Pagina 1 van 1

T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 08 sep 2009 12:22
door Jootje3
Nog meer slecht nieuws van T-Mobile. Hier komt mijn verhaal. Heb een T-Mobile flex contract van 20 euro per maand en 2,50 voor sms.
Had op 15 juni nog euro 260,44 op de rekening staan. Ben op vakantie geweest en heb verbruikt 36,90. Toen ik terug kwam, bleek dat ik geen 22,50 moest betalen maar het voorgaande bedrag, het bleek dat ik helemaal geen beltegoed meer had. Als sneeuw voor de zon verdwenen. Ben beginnen te bellen met t-mobile en gevraagd waar mijn beltegoed was. Heb vervolgens gewijgerd dit bedrag te betalen, omdat ik voldoende tegoed had, daarna krijg ik een brief dat ze mijn telefoon afsluiten, omdat ik niet betaald heb. Weer gebeld en gebeld, tot nu toe al een keer of acht. Krijg steeds te horen dat ik terug gebeld wordt, maar er is niemand die hier wat aan doet. Nu toch die 36,90, maar betaald, maar dit is te gek om over te praten. Loopt al vanaf 30 juli en nog steeds geen oplossing. Wie heeft dit ook meegemaakt en zal het niet eens tijd worden om t-mobile aan te pakken??

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 08 sep 2009 12:42
door henk51
Heb je je factuur al bekeken,daarop kun je zien waaraan het beltegoed opgegaan is.Lijkt mij de eerste logische stap die je zou moeten nemen. Factuur specificatie is online te raadplegen.Ik kan nu al mijn factuur van 7 september raadplegen.

gr Henk

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 08 sep 2009 14:12
door Jootje3
Ja, heb mij factuur bekeken, factuur van 15 juni euro 260,44, factuur 28 julie euro 36,90 verbruikt. Mijn beltegoed stond toen op 000,00. Zeer vreemd, maar alles is verdwenen. Na zo vaak gebeld te hebben met t-mobile, mogen ze er toch wel een keer wat aan doen, ze kunnen het zien, maar weten niet waar het gebleven is. Kan weer helemaal opnieuw beginnen met sparen voor een vakantie naar het buitenland, Is toch te gek niet waar?

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 11:35
door marjorin
Als er helemaal niet uit de specificatie blijkt waar dat beltegoed aan verbruikt is lijkt het me duidelijk dat het een computer fout is. Facturen en specificaties uitprinten, brief schrijven, per post versturen. Geef ze een termijn van twee weken om het op te lossen en ga dan naar de Geschillencommissie Telecom.

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 13:33
door Jootje3
Dank je, denk dat ik dat inderdaad maar moet gaan doen. Vanochtend nog weer gebeld met t-mobile. Nu blijkt dat ik ineens een ander contract heb gekregen, terwijl mijn oude nog niet eens afgelopen is. Was weer een nieuwe optie die ze aandroegen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De 1 zegt dit en de ander dat, maar ik ben nog steeds mijn geld kwijt. Ze kunnen zien dat het beltegoed er in juni nog was, maar op de een of andere manier kunnen ze het niet terug halen, omdat ze niet weten waar het is. Ik heb het absoluut niet verbeld, is te zien op de rekeningen en hun kunnen dat ook zien. Dit duurt nu al 6 weken en ben nog steeds niets wijzer geworden.
Groetjes Josien

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 13:38
door marjorin
Ik vrees dan dat het zoekgeraakt is bij het overgaan naar het andere contract! Dat moet rechtgezet kunnen worden. T-mobile is blijkbaar heel erg aan het reorganiseren, alle Orange klanten moeten ineens definitief over. Ik heb zelf ook Orange/T-mobile.

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 13:47
door Jootje3
Het vreemde is, dat ik nog helemaal geen nieuw contract kon krijgen, dat loopt pas in februari af, dus weet niet wat ze allemaal aan het doen zijn, maar wordt er spuugzat van. Ze moeten het toch gewoon terug kunnen draaien, zo moeilijk kan dat niet zijn lijkt mij.

