LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zelfs een verhuis bericht kost je veel geld en stres bij nem

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
annie o1
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2009 20:51

zelfs een verhuis bericht kost je veel geld en stres bij nem

Ongelezen bericht door annie o1 »

ook ik ben flink boos op de nem....zelfs een verhuisbericht gaat mega fout bij nem.. ben op 12-12-2008 verhuisd en heb in nov 2008 een schriftelijk verhuisbericht doorgegeven...eind dec 2008 had ik nog geen meterstandenkaart ontvangenen heb hier meerdere keren tot in jan 2009 over gebeld...tot mijn grote verbazing kreeg ik de afrekening van het oude adres en ik kreeg 151,00 boete opgelegd wegens contractbreuk.....weer met nem in jan gebeld en ik zou deze gecrediteerd krijgen het was een misverstand...(ik was verhuisd en had geen contractbreuk gedaan kreeg immers nog gewoon energie van nem.).. want ik had dit bedrag al betaald met de afrekening....in jan kreeg ik weer tot mijn verbazing een brief dat ik per 9 jan van nem een nieuw contract was aangegaan....weer gebeld...het zou opgelost worden.........weer tot mijn grote verbazing kreeg ik later een brief dat weer mijn contract maar liefst 11 dagen later dus 20 jan 2009 verbroken zou zijn en per 21 jan weer een nieuw contract voor 3 jaar...ook kreeg ik weer een boete van maar liefst 131,00 aan mijn broek ....ik zou binnen 1 mnd tijd 2x mijn contract verbreken om vervolgens weer een nieuw contract aan te gaan en voor maar liefst bijna 300,00 euro boete moeten betalen??? uiteindelijk na vele telefoontjes die niks uitmaakten alleen maar hoop geld hebben gekost in mrt 2009 een brief gestuurd dat ik en die 151,00 terug wil....die andere 131,00 niet betaal en mijn contract wat ik in nov 2007 ben aangegaan voor 3 jaar gewoon terug wil.....geen reactie van nem als alleen maar dreigement voorafsluiten en hoge incasso kosten....in mei een aangetekende brief...geen reactie alleen dreigbrief incassoburo waar de kosten al inmiddels tot 300,00 warwn opgelopen...in juny weer angetekend en vermeld dat ik tros radar en geschillencomissie inschakel..inmiddels een andere leveransier genomen omdat ik bang voor afsluiting en bijkomende kosten was.....toen een tel van nem...en wat meen je hun verontschuldiging voor de gemaakte fouten....die 151,00 waren inmiddels naar mijn ex overgemaakt...terwijl het mijn contract is...en die andere 131,00 kwamen te vervallen...maaaaarrr de kosten van incasso buro die moest ik wel betalen maar liefs 160,00...wat een brutaliteit....hun maken fouten ..ik attendeer ze daar onmiddelijk maar over 6mnd 3x aangetekend ...per mail...per telefoon over .en als ze gelijk eventjes hun fout hadden erkent waren er geen kosten geweest...over het contract die ik ineens zonder mijn weten en tegen mijn wil is onderbroken en weer verlengd is voor drie jaar hoor ik niks over.!!!!!!....3 weken geleden mijn afrekening gekregen....600,00 bijbetalen waarvan 400,00 aan boetes en aanmaningskosten enz.....en dat voor een verhuisbericht...inmiddels heb ik geschillencommissie ingeschakeld en wil tegen iedereen zeggen blijf bij nem uit de buurt het zijn echt zeer associaale oplichters ...in mijn ogen zijn het afpersers
Laatst gewijzigd door annie o1 op 10 aug 2009 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: zelfs een verhuis bericht kost je veel geld en stres bij nem

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

leuk zo'n dubbelpost :evil:

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: zelfs een verhuis bericht kost je veel geld en stres bij nem

Ongelezen bericht door Ron58 »

leuk zo'n dubbelpost
kan hem toch niet volgen.

annie o1
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2009 20:51

Re: zelfs een verhuis bericht kost je veel geld en stres bij nem

Ongelezen bericht door annie o1 »

ja ron ...maar jij bent de slimste ook niet...waar maak jij je druk om ??..heb je niks beters te doen dan anderen afzeiken op hun verhaal??..heb eens een beetje gekeken bij de onderwerpen ...daar ben je ook overal aanwezig!! en dan kom je regelmatig ergernissen van anderen naar jou toe tegen...en heb ik nog maar een paar pagina s gelezen van jou reacties van de wat??? bijna 70 pagina s ???? tjonge jonge ..... je moet misschiens je eens zelf een topic gaan beginnen met echt inhoud!!!!!!!!!laat anderen hun verhaal doen ook al zijn ze niet te begrijpen voor jou ..of reageren mensen op een oud onderwerp.. of dat ze met een bericht dubbel op een onderwerp staan.....jeetje... get a life...als je iets te melden hebt.. dan graag iets met toegevoegde waarde

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: zelfs een verhuis bericht kost je veel geld en stres bij nem

Ongelezen bericht door Ron58 »

bijna 70 pagina s
het zijn er maar 19 :lol:

annie o1
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2009 20:51

Re: zelfs een verhuis bericht kost je veel geld en stres bij nem

Ongelezen bericht door annie o1 »

om precies te zijn 69 slimmerik ......een 6 en een 9!!!

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: zelfs een verhuis bericht kost je veel geld en stres bij nem

Ongelezen bericht door Ron58 »

We hebben allebei gelijk, ik zocht in het menu zoeken uit de menubalk op auteur, dan krijg je 19 pagina's met alleen onderwerp titels.
Zullen we de strijdbijl maar wegleggen?, dit voegt inderdaad helemaal niets toe. (ik weet het, ik begon zelf )

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: zelfs een verhuis bericht kost je veel geld en stres bij nem

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Zo Ron, kan je het niet winnen van een vrouw? :)

Gesloten