Oplichterij bij Julia's vestiging Leiden
Geplaatst: 09 sep 2009 19:18
Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen avond probeerde ik gebruik te maken van de kortingsactie van
20% die op dit moment actief. Ik plaatste dan ook een bestelling bij
Julia's voor een pastamaaltijd, met een prijs van 5,75. Ik leverde mijn
kortingsmuntje in maar de dame achter de kassa noemde een foutief bedrag
op als totaal. Ik legde haar uit dat 5,75-10% toch echt 4,60 is en na
enig hoofdrekenwerk van haar kant drong dat ook tot haar door. Een
andere dame van Julia's kwam er toen tussen dat de korting slechts op
één product geldt. Ik legde uit dat ik één product van de kaart had
besteld, te weten die ene pasta maaltijd. Echter, op de bon bleek dit
aangeslagen te zijn als twee artikelen: de pasta zelf en de saus apart.
Dat is echter niet wat er op de menu kaart staat en dus ook niet wat ik
besteld heb. Hoe het intern verrekend wordt maakt mij niet uit, al wordt
ieder ingredient van de saus los op de kassa aangeslagen, maar ik bestel
één product. Ze begon toen te verklaren dat het toch echt twee losse
producten zijn en dat ze ook los verkocht worden. Daarbij durfde ze me
ook al niet meer recht aan te kijken want ze begreep zelf ook wel dat
dat natuurlijk nooit gebeurde. U kunt zich voorstellen dat ik dit niet
zo netjes vindt van een groot concern als Servex. Al was het maar omdat
het muntje dat ingescanned wordt gekoppeld wordt aan één van de twee
producten zonder dat de klant dit in de gaten heeft, en in mijn geval
was dat ook nog eens het goedkoopste produkt; zover als je al van twee
gescheiden producten kan spreken waar het als één product op de kaart
vermeldt staat. Wat is het volgende, het vorkje los inscannen op de
kassa a 20 cent en daar dan 20% korting over geven? In mijn ogen pure
oplichting dus bij Julia's door Servex. U zult begrijpen dat ik geen
trek meer had...
Sander
Afgelopen avond probeerde ik gebruik te maken van de kortingsactie van
20% die op dit moment actief. Ik plaatste dan ook een bestelling bij
Julia's voor een pastamaaltijd, met een prijs van 5,75. Ik leverde mijn
kortingsmuntje in maar de dame achter de kassa noemde een foutief bedrag
op als totaal. Ik legde haar uit dat 5,75-10% toch echt 4,60 is en na
enig hoofdrekenwerk van haar kant drong dat ook tot haar door. Een
andere dame van Julia's kwam er toen tussen dat de korting slechts op
één product geldt. Ik legde uit dat ik één product van de kaart had
besteld, te weten die ene pasta maaltijd. Echter, op de bon bleek dit
aangeslagen te zijn als twee artikelen: de pasta zelf en de saus apart.
Dat is echter niet wat er op de menu kaart staat en dus ook niet wat ik
besteld heb. Hoe het intern verrekend wordt maakt mij niet uit, al wordt
ieder ingredient van de saus los op de kassa aangeslagen, maar ik bestel
één product. Ze begon toen te verklaren dat het toch echt twee losse
producten zijn en dat ze ook los verkocht worden. Daarbij durfde ze me
ook al niet meer recht aan te kijken want ze begreep zelf ook wel dat
dat natuurlijk nooit gebeurde. U kunt zich voorstellen dat ik dit niet
zo netjes vindt van een groot concern als Servex. Al was het maar omdat
het muntje dat ingescanned wordt gekoppeld wordt aan één van de twee
producten zonder dat de klant dit in de gaten heeft, en in mijn geval
was dat ook nog eens het goedkoopste produkt; zover als je al van twee
gescheiden producten kan spreken waar het als één product op de kaart
vermeldt staat. Wat is het volgende, het vorkje los inscannen op de
kassa a 20 cent en daar dan 20% korting over geven? In mijn ogen pure
oplichting dus bij Julia's door Servex. U zult begrijpen dat ik geen
trek meer had...
Sander