Pagina 1 van 1

hulp bij ikea garantiebewijs... kramfors bank btuin leer ike

Geplaatst: 26 aug 2009 22:41
door ronaldmjansen
Ook wij hebben problemen met de bruin lederen kramfors bank... ikea wil ons garantie verlenen...

Echter: na vele uren zoeken tussen al onze administratiestukken geen bon van ikea....

Van wie kunnen wij een bon met betrekking tot deze bank 'lenen'???


Groeten


Ronald

Re: hulp bij ikea garantiebewijs... kramfors bank btuin leer ike

Geplaatst: 26 aug 2009 22:58
door 16again
Als je gepind hebt, volstaat pinbon/bankafschrift

Re: hulp bij ikea garantiebewijs... kramfors bank btuin leer ike

Geplaatst: 26 aug 2009 23:40
door ronaldmjansen
We hebben contant betaald.
Balen.

Re: hulp bij ikea garantiebewijs... kramfors bank btuin leer ike

Geplaatst: 27 aug 2009 13:12
door Lieske1958
Hoi,

Heb je ook al de jas-/broekzakken nagekeken ?
Weet je nog welke tas je bij je had.?
Heb je misschien de Ikea ledenpas gebruikt ?
In de auto gekeken ?
Neem aan dat je de bon in ontvangst hebt genomen, maar toen ..... ?
Probeer even terug te denken (heeft hier als eens geholpen)

succes, lieske

Re: hulp bij ikea garantiebewijs... kramfors bank btuin leer ike

Geplaatst: 27 aug 2009 16:42
door ronaldmjansen
Hoi Natuurlijk,
Maar het is zo'n 3 jaar geleden dat we de bank kochten.
Eigenlijk zoek ik iemand die me de aankoopbon wil uitlenen.
Ik betaal borg of geef een vergoeding het maakt me niet uit.
Met bon kan ik van de bank af en dat is wat ik wil.
Ik ben er op deze manier echt niet meer blij mee.
Groeten en hoopvolle Ronald

Re: hulp bij ikea garantiebewijs... kramfors bank btuin leer ike

Geplaatst: 27 aug 2009 16:49
door stofzuigertje
Waarschuwing;

Als Uw bank een andere productie datum heeft of U gaat naar vreemde vestiging omdat U een bon leende kunnen ze wegens fraude alsnog weigeren!
Ik heb een map met bonnen en dus alles is te vinden.

Een nieuwe kopen en de oude na enige tijd weer inleveren met nieuwe bon is dus ook vaak toegepast en dan zien ze meestal een productie code die erg oud is.
Dus jammer en volgende keer bij producten met langere garantie deze beter bewaren!

Een E mail sturen en coulance vragen is ook mogelijk, soms doen ze dat wel,
en dan is hun antwoord wel voldoende voor de klantenservice voor inname!