Pagina 1 van 1
Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
Geplaatst: 03 sep 2009 22:20
door arnobouwens
Pas op met bestellen bij
http://www.leukstewinkel.nl
Mijn bestelling van begin juni kon maar gedeeltelijk worden bezorgd.
Na weken van mailen en contact zoeken (er is nergens een telefoonnummer of naam te vinden van het bedrijf), kreeg ik een berichtje van
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van de klantenservice.
Zij gaf aan dat het product niet leverbaar was en gaf de keuze een vervangend artikel of geld terug. Ik heb direct aangegeven geld terug te willen.
Dit was 30-7, inmiddels niets meer gehoord en ook geen geld terug.
MIjn conclusie: of men bedonderd de boel moedwillig, of men heeft de administratie absoluut niet op orde.
Re: Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
Geplaatst: 07 sep 2009 19:25
door Guardian72
@ Arno:
Gegevens van deze webshop :
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... ewinkel.nl
Ik zou ze trouwens een keer melden dat ze nog 5 werkdagen hebben, omdat anders aangifte volgt.
Stuur desnoods een (aangetekende) brief, is makkelijker te bewijzen dan een telefoontje.
Re: Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
Geplaatst: 22 sep 2011 16:38
door murata
Leukstewinkel heeft op de site een vermelding van Safe2shop.
dat was wel zo alleen ze zijn verwijderd na klachten.
ik zelf heb daar 2 keer besteld
eerste keer netjes snel en 2e keer niks geleverd
ze laten ook niks meer van zich horen
dus wees gewaarschuwd!!!
Re: Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
Geplaatst: 22 sep 2011 18:17
door MAXIEM
arnobouwens
Een melding bij Consuwijzer kan ook geen kwaad.
Maxiem.
Aanvulling:
Adres Internetoplichting
Meldpunt Internetoplichting
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
Re: Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
Geplaatst: 01 jun 2012 16:45
door mirellazwanenburg
Ik ben ook opgelicht door
www.leukstewinkel.nl en heb aangifte gedaan bij de politie. De politie heeft echter meer aangiften nodig (landelijk) om er een zaak van te maken.
Dus mensen, doe aangifte bij je dichtstbijzijnde politie bureau en wie weten krijgen we alsnog ons geld terug!
De website bestaat inmiddels niet meer, maar dat wil niet zeggen dat wij het zomaar moeten vergeten.
Re: Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
Geplaatst: 01 jun 2012 18:44
door MAXIEM
mirellazwanenburg
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je
zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
* Als je kunt bewijzen dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.
*Meldpunten Internetoplichting:
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl
**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact
De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.
***Handige adressen:
http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/
Met vriendelijke groet, Maxiem.