Stap 1: telefoon bestellen bij Telfort
Stap 2: bestelling bevestigd
Stap 3: bestelling kwijt
Stap 4: herinnering van mij naar Telfort
Stap 5: foutieve bezorging (fout bij TNT & Buurman)
Stap 6: bevestiging dat ze de telefoon direct zullen sturen
Stap 7: toevallig kom ik erachter dat het niet zo is en dat mijn abo twee keer wordt gerekend, en ik betaal voor internet, terwijl de telefoon om mee te internetten niet bezorgd is.
Stap 8: vragen naar telfort, niet of nauwelijks antwoord (deze stap kan in principe tussen elke stap)
stap 9: heel hard geklaagt, wordt gebeld door vriendelijke telfort meneer, die me terug zal bellen. Ik ben niet direct beschikbaar, hij voicemail en mail naar mij, met de vraag contact op te nemen, hij zal mijn dossier in de gaten houden
stap 10: ik vraag telfort me weer te contacten
stap 11: krijg een mail dat ze dat niet doen, zover voor het goede werk van de telfort meneer
stap 12: vraag ze me weer te contacten
stap 13: wachten (ook deze stap kan op meerdere plekken in het stappen plan gezet worden.
En wat kan je er tegen doen? Wat een ontzettend slechte service. Ik heb zo'n spijt ooit iets te bestellen bij Telfort en wil jullie dan ook allemaal heel erg afraden iets bij Telfort te bestellen.
Marieke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik heb de fout gemaakt om iets te bestellen bij Telfort
Re: Ik heb de fout gemaakt om iets te bestellen bij Telfort
En dit alles duurt nu vanaf half juli....
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Ik heb de fout gemaakt om iets te bestellen bij Telfort
@ MariekeH
Ik wil graag voor u uitzoeken wat er aan de hand is.
U kunt uw klantnummer of het ordernummer hier vermelden.
Aan de hand daarvan bericht ik u verder.
Bij voorbaat bied ik mijn excuses aan voor het ongemak.
Daphne
Telfort Webcare
Ik wil graag voor u uitzoeken wat er aan de hand is.
U kunt uw klantnummer of het ordernummer hier vermelden.
Aan de hand daarvan bericht ik u verder.
Bij voorbaat bied ik mijn excuses aan voor het ongemak.
Daphne
Telfort Webcare
Re: Ik heb de fout gemaakt om iets te bestellen bij Telfort
Hi Daphne,
ORDERNR# 0907159327
Ik ben benieuwd of het nu wel gaat lukken.
Marieke
ORDERNR# 0907159327
Ik ben benieuwd of het nu wel gaat lukken.
Marieke