LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wehkamp ophaaldienst

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bobonino
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2009 14:16

wehkamp ophaaldienst

Ongelezen bericht door bobonino »

Toch even mijn verhaaltje kwijt, bestel regelmatig bij Wehkamp, gaat altijd prima. Deze keer toch een retourafspraak moeten maken. Vandaag werd er dus aangebeld, ben direct naar beneden gelopen en in de 15 seconden dat ik naar beneden liep bleef de meneer van de ophaaldienst maar aanbellen, en klepperen aan de deur, toen ik open deed was 'ie al zowat weg. Kwam nog net teruglopen, ik vroeg hem of hij ook gewoon een keer kon bellen, want dan kwam ik ook echt wel naar de deur lopen...
Kreeg meteen een aso waffel terug " hij had geen uren de tijd " en " dan moest ik maar niet bestellen" , in het vervolg " zou hij weer 5 x aanbellen" !! Heerlijk zeg, de service van Wehkamp... :cry:

meneer Waalman
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2009 13:40

Re: wehkamp ophaaldienst

Ongelezen bericht door meneer Waalman »

Beetje raar dat je zegt dat dit aan de service van Wehkamp.nl zou liggen, terwijl dit gaat om de service van SelektVracht. Zij hebben inderdaad een hoop " vreemde" bezorgers. Ik heb verhalen gehoord die nog verder gaan dan dit, mensen die door een bezorger woren uitgescholden tot bezorgers die tomtoms over de schutting gooien als er iemand niet thuis is. Het wordt tijd dat Wehkamp.nl weer met tnt in zee gaat.

jagio
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2005 20:15

Re: wehkamp ophaaldienst

Ongelezen bericht door jagio »

Als ik zo behandeld zou worden, zou ik een klacht richting Wehkamp sturen. Zij kunnen het niet helpen dat Selekt Vracht zulke slechte ervaringen opleverd. Toch opvallend dat SV in zoveel forums kritiek krijgt.
Misschien maar eens een draadje Selekt Vracht beginnen? :?:

Gesloten