LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakketten uit UK van royal mail of selektvracht ZEER traag

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Dins

Pakketten uit UK van royal mail of selektvracht ZEER traag

Ongelezen bericht door Dins »

Het is bijna niet te geloven maar het kan soms wel eens 1 maand duren voordat je een pakketje uit de uk krijgt of helemaal niet.

Ik wacht nu ook all 3 weken op een pakketje dat ik via Ebay heb besteld en de verkoper heeft royal mail gebruikt, zelfs de verkoper geeft zelf ook toe hoe slecht hun postal services zijn maar dit is echt "beond beliefe" er is zelfs een topic over deze onzin gemaakt op de ebay website
http://forums.ebay.nl/thread.jspa?messa ... #500459423

het kan ook aan de douanen liggen maar dat is niet te traceren altans ik heb niet genoeg invloed daar op

bodejosm43

Re: Pakketten uit UK van royal mail of selektvracht ZEER traag

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het wordt ook weleens doorgegeven aan postdiensten, anders dan de TNT, maar dan komt het hooguit met 1 of 2 dagen vertraging aan bij de mensen.

nibt

Re: Pakketten uit UK van royal mail of selektvracht ZEER traag

Ongelezen bericht door nibt »

Royal Mail is inderdaad tergend traag, en daarbij nog duur ook.

Het is wonderlijk dat mijn Ebay aankopen uit de verre USA 3 keer zo snel geleverd worden en ook nog voor nagenoeg dezelfde verzendkosten. De Britten zouden nog wat kunnen leren van USPS.

Ook vanuit Duitsland gaat altijd soepel met 2, hooguit 3 werkdagen.

Vanwege Royal Mail koop ik op Ebay inmiddels niet meer van Britse verkopers,
Ik kijk eerst of ik het product ook bij een Duitse of Amerikaanse verkoper kan krijgen (USA alleen als de waarde niet te hoog is ivm douane).

Wellicht zou jij je daar ook een hoop wachttijd mee kunnen besparen, op Ebay Duitsland + USA is genoeg te vinden als je wat wil kopen.

Gesloten