T-Mobile vervanging toestel ( wat een.... bedrijf)
Geplaatst: 30 jul 2009 15:11
Op 26 april mijn abbo verlengd en een LG telefoon erbij gekozen.
Na een week ging deze kapot en werd opgestuurd ter reparatie. Vervolgens kwam deze na een week terug met echter de zelfde mankementen. After Sales van TM heeft toen voorgesteld dat ik het toestel naar hun zou opsturen en dat ik dan werd teruggebeld over de keuze van een nieuw toestel. De keuze kon ik maken uit 3 toestellen. Echter wilde ik een ander en heb hierover gebeld en gevraagd of mijn keuze ook mogelijk was. Dat kon werd mij door de klantenservice medegedeeld. Het kon echter wel 2 wkn duren voordat het toestel geleverd werd. Na meer dan 2 wkn gewacht te hebben eens gebelt waar het toestel bleef. Het bleek dat het toestel daar nog lag en er werd mij verzekerd dat het diezelfde dag nog verstuurd zou worden. Dit kon door de manier van versturen wel weer 5 tot 10 dgn duren.
Oke, dit maar weer afgewacht en na circa 12 dagen weer eeens gebeld.
Het toestel was verstuurd en kon dit die week nog verwachten.
Je snapt het al, die week geen toestel. Weer gebelt en toen werd mij verteld dat dit toestel niet voorradig was en dat ze niet wisten wanneer dit binnen zou komen.
Ik ben dus tot 2 maal toe doodleuk voor gelogen over het versturen van het toestel.
Na weer gebled te hebben werd mij ook gezegd dat ik niet het toestel mocht keizen die ik uitgekozen had. Maar mooest kiezen uit de 3 die zij in het begin hadden doorgegeven.
Nu vandaag 3 mnd verder heb ik nog steeds niets na oneiding veel bellen, beloven dat er teruggebeld wordt enz enz.
Ook eb ik een klachten brief gestuurdmet daarin het verzoek mijn abbbo te ontbinden omdat ik hun in gebreke stel. Ik krijg daar ook geen respons op.
Wat kan ik nu nog doen?? Ik ga maar de betalingen stopzetten en een brief naar de consumentenbond/ mijn rechtsbijstand sturen.Misschein dat hun nog iets voor mij kunnen doen.
Een zeer ontevreden klant.
Na een week ging deze kapot en werd opgestuurd ter reparatie. Vervolgens kwam deze na een week terug met echter de zelfde mankementen. After Sales van TM heeft toen voorgesteld dat ik het toestel naar hun zou opsturen en dat ik dan werd teruggebeld over de keuze van een nieuw toestel. De keuze kon ik maken uit 3 toestellen. Echter wilde ik een ander en heb hierover gebeld en gevraagd of mijn keuze ook mogelijk was. Dat kon werd mij door de klantenservice medegedeeld. Het kon echter wel 2 wkn duren voordat het toestel geleverd werd. Na meer dan 2 wkn gewacht te hebben eens gebelt waar het toestel bleef. Het bleek dat het toestel daar nog lag en er werd mij verzekerd dat het diezelfde dag nog verstuurd zou worden. Dit kon door de manier van versturen wel weer 5 tot 10 dgn duren.
Oke, dit maar weer afgewacht en na circa 12 dagen weer eeens gebeld.
Het toestel was verstuurd en kon dit die week nog verwachten.
Je snapt het al, die week geen toestel. Weer gebelt en toen werd mij verteld dat dit toestel niet voorradig was en dat ze niet wisten wanneer dit binnen zou komen.
Ik ben dus tot 2 maal toe doodleuk voor gelogen over het versturen van het toestel.
Na weer gebled te hebben werd mij ook gezegd dat ik niet het toestel mocht keizen die ik uitgekozen had. Maar mooest kiezen uit de 3 die zij in het begin hadden doorgegeven.
Nu vandaag 3 mnd verder heb ik nog steeds niets na oneiding veel bellen, beloven dat er teruggebeld wordt enz enz.
Ook eb ik een klachten brief gestuurdmet daarin het verzoek mijn abbbo te ontbinden omdat ik hun in gebreke stel. Ik krijg daar ook geen respons op.
Wat kan ik nu nog doen?? Ik ga maar de betalingen stopzetten en een brief naar de consumentenbond/ mijn rechtsbijstand sturen.Misschein dat hun nog iets voor mij kunnen doen.
Een zeer ontevreden klant.