Wehkamp
Geplaatst: 28 jul 2009 11:39
Hey Allemaal,
23 jun hebben mijn vriendin en ik een Acer Aspire AS5935G-744G50MN laptop bij Wehkamp bestelt voor 899.00 EUR.
Na ongeveer 4 dagen begon er een zwarte plek te ontwikkelen op het scherm.
Wij hebben toen Wehkamp gebeld en die adviseerde ons contact op te nemen met Acer reparatie service.
Rond 30 juni heeft UPS de laptop opgehaald en vervoerd naar Acer benelux reparatie service.
Er werd ons verteld dat de reparatie 5 tot 10 dagen zou duren.
Na deze tien dagen belden wij Acer op om te achterhalen hoever onze laptop was.
Ze konden ons vertellen dat hij nog steeds in reparatie was, de man aan de telefoon vertelde dat het oude probleem gefixt was, alleen dat ze nu op onderdelen wachten van iets anders wat kapot was.
Dit tot onze grote verbazing, want we hadden 1 defect en niet 2.
Deze onderdelen moesten ook weer bestelt worden dus het zou nog tot 10 dagen kunnen duren.
Wij hebben braaf gewacht en gister avond weer gebeld.
Nu blijkt dat hij nog steeds in reparatie staat, en toen wij vroegen of wij misschien iemand konden spreken die ons meer kon vertellen over onze laptop werden we afgewimpeld door Acer klanten service met een simpele "nee"
Wij hebben uitgelegd dat wij het een beetje belachelijk vinden dat wij een laptop kopen van rond de 1000 EUR en dat die enkele dagen normaal werkt en vervolgens dat niet meer doet.
En het feit dat tot onze grote verbazing een tweede defect zich voordoet.
En dat het vanaf 30 juni al in reparatie is, dus van de maand dat het in ons bezit is, is de laptop +-7 dagen in ons bezit geweest.
We vroegen of het niet mogelijk is om een geheel nieuwe laptop zonder defecten te ontvangen aangezien deze laptop splinter nieuw is.
Dit was niet mogelijk.
Het gesprek eindigde alsof de meneer aan de andere kant ons niet meer kon horen en hij hing op.
Hierop hebben wij direct Wehkamp gebeld en ons beklag gedaan, en we vertelden het verhaal aan de jongen van de klanten service.
Het enige wat hij kon doen is er een melding van maken en dan zou het nog eens 1 tot 2 weken kon duren.
En dat we hiervoor bij Acer moesten zijn want het gaat immers over reparatie van een laptop van hun merk.
We vertelden dat de laptop splinter nieuw was en we die niet bij Acer hadden gekocht maar bij Wehkamp en dat hij binnen een week een defect had.
Hier kon hij helemaal niks mee en legde het weer bij Acer terug.
Ook kregen we het Advies terug te bellen naar Acer, en dit deden wij.
Helaas kregen we weer hetzelfde verhaal te horen, namelijk dat het nog eens tot 10 dagen zou kunnen duren en dat we maar moesten afwachten.
Ik persoonlijk vind het niet normaal dat ik dus een defecte laptop krijg toegestuurd van Wehkamp van 900 EUR, die het vervolgens niet goed meer doet binnen 1 week.
En vervolgens verdwijnt in een eeuwige lus van reparatie status bij Acer, en daar zich een tweede defect voordoet.
Niemand neemt de verantwoordelijkheid op voor dit probleem Wehkamp niet Acer niet, maar ondertussen krijg ik wel de rekening binnen van de laptop.
En wehkamp verwacht dat ik die normaal en netjes betaal.
Ik heb een mail naar Wehkamp klanten service gestuurd, met de vraag of ze mij een nieuwe laptop willen sturen en de oude van Acer terug willen nemen.
Wij hebben al veel vaker bij Wehkamp spullen besteld en we hebben nooit klachten gehad over de service of producten, maar als Wehkamp ons hierin weigert zijn ze ieder geval 2 goede klanten kwijt.
We weten niet of we in ons recht staan om een nieuwe laptop te eisen of dat we de laptop die gerepareerd terug moeten accepteren.
Mochten we die ooit terug zien??
Wij zouden het wel zo netjes vinden om ons een nieuwe laptop te geven die zonder defecten werkt, en de oude terug te nemen.
