Slechte servive Kruidvat fotoboeken
Geplaatst: 12 aug 2009 19:33
Afgelopen jaar heb ik een stuk of 8 digitale fotoboeken gemaakt via de Kruidvat-fotoservice. Ging tot nu toe prima.
Vanmorgen haalde ik twee fotoboeken in het plaatselijke filiaal op, die bij thuiskomst beide onacceptabele schoonheidsfouten bleken te bevatten, terwijl de ingeleverde foto's uitstekend van kwaliteit waren.
Wij zijn, na telefonisch overleg met de fotoservice, met de fotoboeken teruggegaan naar de winkel (samen kostten ze bijna € 80,=) en hebben daar de klachten gemeld. Men wilde de boeken wel terugsturen naar de centrale voor onderzoek en vervanging, maar men weigerde ons een ontvangstbewijs voor de weer ingeleverde boeken te geven. Evenmin wilde men ons de gemaakte kosten terugbetalen.
Wij moesten het maar doen met de mededeling dat "het altijd goedkomt". Over een paar weken moesten we maar eens komen informeren, want of we een email zouden krijgen als de verbeterde fotoboeken klaar waren wist men niet.
Daar zijn wij uiteraard niet mee accoord gegaan. Als je in een winkel een betaald product vanwege een klacht weer inlevert, dan is het toch normaal dat je tenminste een ontvangstbewijs van de winkelier krijgt??. Dat kregen we niet en we hebben de fotoboeken dus teleurgesteld weer mee naar huis genomen en daarna een klachtenemail naar de fotoservice van Kruidvat gestuurd.
Wij gaan voortaan lekker naar een andere aanbieder, b.v. naar Bol.com, waar ze exact dezelfde software voor fotoboeken gebruiken als bij het Kruidvat. Ik heb zelfs al een met de Kruidvatsoftware gemaakt fotoboek via de Bol.com-software geopend, besteld en vanochtend keurig netjes met de post thuis ontvangen.
Heeft iemand van jullie ook slechte of juist goede ervaringen met de klachtenafhandeling van de Kruidvat fotoservice?
Vanmorgen haalde ik twee fotoboeken in het plaatselijke filiaal op, die bij thuiskomst beide onacceptabele schoonheidsfouten bleken te bevatten, terwijl de ingeleverde foto's uitstekend van kwaliteit waren.
Wij zijn, na telefonisch overleg met de fotoservice, met de fotoboeken teruggegaan naar de winkel (samen kostten ze bijna € 80,=) en hebben daar de klachten gemeld. Men wilde de boeken wel terugsturen naar de centrale voor onderzoek en vervanging, maar men weigerde ons een ontvangstbewijs voor de weer ingeleverde boeken te geven. Evenmin wilde men ons de gemaakte kosten terugbetalen.
Wij moesten het maar doen met de mededeling dat "het altijd goedkomt". Over een paar weken moesten we maar eens komen informeren, want of we een email zouden krijgen als de verbeterde fotoboeken klaar waren wist men niet.
Daar zijn wij uiteraard niet mee accoord gegaan. Als je in een winkel een betaald product vanwege een klacht weer inlevert, dan is het toch normaal dat je tenminste een ontvangstbewijs van de winkelier krijgt??. Dat kregen we niet en we hebben de fotoboeken dus teleurgesteld weer mee naar huis genomen en daarna een klachtenemail naar de fotoservice van Kruidvat gestuurd.
Wij gaan voortaan lekker naar een andere aanbieder, b.v. naar Bol.com, waar ze exact dezelfde software voor fotoboeken gebruiken als bij het Kruidvat. Ik heb zelfs al een met de Kruidvatsoftware gemaakt fotoboek via de Bol.com-software geopend, besteld en vanochtend keurig netjes met de post thuis ontvangen.
Heeft iemand van jullie ook slechte of juist goede ervaringen met de klachtenafhandeling van de Kruidvat fotoservice?