Ikea Kramfors
Geplaatst: 12 sep 2009 10:32
Anderhalf jaar geleden kochten wij een Kramfors zetel bij Ikea. Na een eerste foute levering (2 maal hetzelfde stuk) kregen wij een aantal weken later het juiste geleverd. Hier waren echter rare plekken in te vinden, en na een aantal maanden begon het leder te scheuren. Deskundige langsgeweest, omruiling goedgekeurd, en na een paar maand kregen we een ander salon geleverd. In die omruiling waren ook van die rare plekken te zien, heb dit meteen doorgemailed naar Ikea, maar ben zo vriendelijk geweest om niet opnieuw een omruiling te vragen.
Maanden later... opnieuw scheuren. Ze sturen weer een deskundige die een omruiling goedkeurd.
Wij gaan naar Ikea, hun nieuwe uitgave van de Kramfors zetel bekijken, maar deze kan ons niet bekoren, andere modellen ook niet.
Wij moeten dus elders een nieuw salon kopen en hebben daarom ons geld terug gevraagd. We kregen vorige week meteen een mail dat ze op 19/09/09 onze zetel komen ophalen. Er stond niks in over een eventuele terugbetaling. Na een aantal keer gebeld te hebben laat Ikea me hun beslissing weten: 650€ cash en 650€ in waardebonnen.
Kan dit zomaar? De schuld ligt volledig bij hun. Ik wil helemaal geen waardebons.
We gaan deze middag alvast even langs bij de klantendienst, maar had graag wat extra meningen gekregen.
Alvast bedankt.
Maanden later... opnieuw scheuren. Ze sturen weer een deskundige die een omruiling goedkeurd.
Wij gaan naar Ikea, hun nieuwe uitgave van de Kramfors zetel bekijken, maar deze kan ons niet bekoren, andere modellen ook niet.
Wij moeten dus elders een nieuw salon kopen en hebben daarom ons geld terug gevraagd. We kregen vorige week meteen een mail dat ze op 19/09/09 onze zetel komen ophalen. Er stond niks in over een eventuele terugbetaling. Na een aantal keer gebeld te hebben laat Ikea me hun beslissing weten: 650€ cash en 650€ in waardebonnen.
Kan dit zomaar? De schuld ligt volledig bij hun. Ik wil helemaal geen waardebons.
We gaan deze middag alvast even langs bij de klantendienst, maar had graag wat extra meningen gekregen.
Alvast bedankt.