Pagina 1 van 1
UPC
Geplaatst: 05 sep 2009 10:13
door Henri42
Het is verrasend te lezen dat UPC geen deel uit maakt van de lopende topics, kwaliteit komt altijd bovendrijven
of zijn de bekende krakers confuus op op vakantie
Re: UPC
Geplaatst: 05 sep 2009 19:01
door Bouwkeet
Henri42 schreef:Het is verrasend te lezen dat UPC geen deel uit maakt van de lopende topics, kwaliteit komt altijd bovendrijven
of zijn de bekende krakers confuus op op vakantie
Ver voor en na de vakantie hebben wij bij UPC over ons modem geklaagd. Reeds in 2007 had een monteur van UPC hier thuis al gezegd dat het modem eigenlijk niet goed genoeg zou zijn. Hij heeft hier ter plekke met de centrale helpdesk gebeld en gevraagd of er een nieuwe geplaatst mocht worden. Neen, wij moesten het er maar mee doen.
Het werkt zeer matig.
Vorig week heeft mijn zoon het abonnement aangepast en nu hebben we weer een contract tot augustus 2010. Hij dacht dat het daar beter van zou worden, maar het werd minder. We hebben voortdurend uitval. De smoesjes van de helpdesk geloven wij niet meer. Zij beqweren dat het aande rater ligt. Wij willen of een nieuw modem of anders van het contract af.
Daar zouden ze wel eens moeilijk over kunen doen. Wie heeft hier ervaring mee?
Re: UPC
Geplaatst: 06 sep 2009 10:12
door Henri42
Mail maar naar
[email protected]
vreemd dat de monteur de modem niet verving, had hij er geen bij zich?, dit soort zaken kan Guidion zelfstandig beslissen zonder interventie van UPC
Re: UPC
Geplaatst: 06 sep 2009 16:41
door elbo
nou, het is nog geensinds in orde bij upc. zowel afgelopen woensdag als vandaag krijg ik, als ik de helpdesk bel, te horen dat er een storing in mijn woonplaats is. op de website van upc staat evenwel bij de actuele meldingen dat er geen storing bekend is. het lijkt er op dat upc liever de vuile was binnen houd.
ook als er geen storing in mijn woonplaats is (volgens de helpdesk) dan nog heb ik een zeer onstabiele verbinding. om de haverklap reset het modem zichzelf spontaan. de ene keer duurt en een paar minuten voordat ik weer online ben, de andere keer meer dan een uur. er is afgelopen vrijdag al een monteur naar mijn verbinding in het centrale wijpunt (oid) wezen kijken maar ik heb geen terugkoppeling gehad dat daar iets mis zou zijn of dat daar iets verholpen is.
dus eigenlijk zou ik wel wat minder storingen willen hebben
als er een storing is, dat deze ook netjes gemeld wordt op upc.nl (scheelt weer bellen naar de helpdesk)
en als er geen storing is, dat mijn verbinding dat gewoon stabiel verbonden blijft.
Re: UPC
Geplaatst: 10 sep 2009 20:30
door Henri42
Re: UPC
Geplaatst: 11 sep 2009 15:53
door Karin3112
Werk jij voor de UPC of zo? Wat een waardeloze maatschappij. Wij zijn al 2 maanden bezig om een normale telefoon/internetverbinding te krijgen, maar helaas is dat te moeilijk voor UPC. Nu zitten we inmiddels al 15 dagen zonder telefoon/internet dus hou maar op over dat ze iets willen oplossen. Ze roepen hard, maar ze presteren niets. Al 3 x een monteur geweest die niets kunnen doen, al tientallen keren de UPC gebeld, maar oplossen ho maar.
Gelukkig staat er op deze site een stappenplan voor contractopzegging bij wanprestatie.
Re: UPC
Geplaatst: 11 sep 2009 18:11
door sandra56
Re: UPC
Geplaatst: 12 sep 2009 12:27
door sandra56
Re: UPC
Geplaatst: 12 sep 2009 12:48
door jor
sandra56 schreef:
Je kunt nu wel geschokt reageren maar vogels heeft gewoon gelijk, een bijdrage mag slechts 1 maal woeden geplaatst.
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels
Re: UPC
Geplaatst: 19 sep 2009 21:07
door Alisia
http://www.communicatieonline.nl/nieuws ... c-blijven/
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... -pad.dhtml
TIP!!!
Stuur je klacht hier naar toe:
[email protected] ...mijn buurman heeft twee maanden abonnementsgeld teruggekregen en een bos bloemen thuisgestuurd gekregen! Coax doet hier echt iets mee!