EVEN overstappen naar Ziggo.
Geplaatst: 26 aug 2009 16:16
Wij dachten EVEN over te stappen van KPN naar Ziggo, i.v.m hogere snelheid internet tegen iets lagere kosten. Wij wilden ons telefoonnummer graag houden, dus moest Ziggo ons abonnement bij KPN opzeggen. Op 3 augustus aangemeld, 5 augustus bevestiging in de bus. Op 10 augustus bleek onze telefoon het niet meer te doen. Na contact met KPN bleek Ziggo ons nummer alvast gereserveerd te hebben. Erg handig als je je installatiepakket nog niet hebt. Bellen naar Ziggo wanneer wij ons pakket konden verwachten aangezien ons telefoonnummer al afgesloten was. (internet werkte nog) Volgens de medewerker was ons pakket al verstuurd, en inderdaad was het nummer wel een beetje te snel afgesloten. Er werd aangeraden toch zelf nog even ons contract bij KPN op te zeggen voor de zekerheid. Dus KPN gebeld contract opgezegd, afgesproken datum 12 september. Op 17 augustus een e-mail van KPN: op ONS verzoek was ons contract vervroegd beëindigd per 18 augustus. KPN gebeld: ja, dat is door Ziggo gedaan. Ziggo gebeld: Mijn contract wordt vervroegd beëindigd maar ik heb nog steeds geen installatiepakket. O, maar dat is al verstuurd hoor. Ik: Nee, daar geloof ik niks van want dat werd op 10 augustus ook al gezegd en dan had ik het al moeten hebben. Ziggo: O, ik zie het al, uw pakket was beschadigd geraakt en retour gestuurd door TNT post. Ik: Nou mooie boel dan, zit ik zonder telefoon en hoelang gaat het nou nog duren voor ik mijn pakket krijg? Ziggo: Ja, dat kan maximaal 2 weken duren. Ik: 2 weken? kunnen jullie niet zorgen dat het wat sneller gaat? Ziggo: Nee, dat gaat niet. En trouwens als u uw modem heeft kunt u alsnog niet bellen, dat kan ook nog 6 dagen duren.
Inmiddels zijn we diverse keren bellen en een e-mail verder, op e-mail hoor je sowieso niks, en ik heb niet het idee dat er iets ondernomen wordt om ons te helpen. O, ja de factuur die kregen we natuurlijk wel op tijd. En die werd ook keurig op tijd geïncasseerd. Terwijl alles wat ik van Ziggo heb gekregen een bevestingsbrief is. Bovendien zijn we al weken niet telefonisch bereikbaar, en loopt de rekening van m'n mobiele telefoon ook fors op. En dan nog te hopen dat als we ons installatiepakket eenmaal hebben, het wel gaat werken! Als ik alles van tevoren geweten had was ik ECHT niet overgestapt. Ik hoorde van iemand die meer dan 3 maanden op een modem heeft moeten wachten. WAT IS DAT VOOR RAAR BEDRIJF?
Inmiddels zijn we diverse keren bellen en een e-mail verder, op e-mail hoor je sowieso niks, en ik heb niet het idee dat er iets ondernomen wordt om ons te helpen. O, ja de factuur die kregen we natuurlijk wel op tijd. En die werd ook keurig op tijd geïncasseerd. Terwijl alles wat ik van Ziggo heb gekregen een bevestingsbrief is. Bovendien zijn we al weken niet telefonisch bereikbaar, en loopt de rekening van m'n mobiele telefoon ook fors op. En dan nog te hopen dat als we ons installatiepakket eenmaal hebben, het wel gaat werken! Als ik alles van tevoren geweten had was ik ECHT niet overgestapt. Ik hoorde van iemand die meer dan 3 maanden op een modem heeft moeten wachten. WAT IS DAT VOOR RAAR BEDRIJF?