Pagina 1 van 1

T-Mobile vervanging toestel ( wat een.... bedrijf)

Geplaatst: 30 jul 2009 15:11
door verhoej
Op 26 april mijn abbo verlengd en een LG telefoon erbij gekozen.
Na een week ging deze kapot en werd opgestuurd ter reparatie. Vervolgens kwam deze na een week terug met echter de zelfde mankementen. After Sales van TM heeft toen voorgesteld dat ik het toestel naar hun zou opsturen en dat ik dan werd teruggebeld over de keuze van een nieuw toestel. De keuze kon ik maken uit 3 toestellen. Echter wilde ik een ander en heb hierover gebeld en gevraagd of mijn keuze ook mogelijk was. Dat kon werd mij door de klantenservice medegedeeld. Het kon echter wel 2 wkn duren voordat het toestel geleverd werd. Na meer dan 2 wkn gewacht te hebben eens gebelt waar het toestel bleef. Het bleek dat het toestel daar nog lag en er werd mij verzekerd dat het diezelfde dag nog verstuurd zou worden. Dit kon door de manier van versturen wel weer 5 tot 10 dgn duren.
Oke, dit maar weer afgewacht en na circa 12 dagen weer eeens gebeld.
Het toestel was verstuurd en kon dit die week nog verwachten.

Je snapt het al, die week geen toestel. Weer gebelt en toen werd mij verteld dat dit toestel niet voorradig was en dat ze niet wisten wanneer dit binnen zou komen.
Ik ben dus tot 2 maal toe doodleuk voor gelogen over het versturen van het toestel.
Na weer gebled te hebben werd mij ook gezegd dat ik niet het toestel mocht keizen die ik uitgekozen had. Maar mooest kiezen uit de 3 die zij in het begin hadden doorgegeven.
Nu vandaag 3 mnd verder heb ik nog steeds niets na oneiding veel bellen, beloven dat er teruggebeld wordt enz enz.

Ook eb ik een klachten brief gestuurdmet daarin het verzoek mijn abbbo te ontbinden omdat ik hun in gebreke stel. Ik krijg daar ook geen respons op.

Wat kan ik nu nog doen?? Ik ga maar de betalingen stopzetten en een brief naar de consumentenbond/ mijn rechtsbijstand sturen.Misschein dat hun nog iets voor mij kunnen doen.

Een zeer ontevreden klant.

Re: T-Mobile vervanging toestel ( wat een.... bedrijf)

Geplaatst: 30 jul 2009 16:58
door verhoej
Vandaag weer een aantal keer gebeld en er wordt telkens binne het uur teruggebeld....nee dus.

Re: T-Mobile vervanging toestel ( wat een.... bedrijf)

Geplaatst: 31 jul 2009 10:47
door T-Mobile Webcare
Beste verhoej,

Ik vind het jammer dat je er met de afdeling After Sales niet direct uitkomt. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij samen met After Sales tot een oplossing kunnen komen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.

De gebruikersnaam en het gekozen forum gelden puur als identificatie van jouw klacht in onze administratie.

Met vriendelijke groet,

Ilona
T-Mobile Webcare

Re: T-Mobile vervanging toestel ( wat een.... bedrijf)

Geplaatst: 04 aug 2009 16:59
door verhoej
Afgelopen vrijdag maar weer eens gebeld en na wat aandringen eindelijk is iemand van After Sales te pakken gekregen.
Keuze van het toestel door gegeven. En deze zou ik dan gisteren of uiterlijk vandaag ontvangen...


Wat denk je: weer niets..
Het lijkt wel of ze daar van loze beloften aan elkaar hangen.

Re: T-Mobile vervanging toestel ( wat een.... bedrijf)

Geplaatst: 05 aug 2009 16:00
door verhoej
Gisteren met after sales voor de zoveelste keer gebeld..
Toestel was maandag verstuurd..

Dus vandaag zal hij moeten komen...vol verwachting klopt ons hart.

Re: T-Mobile vervanging toestel ( wat een.... bedrijf)

Geplaatst: 05 aug 2009 17:33
door jor
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Het gaat ze gewoon op welke fora (damage control )je allemaal je verhaal hebt gedaan! Ook nu ben je dus niet geholpen en kan je weer in de wachtkamer van T-Mobile.Bij alle andere providers is het klantnummer eventueel met naam voldoende, T-Mobile vraagt het hemd van je k*nt en als dat nu hielp, maar dat is niet zo gezien de vele die nadat ze al deze gegevens hebben verstrekt vrijwel niets meer horen of het telefoonnummer van de klantservice krijgen.

Re: T-Mobile vervanging toestel ( wat een.... bedrijf)

Geplaatst: 05 aug 2009 18:10
door midas50
Precies Jor ! Welke provider interessereert zich normaal gesproken nou om de forum naam van een consument!? Met naam en klantnummer zou ruim voldoende moeten zijn om de klacht af te handelen. Maar tegenwoordig struinen de providers zelf de fora af om (image) schade te beperken. Het zij zo. Eigenlijk hadden ze natuurlijk zelf al lang contact met die jongen kunnen leggen. 1 telefoontje zou voldoende zijn,hij heeft immers telefoon. Dat ze hem allleen aanspreken op een forum voor en van consumenten is schandalig en geeft allleen maar aan hoever T-mobile het laat komen.

Re: T-Mobile vervanging toestel ( wat een.... bedrijf)

Geplaatst: 07 aug 2009 22:22
door consumint
reparatie is nog erger via t-mobile, met een iphone kan dit zowaar 6 weken in beslag nemen. en vervolgens kun je vrolijk doorbetalen voor je abonnement inclusief mobiel internet wat je allemaal niet kunt gebruiken. 8)