23 jun hebben mijn vriendin en ik een Acer Aspire AS5935G-744G50MN laptop bij Wehkamp bestelt voor 899.00 EUR.
Na ongeveer 4 dagen begon er een zwarte plek te ontwikkelen op het scherm.
Wij hebben toen Wehkamp gebeld en die adviseerde ons contact op te nemen met Acer reparatie service.
Rond 30 juni heeft UPS de laptop opgehaald en vervoerd naar Acer benelux reparatie service.
Er werd ons verteld dat de reparatie 5 tot 10 dagen zou duren.
Na deze tien dagen belden wij Acer op om te achterhalen hoever onze laptop was.
Ze konden ons vertellen dat hij nog steeds in reparatie was, de man aan de telefoon vertelde dat het oude probleem gefixt was, alleen dat ze nu op onderdelen wachten van iets anders wat kapot was.
Dit tot onze grote verbazing, want we hadden 1 defect en niet 2.
Deze onderdelen moesten ook weer bestelt worden dus het zou nog tot 10 dagen kunnen duren.
Wij hebben braaf gewacht en gister avond weer gebeld.
Nu blijkt dat hij nog steeds in reparatie staat, en toen wij vroegen of wij misschien iemand konden spreken die ons meer kon vertellen over onze laptop werden we afgewimpeld door Acer klanten service met een simpele "nee"
Wij hebben uitgelegd dat wij het een beetje belachelijk vinden dat wij een laptop kopen van rond de 1000 EUR en dat die enkele dagen normaal werkt en vervolgens dat niet meer doet.
En het feit dat tot onze grote verbazing een tweede defect zich voordoet.
En dat het vanaf 30 juni al in reparatie is, dus van de maand dat het in ons bezit is, is de laptop +-7 dagen in ons bezit geweest.
We vroegen of het niet mogelijk is om een geheel nieuwe laptop zonder defecten te ontvangen aangezien deze laptop splinter nieuw is.
Dit was niet mogelijk.
Het gesprek eindigde alsof de meneer aan de andere kant ons niet meer kon horen en hij hing op.
Hierop hebben wij direct Wehkamp gebeld en ons beklag gedaan, en we vertelden het verhaal aan de jongen van de klanten service.
Het enige wat hij kon doen is er een melding van maken en dan zou het nog eens 1 tot 2 weken kon duren.
En dat we hiervoor bij Acer moesten zijn want het gaat immers over reparatie van een laptop van hun merk.
We vertelden dat de laptop splinter nieuw was en we die niet bij Acer hadden gekocht maar bij Wehkamp en dat hij binnen een week een defect had.
Hier kon hij helemaal niks mee en legde het weer bij Acer terug.
Ook kregen we het Advies terug te bellen naar Acer, en dit deden wij.
Helaas kregen we weer hetzelfde verhaal te horen, namelijk dat het nog eens tot 10 dagen zou kunnen duren en dat we maar moesten afwachten.
Ik persoonlijk vind het niet normaal dat ik dus een defecte laptop krijg toegestuurd van Wehkamp van 900 EUR, die het vervolgens niet goed meer doet binnen 1 week.
En vervolgens verdwijnt in een eeuwige lus van reparatie status bij Acer, en daar zich een tweede defect voordoet.
Niemand neemt de verantwoordelijkheid op voor dit probleem Wehkamp niet Acer niet, maar ondertussen krijg ik wel de rekening binnen van de laptop.
En wehkamp verwacht dat ik die normaal en netjes betaal.
Ik heb een mail naar Wehkamp klanten service gestuurd, met de vraag of ze mij een nieuwe laptop willen sturen en de oude van Acer terug willen nemen.
Wij hebben al veel vaker bij Wehkamp spullen besteld en we hebben nooit klachten gehad over de service of producten, maar als Wehkamp ons hierin weigert zijn ze ieder geval 2 goede klanten kwijt.
We weten niet of we in ons recht staan om een nieuwe laptop te eisen of dat we de laptop die gerepareerd terug moeten accepteren.
Mochten we die ooit terug zien??
Wij zouden het wel zo netjes vinden om ons een nieuwe laptop te geven die zonder defecten werkt, en de oude terug te nemen.