| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile Oplichters
T-mobile Oplichters
Ik ben opgelicht door T-mobile
Omdat er elke maand meer geld van mijn rekening wordt afgeschreven dan ik heb toegezecht
Ik heb een flex 15 abbonament en in mijn contract staat dat ik hier voor maandelijks 15 euro dien te betalen ik betaal hiervoor maandelijk 15,01 das 0,01 cent per maand te veel
Heb naar T-mobile gebeldt die heeft er geen verklaring voor en kan mijn alleen een schade vergoeding doen van 4 euro ?
Ik wil dit niet want ik voel mij bedrogen en bestolen
Ik wil Geen abonament meer bij T-mobile maar kan mijn contract nbiet opzeggen omdat ik dan contract breuk doe !
Dit hebben hun ook gedaan door zich niet aan de afgesproken 15,00 te houden maar hun mogen dit blijkbaar wel (contractbreuk) en ik krijg sanctie en deurwaarders achter me aan als ik dit doe door mijn contract bij T-mobile op te zeggen !
Toch wil ik mijn contract zo snel mogelijk be eindigen
Ik raad iedereen die klant = bij T-mobile aan zijn telefoon rekening naar te kijken want bij mijn broer wordt al vanaf 2006 elke maand minimaal 1 cent teveel afgeschreven !
Ik heb dit verhaal op meerder side,s gezet om zo snel mogelijk informatie te krijgen of er nog meer mensen zijn waarbij T-mobile elke maand centen te-veel van de rekening halen !
Als ik een geringen berekening doen dat T-mobile 1 mil klanten heeft
Wanneer T-mobile bij al deze mensen 1 cent per maand teveel afschrijft = dit een maand bedrag van 10.000,-- euro teveel
Bedankt voor u aandacht en mening : Peter Willem Janssen
Omdat er elke maand meer geld van mijn rekening wordt afgeschreven dan ik heb toegezecht
Ik heb een flex 15 abbonament en in mijn contract staat dat ik hier voor maandelijks 15 euro dien te betalen ik betaal hiervoor maandelijk 15,01 das 0,01 cent per maand te veel
Heb naar T-mobile gebeldt die heeft er geen verklaring voor en kan mijn alleen een schade vergoeding doen van 4 euro ?
Ik wil Geen abonament meer bij T-mobile maar kan mijn contract nbiet opzeggen omdat ik dan contract breuk doe !
Dit hebben hun ook gedaan door zich niet aan de afgesproken 15,00 te houden maar hun mogen dit blijkbaar wel (contractbreuk) en ik krijg sanctie en deurwaarders achter me aan als ik dit doe door mijn contract bij T-mobile op te zeggen !
Toch wil ik mijn contract zo snel mogelijk be eindigen
Ik raad iedereen die klant = bij T-mobile aan zijn telefoon rekening naar te kijken want bij mijn broer wordt al vanaf 2006 elke maand minimaal 1 cent teveel afgeschreven !
Ik heb dit verhaal op meerder side,s gezet om zo snel mogelijk informatie te krijgen of er nog meer mensen zijn waarbij T-mobile elke maand centen te-veel van de rekening halen !
Als ik een geringen berekening doen dat T-mobile 1 mil klanten heeft
Wanneer T-mobile bij al deze mensen 1 cent per maand teveel afschrijft = dit een maand bedrag van 10.000,-- euro teveel
Bedankt voor u aandacht en mening : Peter Willem Janssen
Re: T-mobile Oplichters
Dit gaat echt nergens over, ik vraag me af wat iemand hier nu mee denkt te gaan bereiken.
Dit is niet de US of A, wellicht had je er daar wel een miljoen dollar schadevergoeding uit kunnen slepen, maar voor de Nederlandse begrippen is die aangeboden 4 euro (400 maanden compensatie!) meer dan redelijk.
En dan ook nog eens op het Kassa-forum en hier dit bericht plaatsten en aangifte willen doen bij de politie..... het moet niet gekker worden.
Dit is niet de US of A, wellicht had je er daar wel een miljoen dollar schadevergoeding uit kunnen slepen, maar voor de Nederlandse begrippen is die aangeboden 4 euro (400 maanden compensatie!) meer dan redelijk.
