garantie keukenleverancier?
Geplaatst: 02 sep 2009 20:42
Hallo,
Bijna 2 jaar geleden heb ik een mooi keuken gekocht van ruim E 20.000,-
Alles is prima in orde behalve een deur. Het bovenscharnier zit nu niet meer stevig vast aan de kastzijde. Het is een kwestie van tijd voordat de deur eruit ligt. Het scharnier is van Blum-systeem en er mankeert niets aan het scharnier zelf.
Het lijkt mij dat dit onder garantie valt.
Alleen.... het bedrijf waar ik de keuken heb gekocht is faillit.
Ik heb dus geen directe contactpersoon.
Kan ik in dit geval contact opnemen met de keukenleverancier zelf?
Zijn zij dan verplicht om mij hiermee te helpen?
Graag hoor ik jullie mening hierover.
Bijna 2 jaar geleden heb ik een mooi keuken gekocht van ruim E 20.000,-
Alles is prima in orde behalve een deur. Het bovenscharnier zit nu niet meer stevig vast aan de kastzijde. Het is een kwestie van tijd voordat de deur eruit ligt. Het scharnier is van Blum-systeem en er mankeert niets aan het scharnier zelf.
Het lijkt mij dat dit onder garantie valt.
Alleen.... het bedrijf waar ik de keuken heb gekocht is faillit.
Ik heb dus geen directe contactpersoon.
Kan ik in dit geval contact opnemen met de keukenleverancier zelf?
Zijn zij dan verplicht om mij hiermee te helpen?
Graag hoor ik jullie mening hierover.