ZIggo is erg slecht met nieuwe modems!
Geplaatst: 12 sep 2009 17:54
Ziggo stuurde een tijdje geleden ongeveer 1 maand een nieuwe modem.
Activering zoals uitgelegd in een briefje werkte niet, dus moest ik peper duur bellen met een mobiel naar hun zogenaamde support afdeling(waar ik geen support kreeg in de eerste gesprek!).
Deze persoon zou de modem samen met mij activeren van afstand zou hij wat dingen doen. Hij vertelde dat met 2 uur of langer de modem het zou moeten doen, inplaats van 30 minuten in de brief?
Ik gaf meteen wat klachten door over slechte telefoon verbinding en internet die weer slechter was geworden, langzamer dan adsl!
Deze persoon was erg onaardig en vertelde mij zelfs dan stap je toch over naar een andere provider.
Nadat hij de verbinding verbrak was ik erg boos, ik belde weer en kreeg dit keer een vriendelijke persoon aan de telefoon, ik legde alles uit en hij zag niks van zijn andere collega wie dat was en wat hij zou hebben gedaan!
Kortom modem was nog steeds niet geactiveerd!!!!!
Deze persoon deed alles wel volgens het boekje en eindelijk werkte de modem.
Echter binnen 1 week merkte ik al dat het internet en de telefoon slechter waren dan ervoor, nog slechter kan dat JA!???
Ik liep al jaren te klagen bij multikabel voor de fusie, eerder dit jaat haalde ik op eens de snelheden die ik al jaren had moeten hebben!
Maar 2 maanden erna was het weer de helft, terwijl ik power pakket heb denk ik waar is de power????
De nieuwe modem viel vorige week erg vaak weg(internet snelheid ging steeds naar 0 en weg waren alle verbindingen!).
Normaal met 5 tot 10 seconden werkte internet het weer erg langzaam maar ik kon sommige website's openen.
Echter was het binnen een paar dagen zo erg dat de internet snelheid/verbindingen volledig weg viel en niet meer terug kwam.
Dus moet ik om de 5 minuten de modem resseten om internet te hebben!!
Kreeg te horen dat hun nieuwe modem wat problemen had en dat ze een software update hadden gedaan en die niet werkte!
Ze vertelden mij dat ze niet weten wanneer ze eindelijk het oplossen, onder tussen heb je gewoon pech geen internet(tenzij je iedere 5 minuten je modem reset).
Ik snap het even niet???
Als je modems niet voldoen en niet goed werken ruil je die toch om?
Stuur die troep terug naar de fabrikant/leverancier en vraag je geld terug!
En koop goede apparatuur en test het zelf voor de klanten dit massaal krijgen!
Ziggo heeft het over nog hogere snelheden, maar zoals ik het nu zie zal ziggo weer terug gaan naar de stenen tijdperk van internet, en zal het wel weer jaren duren!
Waarom is er niet 1 provider die wel zijn belofte's nakomt en service geeft en uit zich zelf geld terug geeft voor niet geleverde diensten!
Ik ben ziggo zat maar ik weet dat kpn vermoedelijk in mijn woonplaats nog slechter is, dus heb ik geen keus om op die oplichters te wachten tot ze ooit weer het goed laten werken!
Kortom als er maar 1 kabel aanbieder is ben je de klos!
Er is laatst een monteur geweest die trouwens weer vertelde dat als je torrents gebruikt je telefoon daardoor zou kunnen haperen??
Ziggo zegt echter nergens hier iets over, ook zouden de modems problemen hebben met grote aantal verbindingen met torrents, processor modem en werk geheugen, en snelheid werk geheugen zou dit niet aan kunnen????!!
Hoe kan je dan power pakketten en grote snelheden aanbieden als je moden niet eens de verbindingen aankan?
Daarnaast denk ik dat de switches en routers van hun netwerk ook niet alles aankunnen!
Vervang alles voor snellere beter werkende apparatuur, en houd rekening dat de apparatuur ook problemen kan krijgen als het te warm word, dus zet er een koelertje in!
