TELE2 NIET DOEN
Geplaatst: 13 aug 2009 13:06
Wat een ellende zeg met Tele2. Heb begin juli Tele2TVGold afgesloten (bellen, internet, tv). Tijdens gesprek bij het afsluiten nog extra gevraagd of het allemaal goed in elkaar overliep met de overstapservice, natuurlijk werd mij verzekerd dat dit zo was.
Gelijk kreeg ik de opleverdatum door 13 aug. Monteur zou contact opnemen en overstap zou geregeld worden. Vorige week kreeg ik opeens een mail dat overstap van Ziggo TV naar Tele2 niet door Tele2 opgezegd kon worden, gevolg voor mij 1 maand extra Ziggo. Ik heb gereageerd en kreeg mededeling dat iets fout was gegaan en dat ik de extra maand Ziggo vergoed kreeg. 11 aug werd ik gebeld door installatiebedrijf om afspraak te maken voor monteur. Dit kon niet eerder dan 28 augustus. Vervolgens krijg ik dezelfde dag een brief inde bus dat oplevering 13 aug is en dat ik 10 dagen voor de opleverdatum een afspraak moet maken met monteur (met e-mail adres van installatiebedrijf wat niet bestaat!!!!) en als ik dat niet ik tot komst monteur geen toegang tot internet heb en niet kan bellen. Ik gebeld met klantenservice, ja er was wat fout gegaan, heel vervelend maar er was niets aan te doen, de brief was te laat verstuurd, de monteur had het te druk en was iets mis met registratiesysteem en ja het klopt u heeft dan ruim 2 weken geen telefoon en internet. De oplossing bellen als monteur geweest is en dan kijken we wat voor vergoeding wij u kunnen geven. Ik wil helemaal geen vergoeding, ik wil gewoon kunnen bellen en internetten zoals mij bij het aangaan van contract is beloofd en ik wil al helemaal niet nog eens zelf moeten bellen voor vergoeding wat een flauwekul. Aangegeven dat ik van het contract wil afzien aangezien ik niet geleverd krijg waar ik om gevraagd heb maar ze hebben voor alle mogelijke dingen die fout kunnen gaan wel iets in de algemene voorwaarden staan dus zo makkelijk is dat ook weer niet.
Ondertussen zit ik dus vanaf vandaag zonder telefoon en internet en baal ik enorm dat ik ben overgestapt naar TELE2. Ik zou zeggen NIET DOEN, GA NIET NAAR TELE2, EEN EN AL ELLENDE!
Gelijk kreeg ik de opleverdatum door 13 aug. Monteur zou contact opnemen en overstap zou geregeld worden. Vorige week kreeg ik opeens een mail dat overstap van Ziggo TV naar Tele2 niet door Tele2 opgezegd kon worden, gevolg voor mij 1 maand extra Ziggo. Ik heb gereageerd en kreeg mededeling dat iets fout was gegaan en dat ik de extra maand Ziggo vergoed kreeg. 11 aug werd ik gebeld door installatiebedrijf om afspraak te maken voor monteur. Dit kon niet eerder dan 28 augustus. Vervolgens krijg ik dezelfde dag een brief inde bus dat oplevering 13 aug is en dat ik 10 dagen voor de opleverdatum een afspraak moet maken met monteur (met e-mail adres van installatiebedrijf wat niet bestaat!!!!) en als ik dat niet ik tot komst monteur geen toegang tot internet heb en niet kan bellen. Ik gebeld met klantenservice, ja er was wat fout gegaan, heel vervelend maar er was niets aan te doen, de brief was te laat verstuurd, de monteur had het te druk en was iets mis met registratiesysteem en ja het klopt u heeft dan ruim 2 weken geen telefoon en internet. De oplossing bellen als monteur geweest is en dan kijken we wat voor vergoeding wij u kunnen geven. Ik wil helemaal geen vergoeding, ik wil gewoon kunnen bellen en internetten zoals mij bij het aangaan van contract is beloofd en ik wil al helemaal niet nog eens zelf moeten bellen voor vergoeding wat een flauwekul. Aangegeven dat ik van het contract wil afzien aangezien ik niet geleverd krijg waar ik om gevraagd heb maar ze hebben voor alle mogelijke dingen die fout kunnen gaan wel iets in de algemene voorwaarden staan dus zo makkelijk is dat ook weer niet.
Ondertussen zit ik dus vanaf vandaag zonder telefoon en internet en baal ik enorm dat ik ben overgestapt naar TELE2. Ik zou zeggen NIET DOEN, GA NIET NAAR TELE2, EEN EN AL ELLENDE!