En dan ook nog eens op het Kassa-forum en hier dit bericht plaatsten en aangifte willen doen bij de politie..... het moet niet gekker worden.
aha okay dus ik mag ook ongevraagt bij jouw geld van je rekening slepen en het zelfde bij 11 mil andere dat beteken 110.000,-- elke maand op mijn rekening als het toch niet erg =
Let op gaat niet om het bedrag dat ze van mij stelen maar het fijt dat ze van mij stelen en ja dit doe ik bij meerdere internet pagina,s om er ook achter te komen of dit bij meerdere mensen gebeurt zo niet waarom alleen bij mijn familie ?
en geloof mij nou maar als ik bij jouw thuis 1 snoepje uit je kast steel en vervolgens weer weg ga jij me ook raar aan staat te kijken en warscheinlijk me hard handig de woning uit laat halen of gooit .
Let op gaat niet om het bedrag dat ze van mij stelen maar het fijt dat ze van mij stelen en ja dit doe ik bij meerdere internet pagina,s om er ook achter te komen of dit bij meerdere mensen gebeurt zo niet waarom alleen bij mijn familie ?
en geloof mij nou maar als ik bij jouw thuis 1 snoepje uit je kast steel en vervolgens weer weg ga jij me ook raar aan staat te kijken en warscheinlijk me hard handig de woning uit laat halen of gooit .
92.64.79.474 voor iedereen die vindt dat 1 cent niks =
Dat = me rekening nummer alvast bedankt voor het verbeteren van mij leven !
@ topic starter, Ik raad u aan een rechtszaak te beginnen tegen deze oplichters, het is te gek voor woorden dat u zo bedrieglijk bestolen wordt. U moet alle media inschakelen om dit aan heel Nederland kenbaar te maken, het mag niet onbestraft blijven. Iedereen zal aan de buis gekluisterd zijn want oerdomme lieden die een oerdomme rechtszaak beginnen daar smullen we van. U zult het gesprek van de dag zijn.
Succes ik wacht in spanning de zaak af.
Ronald.
Succes ik wacht in spanning de zaak af.
Ronald.
-
antileugens
Het lijkt me duidelijk dat U psychologisch behoorlijk in de war bent. Het lijkt me interessant om te horen of de rechter de oorzaak bij T-mobile legt. Ik betwijfel het echter.

Ik denk dat u nu een oneerlijke vergelijking maakt....Pwjanssen schreef:aha okay dus ik mag ook ongevraagt bij jouw geld van je rekening slepen en het zelfde bij 11 mil andere dat beteken 110.000,-- elke maand op mijn rekening als het toch niet erg =
Correcter = deze vergelijking:
U bent bij mij op visite en u wilt een snoepje. U vraagt aan mij: "Mag ik een snoepje?" en ik antwoordt u met "Ja, pak maar 10 snoepjes" en vervolgens gaat u naar de kast en pakt 11 snoepjes. In dit geval zou het zo zijn dat ik er vanuit ga dat u er per ongeluk een snoepje teveel heeft gepakt en zelfs al zou u met opzet een snoepje teveel hebben gepakt dan is het nu ook weer niet zo'n drama dat ik u mijn woning uitgooi of laat gooien.
Het probleem = dat u "van een mug een olifant" maakt en bovendien al ruimschoots gecompenseerd bent door T-Mobile. Wat wilt u nu eigenlijk verder nog van T-Mobile?
-
antileugens
Laten we er voor het gemak maar vanuit gaan dat je een 2-jarig contract hebt: Als jij mij €4 overmaakt dan maak ik jou met plezier €0,24 over.Pwjanssen schreef:92.64.79.474 voor iedereen die vindt dat 1 cent niks =
Sommigen mensen begrijpen mijn punt niet helemaal gaat me niet om geld maar om het fijt dat ik bestolen wordt !!
ik hoef geen geld van T-mobile ik wil niks meer met hun te maken hebben !
Waarom omdat wanneer ik iets steel ik voor moet komen ik het gestolen spul terug moet geven en dan nog een boete moet betalen en warscheinlijk een werkstraf uit moet voeren en wanneer ik dit niet doe ik wordt op gesloten !
