GPSshop.nl (welk recht heb ik)
Geplaatst: 01 sep 2009 18:08
Hallo...
Ik zou graag willen weten welk recht ik heb in het volgende voorval wat mij is overkomen bij http://www.gpsshop.nl
Ik heb in December 2008 een Mio C728 + TV-box (navigatie) gekocht bij de GPSshop, en meteen na aanschaf te kennen gegeven dat ik graag een extra raamhouder zou willen kopen, zodat ik het product zowel in mijn personenauto als in de vrachtwagen kan gebruiken. Ik kreeg toen te horen dat het product nog te nieuw was (hij kwam toen net op de markt) en dat deze accessoires in de loop van 2009 wel leverbaar zouden worden.
Na verschillende mails te hebben gestuurd vanaf april t/m heden (met de vraag wanneer nu eindelijk eens deze accessoires komen), kreeg ik nu ddod leuk te horen dat de fabrikant het product uit de handel heeft gehaald, en dat het de http://www.gpsshop.nl heel erg spijt, maar dat ze verder niks meer voor mij kunnen doen.
En ik het als consument dus maar gewoon lekker uit kan zoeken met mijn product van een aantal honderd euro.
Ik heb ook al een paar keer de fabrikant gemaild, maar de enige reactie die ik van hun krijg is dat ik maar contact op moet nemen met het verkoop punt waar ik het product heb gekocht. Maar als ik die dus nogmaals mail met mijn verhaal en het antwoord van de fabrikant krijg ik het volgende antwoord.
<>
Geachte heer,
Uiteraard kan ik uw reactie begrijpen, helaas is er niets wat wij in dezen voor u kunnen betekenen. Dit aangezien Mio zelf verantwoordelijk is voor het produceren van de software en andere zaken die nodig zijn om uw Mio goed te laten functioneren. In het geval van producten die niet leverbaar zijn kunnen wij deze ook niet voor u verkrijgen zoals u wellicht zult begrijpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
PDAshop.nl
<>
Nu is mijn vraag, welk recht heb ik in deze als consument, en kan ik nog wat van deze winkelier eisen die mij het product heeft verkocht ??
Ik zou graag willen weten welk recht ik heb in het volgende voorval wat mij is overkomen bij http://www.gpsshop.nl
Ik heb in December 2008 een Mio C728 + TV-box (navigatie) gekocht bij de GPSshop, en meteen na aanschaf te kennen gegeven dat ik graag een extra raamhouder zou willen kopen, zodat ik het product zowel in mijn personenauto als in de vrachtwagen kan gebruiken. Ik kreeg toen te horen dat het product nog te nieuw was (hij kwam toen net op de markt) en dat deze accessoires in de loop van 2009 wel leverbaar zouden worden.
Na verschillende mails te hebben gestuurd vanaf april t/m heden (met de vraag wanneer nu eindelijk eens deze accessoires komen), kreeg ik nu ddod leuk te horen dat de fabrikant het product uit de handel heeft gehaald, en dat het de http://www.gpsshop.nl heel erg spijt, maar dat ze verder niks meer voor mij kunnen doen.
En ik het als consument dus maar gewoon lekker uit kan zoeken met mijn product van een aantal honderd euro.
Ik heb ook al een paar keer de fabrikant gemaild, maar de enige reactie die ik van hun krijg is dat ik maar contact op moet nemen met het verkoop punt waar ik het product heb gekocht. Maar als ik die dus nogmaals mail met mijn verhaal en het antwoord van de fabrikant krijg ik het volgende antwoord.
<>
Geachte heer,
Uiteraard kan ik uw reactie begrijpen, helaas is er niets wat wij in dezen voor u kunnen betekenen. Dit aangezien Mio zelf verantwoordelijk is voor het produceren van de software en andere zaken die nodig zijn om uw Mio goed te laten functioneren. In het geval van producten die niet leverbaar zijn kunnen wij deze ook niet voor u verkrijgen zoals u wellicht zult begrijpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
PDAshop.nl
<>
Nu is mijn vraag, welk recht heb ik in deze als consument, en kan ik nog wat van deze winkelier eisen die mij het product heeft verkocht ??