Pagina 1 van 1
UPC - Digitale televisie - slechtste service ooit
Geplaatst: 29 jul 2009 14:12
door cverbeek
Ik heb een probleem met UPC digitale televisie. Ik heb tientallen keer met de helpdesk gesproken en via de website contactformulier ingevuld. Ik krijg via de telefoon te horen dat er 20 mediaboxen op mijn adres staan , wat ze raar vinden (dat vind ik ook raar ja). Elke keer krijg ik te horen dat ze in orde zouden maken en binnen 48 uur beeld zou moeten krijgen. 's-ochtends zet ik de upc box aan en helaas zie ik weer de foutmelding "Melding Smartcard fout. Smartcard hoort bij een andere UPC mediabox".
Ik zou tientallen keer teruggebeld worden , maar nee hoor telkens moet ik zelf weer bellen. Laatste keer hadden ze mail gestuurd naar afdeling , maar die was niet aangekomen kon de helpdesk zien?!!!? Ze zouden opnieuw de mail sturen en moest ik maar weer 48 uur wachten.
U begrijpt zeker wel dat ik na tientallen keer geprobeerd te hebben met de helpdesk me nu wel hopeloos voel. Ik heb nog nooit gebruik kunnen maken van UPC digitale televisie , maar betaal wel.
Re: UPC - Digitale televisie - slechtste service ooit
Geplaatst: 29 jul 2009 23:14
door janky
Het is idd weer een zooitje bij UPC. Heb lang getwijfeld of ik digitale tv van hun zou nemen na zeer slechte ervaringen met internet een aantal jaren geleden.Ik hoopte dat het inmiddels weer wat beter geregeld was daar maar niet dus.
Ook ik kreeg na aanvraag digitale tv een mediabox die na 2 dagen de verkeerde bleek te zijn. Had bij iemand anders afgeleverd moeten worden. Misschien heb ik de box wel die u toekomt?
Op afstand zou men het probleem oplossen. Nou wat ze gedaan hebben ik weet het niet maar volgens mij helemaal niets. Kreeg alleen een brief met kartonnendoos via de post met de mededeling dat ik de mediabox had opgezegd!en of ik hem in bijgeleverde doos naar hun terug wilde sturen. Hoezo opgezegd? Ik had hem juist aangevraagd. Na een telefoontje met helpdesk bleek het om een vergissing te gaan, fout lag dus bij hun. Na een maand krijg ik een rekening waarin men 2 keer aansluitkosten berekend. Weer bellen, half uur in de wacht a 10 cent per minuut. Ga toch niet iets betalen waar hun debet aan zijn, dacht het toch niet.Daarnaast zijn er problemen met de mediabox die men niet krijgt opgelost. Men geeft steeds aan dat het ligt aan mijn bekabeling. Zeker weten dat het niet zo is maar ook hier moet je weer de strijd met ze aan.
Al met al ben ik al weer zover, dat mijn vertrouwen dat dingen correct geregeld worden bij UPC weg is. Ze sturen je van het kastje naar de muur, beloven van alles maar vergeet het maar, bespaar je de dure telefoonkosten die je steeds hebt als je naar hun helpdesk belt.
Ik weet niet of er in de buurt bij u een adres is waar UPC gevestigd is maar daar ga ik in ieder geval naar toe. Mijn ervaring is dat je daar in ieder geval nog iets geregld krijgt.
Re: UPC - Digitale televisie - slechtste service ooit
Geplaatst: 30 jul 2009 08:38
door cverbeek
Ik ben naar het kantoor in nijmegen geweest , daar zeiden ze , "we zijn hier geen helpdesk mevrouw". U moet gewoon bellen .
Re: UPC - Digitale televisie - slechtste service ooit
Geplaatst: 30 jul 2009 10:12
door Guardian72
Tijd voor een aangetekende brief.
Geef aan dat zij hun administratie daar niet op orde hebben,
dat je geen TV hebt,
zij dus geen machtiging hebben voor incasso
zij een X aantal dagen krijgen om een en ander in orde te maken
anders na die dagen per direct het contract ontbonden word wegens wanprestatie, en dat de enige (!) box die u heeft, per die datum afgehaald kan worden binnen Y dagen - en dat die anders ongefrankeerd naar UPC verzonden zal worden.
Aangetekend met handtekening retour,en kopieen bewaren.
Telefonisch niets meer regelen en afspreken, omdat je dan geen bewijzen in handen hebt.
Geef ook aan dat alle kosten voor hun rekening gaan komen.
Denk aan telefoonkosten, portokosten, tijd etc.
Re: UPC - Digitale televisie - slechtste service ooit
Geplaatst: 10 aug 2009 11:41
door cverbeek
Hoorde vorige week dat ingewikkeld probleem was en bij hun IT afdeling lag. Ik moest nog maar geduld hebben. Nu een week verder maar nog steeds geen oplossing. Wanneer kan ik nu eindelijk digitale tv kijken?
Re: UPC - Digitale televisie - slechtste service ooit
Geplaatst: 10 aug 2009 12:01
door agro
Wanneer kan ik nu eindelijk digitale tv kijken?
Als je overstapt naar schotel, digitenne of interactive tv, met een paar dagen, nog goedkoper ook, betere kwaliteit en service.
En afhankelijk van wat je kiest meer zenders, en meer mogelijkheden.