Pagina 1 van 1

SNAPFISH

Geplaatst: 29 aug 2009 11:15
door dvsweg-159
Wie heeft er voor mij het telefoonnummer van Snapfish Nederland?

Heb namelijk op 15 augustus een fotoboek besteld en via creditcard betaald. Op 20 augustus kreeg ik een mailtje dat ze gingen bezorgen en heb tot heden geen fotoboek gezien. Via de e-mail, het enige communicatiemiddel op hun website, probeer ik contact te krijgen, maar helaas...geen reactie.

Wie weet het telefoonnummer?

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 30 aug 2009 10:06
door dvsweg-159
Wat is de webpagina waar je dat vandaan hebt?

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 30 aug 2009 11:39
door dvsweg-159
Is dat een belgisch of een nederlands telefoonnummer?

0900-2020165

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 31 aug 2009 10:32
door dvsweg-159
Dat telefoonnummer is van HP en die weten niets van Snapfish en kunnen je dus NIET helpen!

Wie weet wel een telefoonnummer van SNAPFISH en dus NIET van HP?!?

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 01 sep 2009 09:50
door tampie74
Ik was ook al aan het googlen, en dat 0900 nummer is van HP daar heb je inderdaad niets aan, heb je al op de snapfish site gekeken onder contact, dan had je kunnen zien dat het een bedrijf in San Francisco is. Er staat wel een faxnummer bij, en mail contact kun je doen, maar ben bang dat telefoonnummer uit blijft.

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 01 sep 2009 10:20
door ejs1964
Het zou vreemd zijn als HP hier niets mee kan. In hun voorwaarden staat namelijk het volgende:

6. Totstandkoming van de overeenkomst

De overeenkomst komt tot stand tussen u en Hewlett-Packard Nederland B.V., Startbaan 16, 1187 XR Amstelveen.
bron: http://www.snapfish.nl/termsconditions

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 01 sep 2009 20:06
door dvsweg-159
dus wie heeft het telefoonnummer dat wel ECHT van SNAPFISH is?

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 02 sep 2009 16:54
door Gides
Status: active

Registrant:
HEW000092-MARKM
Hewlett-Packard Company
3000 Hanover St.
Palo Alto, CA 94304
United States of America

Domicile:
Kruisstraat 2
2312BH LEIDEN
Netherlands

Administrative contact:
DAN004564-MARKM
D.W. Dan Wieland
+1 (0)8005247638
[email protected]

Registrar:
MarkMonitor International LTD
22-26 Albert Embankment
SE1 7TJ
London
United Kingdom of Great Britain & N. Ireland

Technical contact(s):
JOH004771-MARKM
M Serlin
+1 (0)2083895740
[email protected]

ALP001347-MARKM
N. van Alphen
+31 (0)642204151
[email protected]

Domain nameservers:
ns2.snapfish.com
ns3.snapfish.com

Date registered: 12-02-2006
Record last updated: 11-02-2009

Record maintained by: NL Domain Registry


Ik denk dat als je hun vaak genoeg gaat bellen ze het wel voor je op gaan lossen. Succes!

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 14 sep 2010 23:48
door Wendy33
is het nummer van snapfish van bekend? Ik heb nl ook nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en op mail krijg ik geen reactie..... wel al betaald.....
Dank u!

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 15 sep 2010 18:46
door MamaH
HP zou er wel degelijk vanaf moeten weten.
(en dus bovengenoemd telefoonnummer...)

Ik heb vorige week keurig netjes mijn bestelling binnen gekregen en op de kartonnen doos stonden stempels van HP...

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 24 jan 2013 16:51
door Sunshine08
Anno 2013: nog steeds gezeur met Snapfish en het kantoor in Amstelveen nog steeds telefonisch onbereikbaar!
Je besteld een fotoboek in september voor 14,95, klikt aan dat het met automatische incasso betaald mag worden en weken later krijg je eindelijk het boek!
Mooi toch?
Nou nee... 4 maanden later krijg ik ineens een brief van een incassobureau of ik even 75 euro wil betalen voor Snapfish!
Dus ik het incassobureau gebeld met de vraag wat de situatie is en hoe dat kan "dat weten wij niet mevrouw!" dus ik leg uit dat het om maanden geleden gaat en ik nooit van hun een rekening, acceptgiro, herrinering oid heb gehad, niet per post en ook niet per mail...
"We gaan het uitzoeken mevrouw dan mailen wij de documenten van de situatie die zich heeft voortgedaan"
Dus ik had opgehangen maar t zat me niet lekker dus ben op zoek gegaan naar het telefoonnummer van Snapfish.. ONVINDBAAR! opnieuw bel ik het incassobureau met de vraag of ze het telefoonnummer hebben "ik kan het niet vinden mevrouw, heeft u een momentje?" uiteraard...
"Ja mevrouw bedankt voor het wachten, ik heb helaas ook geen telefoonnummer!"
Maar meneer het is toch uw klant? hoe kan het dan dat u geen telnr heeft?!!
"uh uh uh we communiceren alleen per mail"

MAG IK TWIJFELEN AAN DE ECHTHEID VAN DEZE ZAAK EN DE ECHTHEID VAN SNAPFISH??

Re: SNAPFISH

Geplaatst: 24 jan 2013 17:00
door berndv
Sunshine08 schreef: MAG IK TWIJFELEN AAN DE ECHTHEID VAN DEZE ZAAK EN DE ECHTHEID VAN SNAPFISH??
Inderdaad rare zaak, maar zolang u niet twijfelt of u uw album echt in handen heeft, of dat u dat alleen maar denkt, hoeft u ook niet te twijfelen aan de echtheid van het bedrijf.

Echter dienen zij zich wel aan de wet te houden, en dat doen ze hier al niet echt. Alvorens een rekening te mogen verhogen met incassokosten, en of ze dit zelf doen of een bureau maakt niet uit, zijn er wel voorwaarden waar ze aan moeten voldoen. Zo moeten ze u melden dat u in verzuim bent, dat zou per post of per mail kunnen. De wet geeft aan dat u redelijkerwijs hiervan kennis genomen zou moeten hebben. Als zij dit niet hebben gedaan, dan mag de factuur uberhaupt niet verhoogd worden. Ik zou als ik u was zo snel mogelijk het origineel verschuldigde bedrag betalen, u heeft immers een product in handen waar u voor moet betalen. De incassokosten en dergelijke is hun zaak om aan te tonen dat zij een correcte procedure zijn gestart en daarvoor ook de juiste stappen hebben genomen, en daar lijkt het zo niet op.