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 13:58
door marjorin
Was je eerst Orange klant? Orange klanten krijgen in deze periode allemaal een brief dat ze overgaan naar T-mobile Flex als ze niet reageren. Als ze wel reageren en daarvoor kiezen kunnen ze het contract vervroegd beëindigen.

Het is wel duidelijk dat er bij jou iets fout is gegaan.. als je nieuwe contract ook T-mobile Flex is dan zou je het beltegoed niet kwijt moeten zijn.

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 14:21
door Jootje3
Ja, was ook Orange klant, maat ben februari 2008 al overgestapt naar t-mobile, dus dat is best al wel lang, heb toen het zelfde contract gehouden en mijn beltegoed van orange meegenomen. Toen ging het allemaal goed, tot nu toe.

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 14:31
door marjorin
OK... dan ligt het daar niet aan.. kan het misschien nog een fout oid zijn doordat op dit moment veel contracten worden overgeheveld...

Het lijkt mij wel duidelijk waar het beltegoed is gebleven, het is verdwenen bij de overgang naar het nieuwe contract dat je nu onlangs hebt gekregen. Raar dat ze daar bij T-mobile niet op komen...?!

Dan is de vraag waarom dat nieuwe contract, heb je daarvoor zelf gekozen, of is dat door een fout van T-mobile gebeurd? Als je boven water kunt krijgen dat het niet jouw keuze was om een nieuw contract af te sluiten dan moet het niet zo moeilijk zijn om dat beltegoed terug te krijgen!

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 15:16
door Jootje3
Nee, was niet mijn idee, t-mobile is zelf in de fout gegaan, heb nog helemaal geen recht op een nieuw contract. Zit er jammer genoeg 2 jaar aan vast. loopt in februari af. Ben dan ook weg, denk ik. Mocht ik het tegoed terug krijgen, ga ik alleen nog maar mobiel bellen. Ga nog naar het buitenland. Dan ben ik het wel kwijt.

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 15:27
door marjorin
Zelfs als je contract afloopt wordt het normaliter niet beëindigd als jij daar niet om vraagt. Het lijkt alsof het per ongeluk is beëindigd en jij toen een nieuwe hebt gekregen zonder dat dit jou is verteld. Idioot dat ze dat niet voor je oplossen.

Tja... als je in Februari bij ze weggaat ben je ook alles kwijt. Dus heb je misschien een geluk bij een ongeluk dat er niets meer is dat je bindt, want er zijn wel goedkopere abonnementen!

Succes.

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 15:36
door Jootje3
Ja, zo denk ik er ook over, in ieder geval bedankt voor het meedenken.
Groetjes Josien

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 15:41
door marjorin
Graag gedaan... maar als ik jou was zou ik toch wel even die laatste rekeningen uitprinten waaruit blijkt dat je een nieuw contract hebt gekregen en dat je beltegoed is verdwenen, en stuur het met de post op.
Als ze er iets mee doen, scheelt het je allicht een paar tientjes tot het einde van je contracts duur.

En hopelijk leest hier iemand van T-mobile mee, want slordig is het en niet goed voor hun reputatie!

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 09 sep 2009 16:34
door Jootje3
Dat vind ik ook, toch nog bedankt. Zullen zien hoe het loopt.

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 10 sep 2009 12:55
door T-Mobile Webcare
Hoi Jootje3,

Hierbij bieden wij je aan om naar je gegevens te kijken. Stel je dit op prijs, dan verzoeken wij je jouw gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken wat er is misgegaan.

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- dat je bekend bent als Jootje3 bij Tros Radar.

De gebruikersnaam en het gekozen forum gelden puur als identificatie van jouw verhaal in onze mailbox.

Met vriendelijke groet,

Ilona
T-Mobile Webcare

Re: T-Mobile beltegoed verdwenen

Geplaatst: 02 jun 2012 10:09
door hapo57
Ik heb net hetzelfde bemerkt, ruim 200 euro verdwenen:(

Ben bij de shop geweest omdat beltegoed te veel opliep.
Sim only was een oplossing.

Lost inderdaad je beltegoed probleem op, maar niet zoals je dat wenst:(

T-Mobile mag wel eens een duidelijke waarschuwing geven in plaats van zich te verstoppen achter kleine lettertjes:(