LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile belstatus storing.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ma007

T-Mobile belstatus storing.

Ongelezen bericht door ma007 »

Bij T-mobile kan je al 2 maanden je belstatus niet controleren, niet via 1202 en ook niet via MyT-mobile.nl.
En dit is nog niet alles, nu wordt het verlengd tot begin oktober?!! :shock:

Mijn vraag is of het mogelijk is om de teveel gebelde minuten op een of andere manier te claimen bij T-mobile?. Want heb nu al 2 maanden een 2 keer zo duur rekening :evil: .

Ik vind het heel erg belagelijk dat het zo lang duurt,
En niemand die daar iets aan doet.

Pindakaaspotje

Re: T-Mobile belstatus storing.

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Hierover zijn inmiddels hele fora te vullen. Schijnt een gratis dienst te zijn die ze niet aan hoeven te bieden en waaraan je geen rechten kan ontlenen. Dat is in ieder geval de uitleg van t-mobile. (en vodafone vroeger die hetzelfde probleem hebben gehad).

Voor zover ik weet heeft niemand dit ooit tot de rechter laten komen (om contract te ontbinden), dus of er inderdaad wettelijk geen poot hebt om op te staan is moeilijk te zeggen, al vrees ik dat de juristen van t-mobile het wel redelijk afgedekt zullen hebben. Inmiddels zijn er veel mensen die een klacht in hebben gediend bij de consuwijzer. De vraag is of er iets tegen gedaan kan worden.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Klopt helaas, het is juridisch volledig afgedekt! Het weken te laat versturen van de rekeningen (waardoor je niet precies meer weet wat je moet betalen)en het beltegoed nergens meer opvraagbaar is waardeloos maar niets aan te doen.Op hun eigen forum sluiten de moderators elk topic waarin je het benoemt en zelfs een topic met 2400+reacties en dat 175000+ bekeken werd ging gewoon op slot.Lekker open en duidelijk allemaal ( Not Dus ).

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

De vraag is of de rechter dit ook vindt natuurlijk. T-mobile kan alles wel in haar voorwaarden zetten, als deze niet stroken met de wet stellen ze niks voor.
Je dient wel een bepaalde service te bieden, zeker omdat t-mobile hiermee ook adverteert. (goede service, belstatus bekijken). Ze mogen dan zelf beweren dat het onder extra "gratis" service valt, als je de suggestie wekt dat echt bij het contract hoort dien je je er wel aan te houden.

Tijd voor trosradar om hier eens in te duiken en t-mobile eens wat harder aan de tand te voelen.

Overigens zeer opmerkelijk dat t-mobile hierop niet reageert, normaal zijn ze er altijd als de kippen bij wanneer er een klacht is over t-mobile

jor

Ongelezen bericht door jor »

Pindakaaspotje schreef:
Tijd voor trosradar om hier eens in te duiken en t-mobile eens wat harder aan de tand te voelen.

Overigens zeer opmerkelijk dat t-mobile hierop niet reageert, normaal zijn ze er altijd als de kippen bij wanneer er een klacht is over t-mobile
Het eerste ben ik helemaal voor!
Dat was inderdaad ook mij opgevallen. Normaal zie de het rampen, pardon webteam hier vlug een reactie plaatsen maar net als op hun eigen forum is het zwijgen kennelijk makkelijker. :wink:

flinstonnetje

Ongelezen bericht door flinstonnetje »

Ik ben het er ook helemaal mee eens. Ik heb zelf al enige keren aan de lijn gehangen m.b.t. het niet werken van de belstatus. Erg slecht allemaal.
Ik werd meerdere keren doorverbonden met andere medewerkers waarvan 1 zelfs de 'in de wacht' knop vergeten in te drukken was waardoor ik het volgende hoorde;

'goh, weer zo'n klant met dit gezeur. en met deze valt niet te sollen. '

Waarop het volgende antwoord kwam:

'Joh, verbind hem naar mij door, ik *** wel wat.'

Enfin, service.. nee. En het is niet vanaf het begin van Oktober weer beschikbaar. De volgende citaat gekopieerd van hun website:

''De verwachting is dat de Belstatus op zijn vroegst begin oktober weer beschikbaar is.''

Bovenstaande heeft inderdaad gelijk dat het een gratis 'extra' is. Wel is het zo dat je dit aanbied bij een contract. Dus moet het werkende zijn. Ook verwacht je toch wel een beetje service van t-mobile. Laat ze eens doen waar ze voor zijn; 'telefoonverbindingen in orde, service goed, producten in orde... enz.. Ik betaal potver3 €17,- per maand. Dan verwacht je toch tenminste een goede service en dat ze je bieden waar je voor betaalt.

Wat mij betreft moet hier maar aandacht voor gevraagd worden in een uitzending!

frederique444

Ongelezen bericht door frederique444 »

T-Mobile pleegt door het niet volledig kunnen aanbieden van hun diensten contractbreuk.
In de wet is vastgelegd dat een bedrijf altijd transparantie moet kunnen geven omtrent de kosten van een dienst.

Hierdoor bent u dus vrij om uw contract op te zeggen wegens nalatigheid van hun zijde.
De door u verkregen mobiele telefoon die u gratis bij dat contract kreeg kunt u gewoon houden, u heeft er immers niet voor gekozen een dienst af te nemen waarvan later blijkt dat u geen inzicht in de kosten heeft.

Dit is wat ik van een rechtsbijstandsburo te lezen kreeg.
Je moet gewoonweg kunnen zien wat je gebruikt. En de dienst is nu bij sommigen al een dikke 3 maanden niet zichtbaar/lees geleverd.
Wie blijft er nu in gebreke?

Gesloten