LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuizen en zitten bij Oxxio en GreenChoice

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
student538

Verhuizen en zitten bij Oxxio en GreenChoice

Ongelezen bericht door student538 »

hallo!!!!

Op tijd heb ik verhuizing digitaal doorgegeven aan Oxxio waarop Oxxio vervolgens meterstand kaart zou gaan sturen. Die belofte is niet nagekomen en de verhuizing is kennelijk niet goed uitgevoerd bij Oxxio. Nu heb ik een brief van Liander mogen ontvangen dat ik binnen 5 werkdagen af gesloten ga worden van electriciteit omdat zij geen aanmelding hebben gehad van een energiebedrijf.

Ik neem gas af van GreenChoice daar heb ik natuurlijk ook een verhuisbericht naar toegestuurd. Zij hebben een foutje gemaakt in plaats een verhuizing te muteren hebben ze mij aangemeld als nieuwe klant om stroom af te nemen! Dit is weer rechtgezet bij GreenChoice. Misschien hebben deze zaken met elkaar te maken. Maar dat ik binnen 5 dagen afgesloten ga worden vind ik minder prettig. Volgens de brief is Liander wettelijke plicht om dit te gaan uitvoeren. Gelukkig ben ik niet op vakantie en ga ik morgen Oxxio maar bellen. Dat telefoonnummer is overigens erg moeilijk te vinden op hun website!

deoxxiomedewerker

Re: Verhuizen en zitten bij Oxxio en GreenChoice

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste student538,

Uw forumbericht van 12 augustus jl. maakt duidelijk dat u problemen heeft naar aanleiding van uw verhuizing. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Medewerker van Oxxio

student538

Ongelezen bericht door student538 »

De zaak is gelukkig opgelost. Oxxio had keurig de verhuizing opgevoerd alleen GreenChoice heeft zich aangemeld als nieuwe energie leverancier voor stroom. GreenChoice heeft mijn aanmelding voor stroom geannuleerd omdat ik alleen via hun gas afneem, maar heeft kennelijk alleen een annulering gedaan en meer niet. In ieder geval bedankt voor het mee denken en lezen!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bij een leverancier heb je meestal minder problemen.

Dat de ene een fout maakte en alles wilde leveren....ja daar kan Oxxio ook niets aan doen.

Kijk welke van de 2 de goedkoopste is en op einddatum kun je overstappen....
Let op, soms komt er bij verhuizen een nieuw contract die weer opnieuw begint te tellen dus kijk goed naar hun voorwaarden!

Gesloten