Pixmania Klantenservice en geld terug
Geplaatst: 02 sep 2009 20:36
BESTEL NIET BIJ PIXMANIA!
Op 15 september 2008 heb ik de Navigon 7110 GPS bij Pixmania besteld. In december 2008 deed zich een software-foutmelding voor waardoor het apparaat onbruikbaar werd. Na retourneren (verzendkosten E 4,50 plus kosten voor aangetekende post E 7,- ) heb ik een nieuw apparaat ontvangen.
In februari 2009 deed zich wederom een software-foutmelding voor waardoor het apparaat weer onbruikbaar werd. Na retourneren (verzendkosten E 4,50 plus kosten voor aangetekende post E 7,-) heb ik apparaat gerepareerd retour ontvangen.
Op 20 april 2009 kreeg het apparaat wederom een software-foutmelding en werd weer onbruikbaar. Het toestel heb ik daardoor alles bij elkaar drie maanden niet kunnen gebruiken. Na driemaal een defect aan het toestel heb ik vanaf eind april getracht via email (7 emails), brief naar hoofdkantoor in Frankrijk en telefonisch contact op te nemen met Pixmania. Helaas kreeg ik alleen automatisch gegenereerde emails terug, kreeg ik de brief geretourneerd en was de klantenservice telefonisch meerdere malen niet bereikbaar.
Op 15 september 2008 heb ik de Navigon 7110 GPS bij Pixmania besteld. In december 2008 deed zich een software-foutmelding voor waardoor het apparaat onbruikbaar werd. Na retourneren (verzendkosten E 4,50 plus kosten voor aangetekende post E 7,- ) heb ik een nieuw apparaat ontvangen.
In februari 2009 deed zich wederom een software-foutmelding voor waardoor het apparaat weer onbruikbaar werd. Na retourneren (verzendkosten E 4,50 plus kosten voor aangetekende post E 7,-) heb ik apparaat gerepareerd retour ontvangen.
Op 20 april 2009 kreeg het apparaat wederom een software-foutmelding en werd weer onbruikbaar. Het toestel heb ik daardoor alles bij elkaar drie maanden niet kunnen gebruiken. Na driemaal een defect aan het toestel heb ik vanaf eind april getracht via email (7 emails), brief naar hoofdkantoor in Frankrijk en telefonisch contact op te nemen met Pixmania. Helaas kreeg ik alleen automatisch gegenereerde emails terug, kreeg ik de brief geretourneerd en was de klantenservice telefonisch meerdere malen niet bereikbaar.