casema ziggo bosincasso en nu ook DAS
Geplaatst: 12 aug 2009 10:58
Onderstaand een brief die ik vandaag gemaild heb naar ziggo en bos.
Wij werden afgesloten van alle signalen, dus tv internet en telefoon, kun je je dat voorstellen anno 2006, met 3 kinderen net ander werk waarbij internet noodzakelijk was.
Gelijk maar gebeld, met een mobiel naar het service nummer, bij ons is niets bekend hoor, moet ik navragen bij een andere afdeling kregen we te horen.
Enfin, zo ging het maar door, niet enkele dagen maar geruime tijd.
Uiteindelijk hebben wij per aangetekende brief laten weten accoord te gaan met de door hun gedane onterechte afsluitng en het contract als ontbonden te beschouwen.
Op het moment dat hun dit anders zouden zien, wij het contract ook als ontbonden zouden beschouwen omdat hun de leveringsplicht niet nakomen.
Voor alle duidelijkheid, alle fakturen waren betaald.
Na vele contacten met casema waar je niets wijzer van werd, kregen we de incasso van interim justitia, ik moet eerlijk zeggen ze hebben mijn verhaal gelezen en hebben de incasso gelijk teruggegeven aan casema.
Nu naar 2 jaar krijgen we de firma bos via de post over de vloer, mijn god wat een beleving is dit.
Van lezen hebben ze mijns inziens nog nooit gehoord als je antwoord geeft op hun brieven krijg je het standaard dreigbriefje terug.
Ik vind het geen reclame voor een bedrijf als DAS rechtsbijstands verzekeringen om eigenaar te zijn van bos incasso.
Als bedrijven als bos hun werk gewoon doen, heb je geen rechtsbijstands verzekering nodig, dus eigenlijk wel weer begrijpelijk want dan verkoopt das geen verzekeringen meer, dus bang maken jan met de pet zullen ze beide wel denken.
Onderstaand de brief, ik zal de uitspraak ter zijner tijd hier vermelden, sorry voor het lange verhaal, maar wees gerust ik heb een dossier van 1,5 centimeter dus dit is maar een tipje van de sluier.
Beste lezers, 12-08-09/034
In antwoord op uw brief van 29 juli 2009 verbaast het ons te moeten vernemen dat u schrijft " U blijft verwijzen naar zaken die wij reeds voor u hebben uitgezocht".
Heel apart daar u enkel een kopie stuurt van de onterechte vordering van casema aan ondergetekende, m.a.w. is er iets uitgezocht door u ??? nee helaas.
Had u dit wel gedaan dan had u een antwoord gegeven, of excuses gemaakt voor hetgeen wat er is veroorzaakt door casema.
Wij stellen enige correspondentie van uw zijde niet meer op prijs, daar het een zinloos gebeuren is van uw zijde, de enige toegevoegde waarde die u richting ziggo bied is het bestoken van ontevreden klanten met onterechte vorderingen. En dat dan op een dwingende manier, al eens gekeken op het forum van trosradar hoe vaak casema / ziggo / bos vernoemd zijn ? ( binnenkort komt hier dus ook DAS bij met alle vraagtekens en belangenverstrengelingen. Bij hun een rechtsbijstandsverzekering afsluiten om tegen bedrijven als casema / ziggo / bos ( onderdeel van DAS ? ) te procederen.
Voor alle gedane correspondentie zijn ondertussen behoorlijke kosten gemaakt, uiteraard zullen wij deze verhalen op de eiser in de rechtprocedure zoals door u aangekondigd, en welke wij vol vertrouwen tegemoet zien.
Wij vragen al om deze procedure vanaf 09 februari 2009 dus gelieve deze nu in gang te zetten, daar de vorderingen gedateerd zijn vanaf tweede helft 2006 wordt dit wel eens tijd vind u niet ???
Met vriendelijke groet,
Frank van den heuvel
Ps. deze brief wordt geplaatst op de site van trosradar.[/b]
Wij werden afgesloten van alle signalen, dus tv internet en telefoon, kun je je dat voorstellen anno 2006, met 3 kinderen net ander werk waarbij internet noodzakelijk was.
Gelijk maar gebeld, met een mobiel naar het service nummer, bij ons is niets bekend hoor, moet ik navragen bij een andere afdeling kregen we te horen.
Enfin, zo ging het maar door, niet enkele dagen maar geruime tijd.
Uiteindelijk hebben wij per aangetekende brief laten weten accoord te gaan met de door hun gedane onterechte afsluitng en het contract als ontbonden te beschouwen.
Op het moment dat hun dit anders zouden zien, wij het contract ook als ontbonden zouden beschouwen omdat hun de leveringsplicht niet nakomen.
Voor alle duidelijkheid, alle fakturen waren betaald.
Na vele contacten met casema waar je niets wijzer van werd, kregen we de incasso van interim justitia, ik moet eerlijk zeggen ze hebben mijn verhaal gelezen en hebben de incasso gelijk teruggegeven aan casema.
Nu naar 2 jaar krijgen we de firma bos via de post over de vloer, mijn god wat een beleving is dit.
Van lezen hebben ze mijns inziens nog nooit gehoord als je antwoord geeft op hun brieven krijg je het standaard dreigbriefje terug.
Ik vind het geen reclame voor een bedrijf als DAS rechtsbijstands verzekeringen om eigenaar te zijn van bos incasso.
Als bedrijven als bos hun werk gewoon doen, heb je geen rechtsbijstands verzekering nodig, dus eigenlijk wel weer begrijpelijk want dan verkoopt das geen verzekeringen meer, dus bang maken jan met de pet zullen ze beide wel denken.
Onderstaand de brief, ik zal de uitspraak ter zijner tijd hier vermelden, sorry voor het lange verhaal, maar wees gerust ik heb een dossier van 1,5 centimeter dus dit is maar een tipje van de sluier.
Beste lezers, 12-08-09/034
In antwoord op uw brief van 29 juli 2009 verbaast het ons te moeten vernemen dat u schrijft " U blijft verwijzen naar zaken die wij reeds voor u hebben uitgezocht".
Heel apart daar u enkel een kopie stuurt van de onterechte vordering van casema aan ondergetekende, m.a.w. is er iets uitgezocht door u ??? nee helaas.
Had u dit wel gedaan dan had u een antwoord gegeven, of excuses gemaakt voor hetgeen wat er is veroorzaakt door casema.
Wij stellen enige correspondentie van uw zijde niet meer op prijs, daar het een zinloos gebeuren is van uw zijde, de enige toegevoegde waarde die u richting ziggo bied is het bestoken van ontevreden klanten met onterechte vorderingen. En dat dan op een dwingende manier, al eens gekeken op het forum van trosradar hoe vaak casema / ziggo / bos vernoemd zijn ? ( binnenkort komt hier dus ook DAS bij met alle vraagtekens en belangenverstrengelingen. Bij hun een rechtsbijstandsverzekering afsluiten om tegen bedrijven als casema / ziggo / bos ( onderdeel van DAS ? ) te procederen.
Voor alle gedane correspondentie zijn ondertussen behoorlijke kosten gemaakt, uiteraard zullen wij deze verhalen op de eiser in de rechtprocedure zoals door u aangekondigd, en welke wij vol vertrouwen tegemoet zien.
Wij vragen al om deze procedure vanaf 09 februari 2009 dus gelieve deze nu in gang te zetten, daar de vorderingen gedateerd zijn vanaf tweede helft 2006 wordt dit wel eens tijd vind u niet ???
Met vriendelijke groet,
Frank van den heuvel
Ps. deze brief wordt geplaatst op de site van trosradar.[/b]