Hey ik heb een bankstel bij seats and sofa bestelt van 1900 euro,en heb een aanbetaling gedaan van 570 euro, (30 procent van de prijs).
Maar toen ik thuis ben gekomen ben ik gaan meten en de bank is te groot voor mijn woning. (niet erg slim van mij)
Heb een dag erna gebelt naar seats and sofa en de bank kon geanuleerd worden, en kon iets anders uitzoeken.
Enkele dagen erna gaan we naar seats and sofa om er een bankstel te kopen, en wil een bankstel kopen van 1000 euro.
Maar dan zegt de verkoper dat ik toch een bedrag van 1900 euro moet spenderen om dat dat de afgesproken prijs was van de te grote bankstel.
Dus als ik die bank van 1000 euro wil moet ik toch 1900 euro betalen, en krijg dan een tegoed bon van 900 euro.
Hoe dan ook ik moet een bedrag van 1900 euro besteden of ik ben mijn voorschot kwijt.
Wat kan ik het doen?? of kan ik niets doen ??
help
manuelo
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] seats and sofa, alles betalen
Re: seats and sofa, alles betalen
Op een duurdere of gelijkwaardige zal ongeveer zelfde winstmarge zitten, nu kunt U wel proberen of iemand anders die de winkel bezoekt dit wil overnemen.
Als ik die €900,- van U voor €600,- zou overnemen heb ik €300,- korting en U minder verlies.
Dus deze tegoedbon verkopen kan op marktplaats.
Eerst rustig denken en nameten is beter, want als je de naam van deze onder ZOEKEN via de knop hierboven zou invoeren weet je hoe deze winkel hier bekend staat.
Als ik die €900,- van U voor €600,- zou overnemen heb ik €300,- korting en U minder verlies.
Dus deze tegoedbon verkopen kan op marktplaats.
Eerst rustig denken en nameten is beter, want als je de naam van deze onder ZOEKEN via de knop hierboven zou invoeren weet je hoe deze winkel hier bekend staat.