Telle2kan niet meer gebeld worden door bepaalde mobiel provi
Geplaatst: 21 aug 2009 14:32
Help
Ik heb al sinds vier weken en erg vervelend probleem met mijn Telle2 mobiel nummer. Ik kan niet gebeld worden door bepaalde profiders: zo als orange, Ben, Telford, T'Mobiel ( dit houd dus in dat al mijn vrienden me niet meer kunnen bellen zelfs niet mijn man) als iemand mij belt met die profider dan horen ze "alle lijnen zijn bezet". Ik heb Telle2 al een paar keer gebeld en ze kunnen me niets zeggen over waarneer het probleem opgelost gaat worden. Ik heb een klacht ingedient en gevraagt of de klachten dienst me terug kan bellen maar dat is niet gebeurd. Ik ben freelanceer en kan op deze manier opdrachten mis lopen en dus kostwinning, ook vind ik het belachelijk dat ik mijn volle abo geld moet betalen terwijl zij niet de dienst leveren die daar bij hoort.
Ik raad iedereen aan die er over na denkt om een mobiel abonnement bij Telle2 te wil nemen om het niet te doen, als er een probleem is dan helpen ze je niet en je moet gewoon betalen ook al leveren ze niet de dienst die ze hebben afgesproken.
Ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben
of hadden en of het opgelost is en hoe ze dat dan gedaan hebben.
Als mensen tips hebben hoe ik het verder moet aanpakken graag.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Al vast bedankt.
Ik heb al sinds vier weken en erg vervelend probleem met mijn Telle2 mobiel nummer. Ik kan niet gebeld worden door bepaalde profiders: zo als orange, Ben, Telford, T'Mobiel ( dit houd dus in dat al mijn vrienden me niet meer kunnen bellen zelfs niet mijn man) als iemand mij belt met die profider dan horen ze "alle lijnen zijn bezet". Ik heb Telle2 al een paar keer gebeld en ze kunnen me niets zeggen over waarneer het probleem opgelost gaat worden. Ik heb een klacht ingedient en gevraagt of de klachten dienst me terug kan bellen maar dat is niet gebeurd. Ik ben freelanceer en kan op deze manier opdrachten mis lopen en dus kostwinning, ook vind ik het belachelijk dat ik mijn volle abo geld moet betalen terwijl zij niet de dienst leveren die daar bij hoort.
Ik raad iedereen aan die er over na denkt om een mobiel abonnement bij Telle2 te wil nemen om het niet te doen, als er een probleem is dan helpen ze je niet en je moet gewoon betalen ook al leveren ze niet de dienst die ze hebben afgesproken.
Ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben
of hadden en of het opgelost is en hoe ze dat dan gedaan hebben.
Als mensen tips hebben hoe ik het verder moet aanpakken graag.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Al vast bedankt.