LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone onder ons

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jongesander
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 mei 2009 13:21

Vodafone onder ons

Ongelezen bericht door jongesander »

Ik heb in januari een vodafone abonnement afgesloten, kwam over van t-mobile. Vodafone had toen onder ons, zodat ik in de toekomst met mijn vriendin kan bellen voor weinig (10,- p/m zonder extra kosten). Mijn vriendin zit echter bij T-Mobile. Nu het zover is heeft Vodafone onder ons afgeschaft.
Naar mijn idee is dit een verslechtering van de voorwaarden, en dus een reden om het abonnement te beëindigen. Ik ben toch al niet tevreden over de belabberde service en als maar tegenvallende kosten van Vodafone, dus wil er graag vanaf.
Probleem is dat ik geen gebruik maakte van de regeling, alleen de optie, naar mijn idee toch deeluitmakend van het contract, vervalt nu.

Denken jullie dat dit kans van slagen heeft?

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Vodafone onder ons

Ongelezen bericht door henk51 »

Dit staat op de website van Vodafone

Vanwege technische verbeteringen die er voor moeten gaan zorgen dat de dienst optimaal werkt voor de huidige Onder Ons klanten, hebben we besloten voorlopig geen nieuwe Onder Ons klanten aan te sluiten. Voor bestaande Onder Ons klanten is de dienst gewoon beschikbaar.

Het is een voorlopige maatregel als je in Januari samen met je vriendin dit goed geregeld had had je nu samen goedkoop kunnen bellen. Een eventuele optie waarvan je je niet aangemeld hebt en gebruik van maakte en nu tijdelijk niet beschikbaar is ,is geen reden om je contract te beëindigen.Gewoon even wachten tot de optie weer beschikbaar is.

gr Henk

jongesander
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 mei 2009 13:21

Re: Vodafone onder ons

Ongelezen bericht door jongesander »

Bedankt voor je reactie Henk.

Kon het in januari niet "gelijk goed regelen" omdat mijn vriendin nog een lopend contract elders heeft. Grappige is dat haar provider, T-mobile, de dienst nu wel aanbied. Overigens is T-Mobile in mijn optiek gewoonweg veel beter, en mijn nota's waren ook altijd een stuk lager.

Vodafone doet inmiddels al 8 weken over een reeds lopende klacht.... Alleen na 4 weken een bevestiging gekregen....

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Vodafone onder ons

Ongelezen bericht door henk51 »

Of T-Mobile beter is zijn de meningen nogal over verdeeld ( zie diverse topics),ze zijn al maanden bezig om hun systeem te veranderen beltegoed is al maanden niet op te vragen zowel niet op internet als telefonisch.
Dus zullen er na de vakantie periode honderden klachten komen van mensen die een hoge rekening daardoor krijgen. Ik zit zowel bij Vodafone als T-Mobile. Hoop dat ze de dienst weer snel openstellen voor je.

gr Henk

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Vodafone onder ons

Ongelezen bericht door Yme »

Dat ze al maanden bezig zijn om hun systeem te veranderen klopt trouwens niet. Het gezeur op het t-mobile forum is pas ergens begin juli gestart. :roll:
Overigens is T-Mobile in mijn optiek gewoonweg veel beter, en mijn nota's waren ook altijd een stuk lager.
Ik ben het met je eens dat t-mobile beter is (ben zelf een trouwe t-mobile klant :D) maar dat je nu hogere rekeningen hebt bij Vodafone kan ook komen doordat je een abonnement hebt wat niet past bij je belgedrag. Misschien ben je ook meer gaan bellen?

Wassabi
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2008 11:36

Re: Vodafone onder ons

Ongelezen bericht door Wassabi »

Hey Sander,

Ik zit met precies dezelfde situatie. Alleen omdat ze Onder Ons hadden ben ik naar hen toegekomen. Voorheen zat ik bij Orange en die had een soortgelijke regeling, maar toen T-mobile ze over had genomen konden ze dit meer aanbieden. Als ik jou begrijp hebben ze het nu wel, spijtig dat ik dan bij ze ben weggegaan. Ik heb zelfs nog 2 mensen overgehaald naar Vodavone te gaan voor deze optie. Mijn vrouw wilde het in maart al aansluiten, toen zeiden ze dat dat niet nodig was want dat kon altijd nog... Niet dus.

Ik heb een klacht geschreven en ze boden 4 maanden geen abbonementskosten als tegemoetkoming. Ik vind dit niet slecht, zei het dat door het mislopen van de Onder Ons haar rekening vele malen hoger is als 4 maanden abbonementskosten.

Ik ben dan ook van plan een bereking te maken van de kosten en dit naar ze op te sturen. Dan mogen ze dat tegemoet komen.

Andere mensen nog tips over wat we hier aan kunnen doen?

Groet Niels

Gesloten