Pagina 1 van 1

Al 2,5 maand problemen met Vodafone!

Geplaatst: 07 aug 2009 12:29
door tommeke01
Hallo allemaal,

2.5 maand geleden heb ik gebeld met de klantenservice omdat ik geen Egyptische nummers kan bellen. Meneer van de klantenservice vroeg of ik de simkaart er al eens in en uit had gedaan , toen ik vertelde dat ik dit nog niet gedaan had vertelde hij dat ik dit diende te doen en dat dan mijn problemen verholpen waren. Zo gezegd zo gedaan maar helaas het probleem was niet verholpen.

Vervolgens weer naar de klantenservice gebeld en kreeg ik een vrouwelijke medewerker die mijn klacht aan de technische support zou doorgeven , en ze zou me die zelfde avond nog bellen gezien er enige spoed achter zat gezien een overlijden in Egypte.
Omdat ik die avond niets meer gehoord had heb ik maar een prepaid kaartje gekocht van een andere provider. Hiermee kon ik gelukkig wel bellen , uiteraard vele malen duurder dan met mijn Vodafone abonnement!

Na ( ik dacht ) 4 dagen kreeg ik een sms en telefoontje dat het probleem was opgelost. Vervolgens mijn tegoed op mijn simkaartje van KPN opgebeld en gesmst. Gisteren gebruikte ik mijn Vodafone simkaartje weer om naar Egypte te bellen , en WEER het zelfde probleem. Het probleem is dus nog steeds niet opgelost.

Vervolgens weer naar de klantenservice gebeld , precies het zelfde verhaal als de vorige keer. Het zou weer doorgegeven worden , maar hoelang het zou duren wist hij niet. Vervolgens gevraagd waar ik een klacht kon indienen , meneer heeft mij het adres gegeven maar vermelde er wel bij dat het MINIMAAL 30 dagen zou duren.... Dus WEER kost het een hoop extra geld! Ik vind dit SCHANDALIG van Vodafone , dat dit probleem al 2,5 maand moet duren en het nog steeds niet opgelost is!

Zijn er meer mensen die dit soort problemen hebben met Vodafone?
Zijn jullie ook zo ontevreden over de SLECHTE service van Vodafone?

Graag hoor ik van jullie!!