar de Loden Leeuw-Preisje von das Tros-programma Radar.

Lachen, want ze hebben dan wel de kuttigste reclame, maar ook gevoel voor hunor.
Robert

Re: reactie op Tros-prijs

Geplaatst: 26 nov 2002 14:58
door Robert
Zie net dat ik nu sta geregistreerd als Waterbeddenconcurrent, maar dat was mijn onderwerp. Ik heet Robert en kom uit Amsterdam, maar verblijf vaak in Wesel in Duitsland.

Re: reactie op Tros-prijs

Geplaatst: 05 dec 2002 21:35
door Berry
Ja, dit is echt zo triest. Echt te erg voor woorden deze reclame. Deze reclame moet echt zo snel mogelijk van het scherm, want dit verlaagd het imago van de Nederlandse media.

groeten, Berry

Re: reactie op Tros-prijs

Geplaatst: 05 dec 2002 21:36
door Berry
Uuh sorry verkeerd gelezen, jij vind m juist leuk die reclame. Nou, ik zeker niet! Echt trieste zooi!

Re: reactie op Tros-prijs

Geplaatst: 10 dec 2002 14:23
door jan bennink
ze hebben wel hun zin...

landelijke bekendheid voor heel weinig geld.

Re: reactie op Tros-prijs

Geplaatst: 27 jan 2003 20:06
door Lala
Het is maar dat ik de tekst nu geschreven zie staan, want ik versta geen bal van wat die lui zeggen! Wat een irritante reclame. En die Frisia is er ook 1 die ik meteen wegzap. O ja en Postkrediet met die dokter Simon, jakkkkie!

Re: reactie op Tros-prijs

Geplaatst: 19 feb 2003 03:53
door John
Berry,

je bedoelt : dit verrijkt het imago van de Nederlandse media.