Waarom ben ik gelijk een dief als ik een blikje cola mee neem uit de coop terwaarde van 24 cent en mogen hun wel elk contract bij mij 24 cent pakken ongestraft !
Dat = het punt ik steel ben een dief en oplichter die zwaar gestraft wordt
Hun stelen en zeggen dood leuk ja je kan 4 euro krijgen ?
ik hoef je geld niet en ik hoef je abonament niet ik wil niks met ze te maken hebben stel oplichters zijn het .
en ja ik ben zeer gestoort ja maar heb ook gelijk hun stelen en worden niet gestraft dat kan blijkbaar gewoon.
moet ik eens tegen hun zeggen ik geef je 4 euro sluit me contract maar af !
Dan krijg ik nog dood leuk de deurwaarde achter me aan !
ik hoef geen geld van T-mobile ik wil niks meer met hun te maken hebben !
Waarom omdat wanneer ik iets steel ik voor moet komen ik het gestolen spul terug moet geven en dan nog een boete moet betalen en warscheinlijk een werkstraf uit moet voeren en wanneer ik dit niet doe ik wordt op gesloten !
Waarom ben ik gelijk een dief als ik een blikje cola mee neem uit de coop terwaarde van 24 cent en mogen hun wel elk contract bij mij 24 cent pakken ongestraft !
Dat = het punt ik steel ben een dief en oplichter die zwaar gestraft wordt
Hun stelen en zeggen dood leuk ja je kan 4 euro krijgen ?
ik hoef je geld niet en ik hoef je abonament niet ik wil niks met ze te maken hebben stel oplichters zijn het .
en ja ik ben zeer gestoort ja maar heb ook gelijk hun stelen en worden niet gestraft dat kan blijkbaar gewoon.
moet ik eens tegen hun zeggen ik geef je 4 euro sluit me contract maar af !
Dan krijg ik nog dood leuk de deurwaarde achter me aan !
en ik wil ook wel 4 euro compensatie geven als ik ff bij jullie door het huis heen mag wandelen zonder toesteming staan vast wat leuke spullen is precies het zelfde in mijn ogen !
Ja ja ben gestoordt wist ik allang maar kom maar eens ongevraagt bij mij binnen ik bel geen politie meer ik knal je gelijk door je kop .
Eerlijk he deze maatschapij als bedrijf zijnde kun je stelen en oplichten wie en wat je wilt !
ik maak mijn contract af bij T-mobile en neem lekker pre-pay kunnen ze niet van mij meer stelen
en tevens vehaal ik mijn schade door T-mobile reclamen te maken van deze oplichters ja spandoeken ophangen met let op u afrekening T-mobile sluist geld van u rekening !
Ja ja ben gestoordt wist ik allang maar kom maar eens ongevraagt bij mij binnen ik bel geen politie meer ik knal je gelijk door je kop .
Eerlijk he deze maatschapij als bedrijf zijnde kun je stelen en oplichten wie en wat je wilt !
ik maak mijn contract af bij T-mobile en neem lekker pre-pay kunnen ze niet van mij meer stelen
en tevens vehaal ik mijn schade door T-mobile reclamen te maken van deze oplichters ja spandoeken ophangen met let op u afrekening T-mobile sluist geld van u rekening !
Ik begrijp dat het om het principe gaat. Als je jezelf om 0,01 cent per maand al bedrogen en bestolen voelt , een bedrijf ook nog even oplichters noemt( terwijl men je nog tegemoet wilde komen )vrees ik dat je een moeilijk en zwaar leven hebt(zult krijgen).Kom op nu, zeur niet zo. Er is genoeg om je werkelijk druk over te maken in deze wereld.Pwjanssen schreef:Ik ben opgelicht door T-mobile
Een principekwestie, begrijpelijk.
Maar.
T-mobile wil u tegemoet komen, en 4 euro terugstorten. Deze 4 euro ligt ruim boven de 1 cent per maand, zelfs bij een 24 maanden contract. T-mobile 'Steelt' niet van u, zij hebben een fout gemaakt. Deze fout willen ze herstellen. Klaar.
Waar zeurt u nog over? Zou ik dan willen vragen.
