T mobile einde contract maar toch geld afschrijven?
Geplaatst: 29 aug 2009 21:40
Beste allemaal,
Ik hoop dat iemand kan helpen ( uit ervaring et cetera)
Wij hebben een web en walk abonnement van T mobile gehad voor 1 jaar en 4 maanden. Na een jaar wilden wij opzeggen omdat we weer een vaste verblijfplaats hebben. Dus verder tevreden over de dienst geweest.
Opzegtermijn was 3 maanden. Erg vervelend maar dat was nu eenmaal een feit. Contract opgezegd en daarna netjes een brief ontvangen waarin staat dat het contract per 3 augustus wordt (werd) beƫindigd.
Allemaal netjes gegaan dus. Nu komt het. We krijgen op 18 augustus een brief met een nieuwe factuur met de periode 03-08-09 tot en met 02-09-09.
Kan een fout zijn dus ik bel even. om het recht te zetten.
Zegt de klantenservice dat we het gewoon moeten betalen en dat alle bedragen die teveel zijn betaald door ons wel weer worden teruggestort zodra T mobile daar tijd voor heeft. Dit was het beleid.
Nu vind ik dit te ver gaan. 3 maanden geleden al opgezegd en nu geld innen van een klant die geen klant meer is sinds die periode Ik vind dat zelfs stelen.
Moet ik echt betalen? Of mag ik het storneren en moet T mobile zijn zaakjes maar op orde hebben?
Iemand ervaring?
Ik hoop dat iemand kan helpen ( uit ervaring et cetera)
Wij hebben een web en walk abonnement van T mobile gehad voor 1 jaar en 4 maanden. Na een jaar wilden wij opzeggen omdat we weer een vaste verblijfplaats hebben. Dus verder tevreden over de dienst geweest.
Opzegtermijn was 3 maanden. Erg vervelend maar dat was nu eenmaal een feit. Contract opgezegd en daarna netjes een brief ontvangen waarin staat dat het contract per 3 augustus wordt (werd) beƫindigd.
Allemaal netjes gegaan dus. Nu komt het. We krijgen op 18 augustus een brief met een nieuwe factuur met de periode 03-08-09 tot en met 02-09-09.
Kan een fout zijn dus ik bel even. om het recht te zetten.
Zegt de klantenservice dat we het gewoon moeten betalen en dat alle bedragen die teveel zijn betaald door ons wel weer worden teruggestort zodra T mobile daar tijd voor heeft. Dit was het beleid.
Nu vind ik dit te ver gaan. 3 maanden geleden al opgezegd en nu geld innen van een klant die geen klant meer is sinds die periode Ik vind dat zelfs stelen.
Moet ik echt betalen? Of mag ik het storneren en moet T mobile zijn zaakjes maar op orde hebben?
Iemand ervaring?