LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kodak en garantie?

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.

Heeft U soortgelijke ervaring met Kodak

Ja
1
33%
Nee
2
67%
 
Totaal aantal stemmen: 3

arti3007
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 sep 2005 13:41

Kodak en garantie?

Ongelezen bericht door arti3007 »

Ik heb op 28-3-008 een Kodak Easyshare V1003 gekocht bij Kodak.nl.
Dit is het 4e Kodak fototoestel wat ik op deze manier koop.
Tot op heden nooit problemen gehad, echter nu met dit toestel niets dan problemen.
De zoomfunctie werkte vanaf het begin al niet en daardoor slaat het toestel vast.
Na mijn vakantie medio juli 2008 meteen gebeld met kodak, probleem uitgelegd
Dit was een bekend probleem voor dit toestel.
Ik moest nieuwe software op het toestel zetten, dan zou het probleem verholpen zijn.

Dit werkt ongeveer 4 maanden. Ik wederom gebeld, met het verzoek om het toestel op te mogen sturen voor omruiling.
Dit MOCHT ABSOLUUT NIET!!! Net zoals de eerste keer dat ik belde! Ik moest nogmaals de nieuwste software op het toestel zetten.
Dit wederom gedaan, probleem weer tijdelijk verholpen.

Nu heb ik het toestel daarna niet veel meer gebruikt, nu tijdens mijn vakantie, wil ik de zoomfunctie van het toestel wederom gebruiken, het hele toestel loopt vast, het enige wat helpt is de batterij eruit en er weer in, zoomen doet hij nog steeds niet.

Na de vakantie ik weer bellen, nu mag ik het toestel opsturen, koste wel 77 EURO. Of ik mag een ander toestel met korting kopen, is dan nog 75% van de gewone prijs die ik moet betalen.

Tijdens de garantie periode mag ik het toestel niet opsturen, moet ik software updaten, na de garantieperiode wordt niet gesproken over software, mag ik 'm meteen opsturen. De mevrouw die ik aan de lijn had, kon zien dat ik in 2008 al eens gebeld had met hetzelfde probleem.

Goeie service van Kodak, als ik garantie heb, MAG ik 'm niet opsturen, maar als ik ervoor moet betalen mag het WEL?????

Als Kodak zo werkt en de toestellen maar een levensduur van minder dan een jaar hebben, voor mij geen Kodak meer.

LET OP, met KODAK, zij bieden GEEN garantie, maar doen alsof ze garantie bieden.

Wat_gedaan:

Meerder keren gebeld,
software update
Gebeld,
software update,
Gebeld,
Gebeld.

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: Kodak en garantie?

Ongelezen bericht door LeoZ »

@Arti3007::

Dat Kodak uw camera tijdens de garantieperiode niet op laat sturen vind ik al van een bedenkelijk niveau, en dan ná de garantieperiode dat opsturen wel goedkeurt en er €77 voor rekent is volslagen belachelijk!

Tenslotte gaf Kodak al eerder aan dat er met die serie camera's iets niet goed was.

Wat u nog kan doen is een aangetekende brief naar Kodak sturen dat u hen nog een keer de kans geeft om de camera te repareren; de kosten van de reparatie voor een deel van uw kant.

Zo niet dan rest u niets anders om de klacht bij een geschillencommissie neer te leggen (indien Kodak bij zoiets is aangesloten).

Als ik u was... zou ik een volgende keer GEEN camera van Kodak kopen; want zo hoort een klant niet afgescheept te worden!

Gesloten