Overigens, het veelgebruikte woord 'Stelen' in dit topic, brengt bij mij nu al de hele morgen de reclame van de burgerking naar boven. Ik raad u dan ook aan, om van uw Euro: 3.76 winst, een KING DEAL te halen. (1.95 - red).
Maar.
T-mobile wil u tegemoet komen, en 4 euro terugstorten. Deze 4 euro ligt ruim boven de 1 cent per maand, zelfs bij een 24 maanden contract. T-mobile 'Steelt' niet van u, zij hebben een fout gemaakt. Deze fout willen ze herstellen. Klaar.
Waar zeurt u nog over? Zou ik dan willen vragen.
Overigens, het veelgebruikte woord 'Stelen' in dit topic, brengt bij mij nu al de hele morgen de reclame van de burgerking naar boven. Ik raad u dan ook aan, om van uw Euro: 3.76 winst, een KING DEAL te halen. (1.95 - red).
waar ik over zeur
ik ga nooit meer een abonament nemen !
Waarom omdat T-mobile teveel van me rekening haalt
Een fout ik heb gezecht dat ze het doen en vervolgens wordt er weer 15,01 cent afgehaaldt ???????????
doen ze er wat aan nee duidelijk van niet
Mag ik contract breuk doen door elke maand 1 cent teweinig te betalen nee duidelijk van niet !
Maar hun wel duidelijlk ?
wat ik zeur ik wens niet bestolen te worden door niemand niet en fouten voor zoon bedrijf dit is geen fout maar een opzet om meer te verdienen over andermans rug
als het een foutje was waarom = dat nog niet verholpen ?
en waarom gebeurt het zelfde bij mijn broer al vanaf 2006 een foutje
laat me lachen ik moet eens een foutje maken door een hoofdkantoor binnen te lopen en daar raar te gaan doen !
zech ik ook ohw sorry was foutje 4 euro goed mensen ?
ik ga nooit meer een abonament nemen !
Waarom omdat T-mobile teveel van me rekening haalt
Een fout ik heb gezecht dat ze het doen en vervolgens wordt er weer 15,01 cent afgehaaldt ???????????
doen ze er wat aan nee duidelijk van niet
Mag ik contract breuk doen door elke maand 1 cent teweinig te betalen nee duidelijk van niet !
Maar hun wel duidelijlk ?
wat ik zeur ik wens niet bestolen te worden door niemand niet en fouten voor zoon bedrijf dit is geen fout maar een opzet om meer te verdienen over andermans rug
als het een foutje was waarom = dat nog niet verholpen ?
en waarom gebeurt het zelfde bij mijn broer al vanaf 2006 een foutje
laat me lachen ik moet eens een foutje maken door een hoofdkantoor binnen te lopen en daar raar te gaan doen !
zech ik ook ohw sorry was foutje 4 euro goed mensen ?
ik ga niet akkoordt met deze deal ik wil geen winst maken van T-mobile ik wil klant af en lekker een andere provider vinden waar ik een pre-pay kaartje haal
om dit niet nogmaals mee te hoeven maken !
Ik heb al genoeg problemen en wens niet bestolen te worden!
ik ben nu zo boos dat ik niet instaat ben te werken mede dankzij T-mobile
Waarom ik wens niet bestolen te worden zeker niet als ik aangeef dat ze het doen en vervolgens gaan ze lekker door !
En dan krijg je ook nog eens te horen dat je niet spoort !
ik probeer het eens (normaal) op telossen en dan spoor ik niet !
Mijn mening je spoort niet als je er misdaden door gaat plegen !
dit = wat hun wel doen misdaden dat kan onder het moto (ohw sorry foutje bedankt)
om dit niet nogmaals mee te hoeven maken !
Ik heb al genoeg problemen en wens niet bestolen te worden!
ik ben nu zo boos dat ik niet instaat ben te werken mede dankzij T-mobile
Waarom ik wens niet bestolen te worden zeker niet als ik aangeef dat ze het doen en vervolgens gaan ze lekker door !
Mijn mening je spoort niet als je er misdaden door gaat plegen !
dit = wat hun wel doen misdaden dat kan onder het moto (ohw sorry foutje bedankt)
-
antileugens
Nou, dan doe je dat toch lekker. Ben je veel duurder uit maar je frustratie is weg.
