Geachte Klantenservice,
Ten eerste heeft u in het onderstaand bericht niet bevestigd dat door mij de automatische incasso op mijn rekening is ingetrokken. Ik vraag u dit alsnog te doen.
Ten tweede is de email van uw collega van 4 maart niet door mij ontvangen en ik kan u verzekeren dat ik alle email bewaar al vanaf 2004 en zeker een dergelijke email. Onderaan in het berichten verloop is wel mijn email te zien van 26 februari echter een bericht van uw collega zit daar niet tussen. Ik verzoek u dan ook alsnog een kopie van deze email mee te zenden in een bijlage.
Ten derde is er op mijn email van 26 februari inhoudelijk niet gereageerd en mocht er dan al een juridisch gezien een overeenkomst hebben bestaan dan kunt u dit beschouwen als een opzegging.
Ten vierde nam ik bij u een internetdienst af + telefonie en mag je als consument aannemen dat wanneer je van een overstapservice gebruik maakt bij een nieuwe provider waar je internet en telefonie afneemt dat alles keurig wordt opgezegd.
Ik protesteer dan ook door de handhaving van een zogenaamde pack abonnement. Ik heb daarvoor niet getekend of opdracht gegeven voor deze dienst. Indien dit wel zo mocht zijn verzoek ik u een getekende overeenkomst voor het pack abonnement te overleggen.
U rept niet over de nog door mij te vorderen creditnota 3005XXXX van 3-2-2010 ad €15,97 en sommeer u dan ook om dit bedrag per omgaande aan mij over te maken. Indien u dit weigert dan zal ik hierover mijn rechtsbijstandsverzekering moeten inschakelen alsmede dit soort praktijken kenbaar maken bij de media.
Hoogachtend,
Rumrunner
Op 11-5-2010 10:07, XS4ALL Internet B.V. schreef:
> Geachte heer Rumrunner
>
> op 4 maart heeft de collega van de klantenservice de volgende mail verstuurd
>
>
> Hartelijk dank voor uw bericht.
> Bij uw opzegging van adsl kon er worden aangegeven of u pack wel of niet wilde behouden, helaas heeft u deze optie door de overstapservice niet gehad waardoor pack automatisch geactiveerd is, daarbij maakt u gebruik van VoIP dit is niet mogelijk zonder behoud van Pack.
>
> Om uw Pack abonnement bij ons op te zeggen, dient u het opzeggingsformulier op onze website in te vullen. Het opzeggingsformulier kunt u vinden via de volgende link:
>
http://www.xs4all.nl/klant/service/form ... &naar=Pack
>
> U voert uw loginnaam en naam- en adresgegevens in en verstuurt het formulier online naar ons toe.
>
> Wenst u een telefoonnummer niet langer te gebruiken, dan kunt u deze opzeggen in het Service Centre. Nadat u ben ingelogd met uw loginnaam en het bijbehorende wachtwoord, dan kunt u een telefoonnummer per direct beëindigen.
>
> Als u nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van u.
>
> Vriendelijke groet,
>
> R. Sleeswijk
> Klantenservice
>
> XS4ALL Internet bv
>
>
>
> Vriendelijke groet,
>
>
> Katja Goedemans
>
> afd Incasso
>
> XS4ALL Internet B.V. | tel : 020 398 76 42
> Postbus 1848 | fax : 020 398 71 01
> 1000 B.V. Amsterdam | email:
[email protected]
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: "Rumrunner"<
[email protected]>
> To:<
[email protected]>
> Sent: Thu, 06 May 2010 18:47:46 +0200
> Subject: Fwd: Betreft uw factuur 3017XXXX
>
>
>
>> Hallo XS4all,
>>
>> Zaterdag 1 mei jongstleden ontving ik uw schrijven
>> gedateerd 29 april
>> 2010 betreffende een herinnering , relatienummer
>> 749XXX.
>>
>> In een eerdere email naar aanleiding van een incasso
>> van mijn rekening
>> en de online factuur via de website heb ik een email
>> gezonden op 26
>> februari 2010. (Zie onderaan)
>> Kennelijk is er bij u sprake van dwaling en heeft u
>> deze email over het
>> hoofd gezien.
>> Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk het reeds teveel
>> betaalde volgens
>> creditnota 3005XXXX van 3-2-2010 ad €15,97 alsnog
>> retour op mijn
>> bankrekening XX.XX.XX.XXX ten name van Rumrunner te
>> Woonplaats.
>> Bij deze trek ik tevens de machtiging in die u op deze
>> rekening heeft en
>> vraag om hierbij een ontvangstbevestiging van deze
>> opzegging.
>>
>> Met vriendelijke groet,
>>
>>Rumrunner
>>
>>
>> -------- Originele bericht --------
>> Onderwerp: Betreft uw factuur 30179327
>> Datum: Fri, 26 Feb 2010 13:34:20 +0100
>> Van: Rumrunner<
[email protected]>
>> Aan:
[email protected]
>>
>>
>>
>> Geachte XS4AAL Administatie,
>>
>> Heden heb ik de automatische incasso voor factuur
>> 3017XXXX ad €9,15
>> laten storneren aangezien ik het niet eens ben met de
>> afschrijving.
>>
>> Op de de genoemde factuur wordt 2 x 2 maanden XS4ALL
>> Pack berekend. Ik
>> heb geen opdracht gegeven voor een abonnement hierop
>> en bovendien zouden
>> alle afgenomen diensten per 5 januari door ZIGGO zijn
>> opgezegd door hun
>> overstapservice. Deze opzegging is door u bevestigd op
>> 6 januari 2010
>> Daarbij komt dat ik ook nog een creditnota tegoed heb
>> van u en dit
>> betreft Creditnota 3005XXXX van 03-02-2010 ten bedrage
>> van -€15,97.
>> Ik verzoek u dan ook dit bedrag per omgaande aan mij
>> over te maken.
>>
>> Hoogachtend,
>>
>> Rumrunner
>>
>> PS.: Gelieve voor de correspondentie het e-mailadres
>> te gebruiken
>> waarmee deze email is verzonden t.w.
[email protected]
>> aangezien ik van
>> de XS4all e-mailaccount geen gebruik meer maak.