Nog geen dag klant van Telfort en mijn buik er al vol van !
Geplaatst: 30 jul 2009 20:08
Ik ben nog geen dag klant van Telfort en ik heb er nu al mijn buik vol van.
Punt 1 is dat het o-zo-geweldige 'Mijn Telfort' waarmee je aaalleeesss kunt regelen er al meer dan 2 dagen uit ligt.
Het tweede punt is dat ik de instellingen voor mijn GSM (van internet e.d.) niet automatisch heb ontvangen. Volgens het infoboekje moet men dan JA smsen naar 500... Dan heb ik dan ook gedaan, maar dan krijg ik fijne melding terug: Uw toestel of nummer wordt niet herkend. Daar schiet je ook niets mee op. Mijn toestel is overigens een zeer populaire business smartphone en wel de Nokia E71, dus geen onbekende Chinese prul. Mocht dit niet werken, moet men het via Mijn Telfort regelen... maar zoals reeds gezegd bij Punt 1 ligt deze o zo geweldige service er al 2 dagen uit.
Het derde en voorlopig laatste punt is, is dat de 'chat met telfort functie' op de telfort website volledige useless is. Het duurt ten eerste al een eeuw voordat iemand je 'te woord staat' en voordat je antwoord op je vraag hebt, ben je écht 10 minuten verder... Stel je dan weer een vraag, mag je blij zijn als deze binnen een half uur beantwoord wordt. En oja het antwoord is meestal ook heel voor de handliggend: Bel de klantenservice... Waarom zou ik de klantenservice willen bellen als ik er nu mee aan het chatten ben ? Schrappen die functie dus !
Telfort, Goed voor mekaar...... Bekijk het maar !
Ik had toch voor Ben moeten kiezen. Eerste provider waar ik ooit mee in aanraking ben gekomen ( 1999-2003 )en nooit problemen mee gehad.
Punt 1 is dat het o-zo-geweldige 'Mijn Telfort' waarmee je aaalleeesss kunt regelen er al meer dan 2 dagen uit ligt.
Het tweede punt is dat ik de instellingen voor mijn GSM (van internet e.d.) niet automatisch heb ontvangen. Volgens het infoboekje moet men dan JA smsen naar 500... Dan heb ik dan ook gedaan, maar dan krijg ik fijne melding terug: Uw toestel of nummer wordt niet herkend. Daar schiet je ook niets mee op. Mijn toestel is overigens een zeer populaire business smartphone en wel de Nokia E71, dus geen onbekende Chinese prul. Mocht dit niet werken, moet men het via Mijn Telfort regelen... maar zoals reeds gezegd bij Punt 1 ligt deze o zo geweldige service er al 2 dagen uit.
Het derde en voorlopig laatste punt is, is dat de 'chat met telfort functie' op de telfort website volledige useless is. Het duurt ten eerste al een eeuw voordat iemand je 'te woord staat' en voordat je antwoord op je vraag hebt, ben je écht 10 minuten verder... Stel je dan weer een vraag, mag je blij zijn als deze binnen een half uur beantwoord wordt. En oja het antwoord is meestal ook heel voor de handliggend: Bel de klantenservice... Waarom zou ik de klantenservice willen bellen als ik er nu mee aan het chatten ben ? Schrappen die functie dus !
Telfort, Goed voor mekaar...... Bekijk het maar !
Ik had toch voor Ben moeten kiezen. Eerste provider waar ik ooit mee in aanraking ben gekomen ( 1999-2003 )en nooit problemen mee gehad.