Helaas zul je dan naar een andere frustratie op zoek moeten want er is duidelijk iets mis met je. Heb je er al met je huisarts over gesproken?
Tjongejonge, wat kun jij van een mug een olifant maken.
Helaas zul je dan naar een andere frustratie op zoek moeten want er is duidelijk iets mis met je. Heb je er al met je huisarts over gesproken?
Tjongejonge, wat kun jij van een mug een olifant maken.
loop all 3 jaar bij ggnet en ben voor 80% tot 100% arbeids ongeschikt
zit in een reintergratie project en heb me hele level al problemen met aggressie
nou probeer ik het de volks mond (normaal) te regelen en dan spoor ik niet krijg precies het zelfde te horen als ik het deed zo als ik het toen zou hebben gedaan.
nou ik ben er al druk naar opzoek een doctor een agent of een of een instantie die wel beglijding hiervoor wil geven !
Ik heb hiervoor een afspraak met mijn wijk agent en met mijn persoonlijke begeiding gemaakt ik hoop snel hulp te krijgen want ben bang het heft in eigen handen te nemen wat volgens mij in de volks mond (gestoordt) wordt genoemdt
Fouten dit is geen fout anders was ie al verholpen of is dat weer een fout !
En hoeveel fouten mogen hun maken ?
het enige wat ik wil is per direct me contract be eindig een niks meer met T-mobile te maken te krijgen dus ook geen rekeningen meer niks meer geen geld helemaal niks !
Doen ze dan maar lekker bij alle andere maar niet bij mij !
zit in een reintergratie project en heb me hele level al problemen met aggressie
nou probeer ik het de volks mond (normaal) te regelen en dan spoor ik niet krijg precies het zelfde te horen als ik het deed zo als ik het toen zou hebben gedaan.
nou ik ben er al druk naar opzoek een doctor een agent of een of een instantie die wel beglijding hiervoor wil geven !
Ik heb hiervoor een afspraak met mijn wijk agent en met mijn persoonlijke begeiding gemaakt ik hoop snel hulp te krijgen want ben bang het heft in eigen handen te nemen wat volgens mij in de volks mond (gestoordt) wordt genoemdt
Fouten dit is geen fout anders was ie al verholpen of is dat weer een fout !
En hoeveel fouten mogen hun maken ?
het enige wat ik wil is per direct me contract be eindig een niks meer met T-mobile te maken te krijgen dus ook geen rekeningen meer niks meer geen geld helemaal niks !
Doen ze dan maar lekker bij alle andere maar niet bij mij !
Zij doen het alleen bij u, omdat het een foutje is....
Daarom beiden ze u een zeer ruime schadevergoeding aan.
Als u zich daar niet over heen kan zetten, is dat niet langer hun probleem. Zij hebben de boel rechtgezet.
Daarom beiden ze u een zeer ruime schadevergoeding aan.
Als u zich daar niet over heen kan zetten, is dat niet langer hun probleem. Zij hebben de boel rechtgezet.
Ik zal me onthouden van een oordeel, maar ik moet wel zeggen dat als u door zoiets onbenulligs (mede) niet meer in staat bent om te werken, dan = dat wel wat "apart" ..........ik ben nu zo boos dat ik niet instaat ben te werken mede dankzij T-mobile
PW Jansen heeft duidelijk een probleem niet alleen met t mobile maar vooral met zich zelf. Door dit topic te starten krijgt hij aandacht en kan zijn boosheid voeden, is niet goed. Lijkt me derhalve handig om niet meer te reageren.
Ronald.
Ronald.
ik ben niet de enigste want ze doen het zelfde bij me broer vanaf 2006 foutje
nou is al geen foutje meer want heb hed duidelijk gezecht over de telefoon en in de T-mobile winkel en vervolgens wordt er dood leuk weer 15,01 euro afgeschreven was zeker ook een foutje.
nou is al geen foutje meer want heb hed duidelijk gezecht over de telefoon en in de T-mobile winkel en vervolgens wordt er dood leuk weer 15,01 euro afgeschreven was zeker ook een foutje.