senseo latte
Geplaatst: 19 aug 2009 20:02
hallo andere senseo latte gebruikers,
na mijn vorige mail over de senseo latte kapot-gerepareerd-weer kapot.
wil ik even laten weten dat ik de servicelijn van phlips heb gebeld,daar werd ik vriendelijk geholpen en werd mij beloofd binnen 3 werdagen een splinternieuwe senseo.
afgelopen maandag heb ik de nieuwe senseo gekregen en de kapotte heb ik retour gestuurd.
dat wilde ik jullie toch even laten weten,er worden dus na problemen nieuwe senseo's gegeven.
en voor mij verdient philips de warme douche!!!
irene jansen
na mijn vorige mail over de senseo latte kapot-gerepareerd-weer kapot.
wil ik even laten weten dat ik de servicelijn van phlips heb gebeld,daar werd ik vriendelijk geholpen en werd mij beloofd binnen 3 werdagen een splinternieuwe senseo.
afgelopen maandag heb ik de nieuwe senseo gekregen en de kapotte heb ik retour gestuurd.
dat wilde ik jullie toch even laten weten,er worden dus na problemen nieuwe senseo's gegeven.
en voor mij verdient philips de warme douche!!!
irene jansen