Van KPN 2500 euro tegoed en mijn mailboxen offline
Geplaatst: 05 sep 2009 14:16
Sinds 2005 heeft KPN onterecht maandelijks geincasseerd van mijn bankrekening. (tot nu toe ongeveer 2500)
ongeveer een half jaar ben ik nu bezig dat geld terug te krijgen, maar blijkt erg moeizaam te zijn.
zo'n 3 weken geleden heb ik dit gemeld op het KPN gebruikers forum, wonderbaarlijk genoeg kreeg ik van een KPN medewerker een prive bericht contact met hem op te nemen, binnen een dag zorgde hij ervoor dat ik de juiste man te pakken kreeg. Natuurlijk zag deze medewerker dit als een trap onder de kont, maar kwam wel met een voorstel. Een voorstel waar ik zeker niet mee akkoord ging, hij bood mij namelijk een bedrag dat overeen kwam met de laatste 14 maanden, de rest kon hij niet meer overzien.
Ik heb hem toen gezegd dat ik alleen akkoord ging met het volledige bedrag. Later die dag kreeg ik van hem de mededeling dat ze uit coulance overweging ingingen op mijn eis. Hiervan zou ik een schriftelijke bevestiging krijgen.
De week erna zijn we een weekje weggeweest en bij terug komst bleek dat zei mijn mailboxen en mijn website uit de lucht hebben gehaald, dit gebeurde wonderbaarlijk genoeg op de dag van ons vertrek.
Ik heb gelijk daarover gebeld en kreeg te horen dat er een foutje was gemaakt en dat dit niet had mogen gebeuren.
Dit zou met enkele dagen opgelost zijn.
Echter is dit voorval nog steeds niet opgelost en blijkt het een heel moeilijk verhaal te gaan worden.
Door dit voorval heb ik alleen al deze week zo'n 4.000 euro aan omzet misgelopen, doordat ik mijn klanten niet kon bereiken en mijn klanten niet mijn site konden bezoeken.
Buiten dit alles is er nog niet eens een excuus of wat dan ook gekomen, sterker nog, ik kreeg te horen dat ik anders maar naar de geschillencommissie moest stappen.
Deze zelfde behandelaar heeft mij afgelopen week van alles beloofd maar komt z'n afspraken niet na.
Donderdagmiddag beloofde hij mij voor de zoveelste keer dat hij me de dag erna zou terugbellen met een passende oplossing, en zou ik alsnog een brief met daarin de bevestiging van de eerder gemaakte afspraken krijgen.
Deze mail zou hij mij toesturen op het moment dat hij met mij aan het bellen was.
de dag erna (vrijdag) heb ik tot 16.00 gewacht en heb hem zelf maar terug gaan bellen, daar kreeg ik een collega van hem aan de lijn die mij vertelde dat de heer Den Boer met vakantie was.
Erg vreemd allemaal, zo gaat KPN met z'n klanten om.
We praten hier niet over de klantenservice maar over de afdeling die deze zaken moeten oplossen, de zogenaamde 3de lijn.
ongeveer een half jaar ben ik nu bezig dat geld terug te krijgen, maar blijkt erg moeizaam te zijn.
zo'n 3 weken geleden heb ik dit gemeld op het KPN gebruikers forum, wonderbaarlijk genoeg kreeg ik van een KPN medewerker een prive bericht contact met hem op te nemen, binnen een dag zorgde hij ervoor dat ik de juiste man te pakken kreeg. Natuurlijk zag deze medewerker dit als een trap onder de kont, maar kwam wel met een voorstel. Een voorstel waar ik zeker niet mee akkoord ging, hij bood mij namelijk een bedrag dat overeen kwam met de laatste 14 maanden, de rest kon hij niet meer overzien.
Ik heb hem toen gezegd dat ik alleen akkoord ging met het volledige bedrag. Later die dag kreeg ik van hem de mededeling dat ze uit coulance overweging ingingen op mijn eis. Hiervan zou ik een schriftelijke bevestiging krijgen.
De week erna zijn we een weekje weggeweest en bij terug komst bleek dat zei mijn mailboxen en mijn website uit de lucht hebben gehaald, dit gebeurde wonderbaarlijk genoeg op de dag van ons vertrek.
Ik heb gelijk daarover gebeld en kreeg te horen dat er een foutje was gemaakt en dat dit niet had mogen gebeuren.
Dit zou met enkele dagen opgelost zijn.
Echter is dit voorval nog steeds niet opgelost en blijkt het een heel moeilijk verhaal te gaan worden.
Door dit voorval heb ik alleen al deze week zo'n 4.000 euro aan omzet misgelopen, doordat ik mijn klanten niet kon bereiken en mijn klanten niet mijn site konden bezoeken.
Buiten dit alles is er nog niet eens een excuus of wat dan ook gekomen, sterker nog, ik kreeg te horen dat ik anders maar naar de geschillencommissie moest stappen.
Deze zelfde behandelaar heeft mij afgelopen week van alles beloofd maar komt z'n afspraken niet na.
Donderdagmiddag beloofde hij mij voor de zoveelste keer dat hij me de dag erna zou terugbellen met een passende oplossing, en zou ik alsnog een brief met daarin de bevestiging van de eerder gemaakte afspraken krijgen.
Deze mail zou hij mij toesturen op het moment dat hij met mij aan het bellen was.
de dag erna (vrijdag) heb ik tot 16.00 gewacht en heb hem zelf maar terug gaan bellen, daar kreeg ik een collega van hem aan de lijn die mij vertelde dat de heer Den Boer met vakantie was.
Erg vreemd allemaal, zo gaat KPN met z'n klanten om.
We praten hier niet over de klantenservice maar over de afdeling die deze zaken moeten oplossen, de zogenaamde 3de lijn.