Klacht Ziggo
Geplaatst: 11 aug 2009 18:04
Hallo,
Ben sinds 1 augustus overgestapt naar Ziggo Alles in één Extra, dit omdat ik niet de 20mbit haalde van Tele2 (woonde 1.5KM van de centrale) en omdat Ziggo over de kabel gaat leek mij die 50 mbit zeer aantrekkelijk.
1 augustus heeft de monteur alles geinstalleerd en sinds dien alleen maar problemen, ik viel 20x op een dag weg, zowel het internet als telefonie.
op 6 augustus kreeg ik helemaal geen internetverbinding meer tot stand en kon dus ook niet telefoneren met de vaste lijn.
Ik heb daarop de Klantenservice gebeld die melde dat ze m'n modem niet uit konden lezen en een monteur langs zouden sturen.
Dit pas op 14 augustus.
En ze zouden dit doorgeven aan de 2de lijns monteuren misschien dat hun dit op zouden kunnen lossen in de tussentijd.
Na een paar dagen besloot ik weer eens een keer te bellen naar de klantenservice, met als gevolg dat ze nu wel mijn modem konden uitlezen en kreeg te horen dat die vervangen moest worden. Kreeg ook de mededeling dat er wel meer problemen waren met het type modem.
Gister kreeg ik een telefoontje van Ziggo dat er een afspraak was uitgevallen in mijn regio en dat de monteur de dag erop kon langskomen. Ik vroeg nog of de monteur een nieuw modem bij zich had en ze beloofde me dat dit het geval was.
Ik helemaal tevreden natuurlijk, zat immers al heel wat dagen zonder Internet en Telefonie.
Monteur is langs geweest vandaag en heeft het modem 3 keer gereset.
Hij begon toen met bellen naar z'n collega zodat hij de waardes van de modem kon zien.(daarna volgde er nog een aantal keer een reset van het modem) Dit heb ik zelf al laten doen overigens.. bij m'n 2de telefoontje naar Ziggo (ook 2de lijns monteur).<--uitlezen van modem.
Toen hoorde ik de 2de lijns monteur zeggen over de telefoon dat ie zn plicht gedaan had. (zat niet ver van de monteur en kon het telefoongesprek horen dmv harde luidsprekertjes op z'n telefoon)
Hij hing op en zei "nou, heb m'n plicht gedaan, de 2de lijnsmonteur ging er na kijken. (dit had ik zelf allang geregeld bij m'n 1ste telefoontje naar ziggo)
Ik vroeg daarop of hij geen ander modem kon installeren, waarop hij antwoorden dat hij andere instructies had gekregen van die collega aan de telefoon...
Ik heb de afgelopen dagen heel internet (buren zijn zo vriendelijk om mij te laten internetten via hun router) afgezocht naar mensen met het zelfde modem + probleem en die kregen als oplossing (werkend!) een ander modem..
Heb uit frustratie mijn huidige abonnement opgezegd en gelijk een nieuw aangevraagd zodat ik op die manier alsnog een ander modem krijg.
Vind dit diep en diep triest van Ziggo..Oplichters zijn het..
Ben sinds 1 augustus overgestapt naar Ziggo Alles in één Extra, dit omdat ik niet de 20mbit haalde van Tele2 (woonde 1.5KM van de centrale) en omdat Ziggo over de kabel gaat leek mij die 50 mbit zeer aantrekkelijk.
1 augustus heeft de monteur alles geinstalleerd en sinds dien alleen maar problemen, ik viel 20x op een dag weg, zowel het internet als telefonie.
op 6 augustus kreeg ik helemaal geen internetverbinding meer tot stand en kon dus ook niet telefoneren met de vaste lijn.
Ik heb daarop de Klantenservice gebeld die melde dat ze m'n modem niet uit konden lezen en een monteur langs zouden sturen.
Dit pas op 14 augustus.
En ze zouden dit doorgeven aan de 2de lijns monteuren misschien dat hun dit op zouden kunnen lossen in de tussentijd.
Na een paar dagen besloot ik weer eens een keer te bellen naar de klantenservice, met als gevolg dat ze nu wel mijn modem konden uitlezen en kreeg te horen dat die vervangen moest worden. Kreeg ook de mededeling dat er wel meer problemen waren met het type modem.
Gister kreeg ik een telefoontje van Ziggo dat er een afspraak was uitgevallen in mijn regio en dat de monteur de dag erop kon langskomen. Ik vroeg nog of de monteur een nieuw modem bij zich had en ze beloofde me dat dit het geval was.
Ik helemaal tevreden natuurlijk, zat immers al heel wat dagen zonder Internet en Telefonie.
Monteur is langs geweest vandaag en heeft het modem 3 keer gereset.
Hij begon toen met bellen naar z'n collega zodat hij de waardes van de modem kon zien.(daarna volgde er nog een aantal keer een reset van het modem) Dit heb ik zelf al laten doen overigens.. bij m'n 2de telefoontje naar Ziggo (ook 2de lijns monteur).<--uitlezen van modem.
Toen hoorde ik de 2de lijns monteur zeggen over de telefoon dat ie zn plicht gedaan had. (zat niet ver van de monteur en kon het telefoongesprek horen dmv harde luidsprekertjes op z'n telefoon)
Hij hing op en zei "nou, heb m'n plicht gedaan, de 2de lijnsmonteur ging er na kijken. (dit had ik zelf allang geregeld bij m'n 1ste telefoontje naar ziggo)
Ik vroeg daarop of hij geen ander modem kon installeren, waarop hij antwoorden dat hij andere instructies had gekregen van die collega aan de telefoon...
Ik heb de afgelopen dagen heel internet (buren zijn zo vriendelijk om mij te laten internetten via hun router) afgezocht naar mensen met het zelfde modem + probleem en die kregen als oplossing (werkend!) een ander modem..
Heb uit frustratie mijn huidige abonnement opgezegd en gelijk een nieuw aangevraagd zodat ik op die manier alsnog een ander modem krijg.
Vind dit diep en diep triest van Ziggo..Oplichters zijn het..