Bestelling gedaan, betaald maar geen levering
Geplaatst: 09 aug 2009 08:26
Op 18 juli jl. een bestelling gedaan bij 4AllClients. De DVD schermen voor in de auo konden hun leveren binnen 1 a 3 werkdagen. Ik dacht mooi dat is dan voor onze vakantie, dus goed geregeld. Tevens was ik ook nog op zoek naar een boxenset voor mijn computer. Ging zoeken op internet en kan wederom uit bij 4Allclients. Vlak voordat ik de 2de bestelling wilde gaan plaatsen zag ik een link "recencies". Ik dacht laat ik die even lezen en toen moest ik even slikken. Bestelling van de boxenset uiteraard niet door laten gaan. Maar toen, de DVD schermen had ik wel besteld en betaald. Hoe is het allemaal verlopen:
18 juli DVD schermen besteld en betaald via Ideal.
22 juli gebeld als nieuwe klant om te vragen of hun die DVD schermen nog op voorraad hadden. Daar werd mij verteld dat ze er nog 6 hadden. Gelijk even gevraagd of ze wilde kijken naar mijn ordernummer. Was even stil, maar werd gezegd dat deze 23 juli zou worden geleverd. ik dacht zou ik geluk hebben, maar nee. Vrijdag 24 juli werderom gebeld en gevraagd waar die schemen nou bleven. Werd verteld dat ze nu dinsdag 28 juli zouden worden geleverd. Weekend even laten rusten en maandag toch nog even gebeld of het allemaal wel goed zou komen. ik zou die maandagavond een e-mail krijgen met een barcode zodat ik de zending kon volgen. Jullie raden het misschien al, geen e-mail. Dinsdag weer gebeld (je belt wat af met ze voor 45 cent p/m) en toen werd me verteld dat het nu donderdag 30 juli zou worden. Was boos en de bestelling heb ik laten annuleren. Na de annulering kreeg ik binnen 15 minuten een e-mail met de voorwaarden van de annulering. Het geld zou binnen 30 dagen worden geretourneerd worden. Ik wilde daar niet op wachten en ben gaan google-en hoe ik het beste dit kon aanpakken. Na wat zoek en speurwerk ben ik achter de e-mailadressen gekomen van de "eigenaren" van 4Allclients. Een zekere Tom en Remco (19 en 21 jaar). Ik heb beide heren een e-mail gestuurd op 06 augustus jl. Ik kreeg niet direct antwoord, maar op 08 augustus heb ik mijn geld teruggekregen. Ik heb gelukkig mazzel gehad. Wil men meer informatie willen hebben over deze 2 heren, laat het me dan even weten.
18 juli DVD schermen besteld en betaald via Ideal.
22 juli gebeld als nieuwe klant om te vragen of hun die DVD schermen nog op voorraad hadden. Daar werd mij verteld dat ze er nog 6 hadden. Gelijk even gevraagd of ze wilde kijken naar mijn ordernummer. Was even stil, maar werd gezegd dat deze 23 juli zou worden geleverd. ik dacht zou ik geluk hebben, maar nee. Vrijdag 24 juli werderom gebeld en gevraagd waar die schemen nou bleven. Werd verteld dat ze nu dinsdag 28 juli zouden worden geleverd. Weekend even laten rusten en maandag toch nog even gebeld of het allemaal wel goed zou komen. ik zou die maandagavond een e-mail krijgen met een barcode zodat ik de zending kon volgen. Jullie raden het misschien al, geen e-mail. Dinsdag weer gebeld (je belt wat af met ze voor 45 cent p/m) en toen werd me verteld dat het nu donderdag 30 juli zou worden. Was boos en de bestelling heb ik laten annuleren. Na de annulering kreeg ik binnen 15 minuten een e-mail met de voorwaarden van de annulering. Het geld zou binnen 30 dagen worden geretourneerd worden. Ik wilde daar niet op wachten en ben gaan google-en hoe ik het beste dit kon aanpakken. Na wat zoek en speurwerk ben ik achter de e-mailadressen gekomen van de "eigenaren" van 4Allclients. Een zekere Tom en Remco (19 en 21 jaar). Ik heb beide heren een e-mail gestuurd op 06 augustus jl. Ik kreeg niet direct antwoord, maar op 08 augustus heb ik mijn geld teruggekregen. Ik heb gelukkig mazzel gehad. Wil men meer informatie willen hebben over deze 2 heren, laat het me dan even weten.