Vodafone internet/winkel
Geplaatst: 16 aug 2009 07:56
Op 1 aug. sloot ik via internet als nieuwe klant een abo van € 17.50 af bij Vodafone. De Nokia 6700 zou me bij dat abo € 64,99 kosten. Via internet hoefde ik geen entreekosten te betalen.
Een vriendin ging vorige week naar een Vodafonewinkel, voor precies hetzelfde abo met hetzelfde toestel. Zij moet wel entreekosten van € 24,50 betalen, maar het toestel is gratis!!!
Gisteren werd me dat in de Vodafone-winkel bevestigd: volgens de verkoopster zijn een Vodafone-winkel en Vodafone-internet nou eenmaal anders!!!
Er werd me aangeraden mijn contract te annuleren, kreeg daarvoor een telefoonummer mee.
Maar aangezien mijn toestel (na enige vertraging ivm niet in vooraad) morgen wordt bezorgd, Vodafoon mijn KPN-abo opzegt en zorgt voor nummerbehoud, ben ik bang dat er dingen gaan mislopen als ik nu annuleer.
Ik vind het een bespottelijke zaak dat je dus via internet € 40 meer kwijt bent! Voor dat geld had ik graag een poosje in de rij gestaan in de winkel.
Gisteravond viel me een tv-reclame van Vodafone op (wellicht al eerder langs gekomen, maar nooit door mij gezien) waarin het toestel met "mijn" abo voor € 0 wordt aangeprezen, "ga naar de winkel of Vodafone.nl".
Een tip: ga er NIET voor naar internet!!!
Uiteraard is er een mail naar Vodafone en zal ik morgen gaan bellen met klantenservice, ze zijn nog niet van me af.
Een vriendin ging vorige week naar een Vodafonewinkel, voor precies hetzelfde abo met hetzelfde toestel. Zij moet wel entreekosten van € 24,50 betalen, maar het toestel is gratis!!!
Gisteren werd me dat in de Vodafone-winkel bevestigd: volgens de verkoopster zijn een Vodafone-winkel en Vodafone-internet nou eenmaal anders!!!
Er werd me aangeraden mijn contract te annuleren, kreeg daarvoor een telefoonummer mee.
Maar aangezien mijn toestel (na enige vertraging ivm niet in vooraad) morgen wordt bezorgd, Vodafoon mijn KPN-abo opzegt en zorgt voor nummerbehoud, ben ik bang dat er dingen gaan mislopen als ik nu annuleer.
Ik vind het een bespottelijke zaak dat je dus via internet € 40 meer kwijt bent! Voor dat geld had ik graag een poosje in de rij gestaan in de winkel.
Gisteravond viel me een tv-reclame van Vodafone op (wellicht al eerder langs gekomen, maar nooit door mij gezien) waarin het toestel met "mijn" abo voor € 0 wordt aangeprezen, "ga naar de winkel of Vodafone.nl".
Een tip: ga er NIET voor naar internet!!!
Uiteraard is er een mail naar Vodafone en zal ik morgen gaan bellen met klantenservice, ze zijn nog niet van me af.