LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tomtom updates

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
bert ter laan

Tomtom updates

Ongelezen bericht door bert ter laan »

Ik heb een update van een benelux kaart gekocht op 20 juni.Na het updaten kom ik tot de conclusie dat dit niet een nieuwe versie is.Ik ben nu meer dan een maand bezig mijn gelijk te krijgen en een nieuwste versie .Maar nee , je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Je moet van alles deleten en downloaden, maar een nieuwe versie ho maar .Dan mijn geld maar terug , maar nee dat kan niet .Wat nu .....
Hebben meer lezers dit probleem gehad???
Wordt het niet tijd TomTom eens aan te pakken.

Katja1970

Re: Tomtom updates

Ongelezen bericht door Katja1970 »

Mijn verhaal lijkt hier op;

In augustus dit jaar kreeg ik een (ongewenste!) reclamemail van TomTom. Hierin werd een update op de kaarten voor ca. 40 euro aangeboden. Omdat wij op vakantie zouden gaan ben ik hierop ingegaan. Na installatie bleek dat er helemaal geen sprake was van een update, maar van dezelfde kaart. Het blijkt dat van mijn navigator versie de laatste kaart in 2007 is gemaakt.

Ik ben van mening dat het vreemd is dat je via de website een 'update' kunt bestellen van een product dat ruim 2 jaar oud is. Dan spreek je toch niet meer van een update????

Binnen 2 dagen heb ik toen de aankoop ongedaan gemaakt, maar helaas, TomTom beweerd dat de online aankoop van de kaarten niet onder de bedenktijdregeling valt. Ze piekeren er niet over om het geld terug te storten ik mag hooguit een ander product kiezen waarbij die 40 euro dan als 'aanbetaling' geldt. Jammer dat ze geen product bieden dat op mijn apparaat te installeren is of waar ik wat aan heb (kaarten van Oost Europa?)...

Wat ik helemaal schandalig vind is dat ik in mijn profiel heb opgegeven dat ik GEEN mail van ze wil ontvangen. Daar trekken ze zich niets van aan en spammen me keer op keer met reclame mail. Ik ben van mening dat ik door hun reclame in augustus en de mogelijkheid via de website een update te kunnen bestellen op het verkeerde been ben gezet!

Dus, ja, wat mij betreft moet TomTom eens aangepakt worden! Maar ja, hoe? Wist ik dat maar :cry:

plumber

Re: Tomtom updates

Ongelezen bericht door plumber »

Navigatie is goed
bedrijf is waardeloos.

Gesloten