Ik weet waar je op moet letten en hopelijk ;eest ziggo dit ook en doen ze er wat goeds mee.
Ik kan beter voor hun gaan werken zodat ze eens alles goed na lopen!
Activering zoals uitgelegd in een briefje werkte niet, dus moest ik peper duur bellen met een mobiel naar hun zogenaamde support afdeling(waar ik geen support kreeg in de eerste gesprek!).
Deze persoon zou de modem samen met mij activeren van afstand zou hij wat dingen doen. Hij vertelde dat met 2 uur of langer de modem het zou moeten doen, inplaats van 30 minuten in de brief?
Ik gaf meteen wat klachten door over slechte telefoon verbinding en internet die weer slechter was geworden, langzamer dan adsl!
Deze persoon was erg onaardig en vertelde mij zelfs dan stap je toch over naar een andere provider.
Nadat hij de verbinding verbrak was ik erg boos, ik belde weer en kreeg dit keer een vriendelijke persoon aan de telefoon, ik legde alles uit en hij zag niks van zijn andere collega wie dat was en wat hij zou hebben gedaan!
Kortom modem was nog steeds niet geactiveerd!!!!!
Deze persoon deed alles wel volgens het boekje en eindelijk werkte de modem.
Echter binnen 1 week merkte ik al dat het internet en de telefoon slechter waren dan ervoor, nog slechter kan dat JA!???
Ik liep al jaren te klagen bij multikabel voor de fusie, eerder dit jaat haalde ik op eens de snelheden die ik al jaren had moeten hebben!
Maar 2 maanden erna was het weer de helft, terwijl ik power pakket heb denk ik waar is de power????
De nieuwe modem viel vorige week erg vaak weg(internet snelheid ging steeds naar 0 en weg waren alle verbindingen!).
Normaal met 5 tot 10 seconden werkte internet het weer erg langzaam maar ik kon sommige website's openen.
Echter was het binnen een paar dagen zo erg dat de internet snelheid/verbindingen volledig weg viel en niet meer terug kwam.
Dus moet ik om de 5 minuten de modem resseten om internet te hebben!!
Kreeg te horen dat hun nieuwe modem wat problemen had en dat ze een software update hadden gedaan en die niet werkte!
Ze vertelden mij dat ze niet weten wanneer ze eindelijk het oplossen, onder tussen heb je gewoon pech geen internet(tenzij je iedere 5 minuten je modem reset).
Ik snap het even niet???
Als je modems niet voldoen en niet goed werken ruil je die toch om?
Stuur die troep terug naar de fabrikant/leverancier en vraag je geld terug!
En koop goede apparatuur en test het zelf voor de klanten dit massaal krijgen!
Ziggo heeft het over nog hogere snelheden, maar zoals ik het nu zie zal ziggo weer terug gaan naar de stenen tijdperk van internet, en zal het wel weer jaren duren!
Waarom is er niet 1 provider die wel zijn belofte's nakomt en service geeft en uit zich zelf geld terug geeft voor niet geleverde diensten!
Ik ben ziggo zat maar ik weet dat kpn vermoedelijk in mijn woonplaats nog slechter is, dus heb ik geen keus om op die oplichters te wachten tot ze ooit weer het goed laten werken!
Kortom als er maar 1 kabel aanbieder is ben je de klos!
Er is laatst een monteur geweest die trouwens weer vertelde dat als je torrents gebruikt je telefoon daardoor zou kunnen haperen??
Ziggo zegt echter nergens hier iets over, ook zouden de modems problemen hebben met grote aantal verbindingen met torrents, processor modem en werk geheugen, en snelheid werk geheugen zou dit niet aan kunnen????!!
Hoe kan je dan power pakketten en grote snelheden aanbieden als je moden niet eens de verbindingen aankan?
Daarnaast denk ik dat de switches en routers van hun netwerk ook niet alles aankunnen!
Vervang alles voor snellere beter werkende apparatuur, en houd rekening dat de apparatuur ook problemen kan krijgen als het te warm word, dus zet er een koelertje in!
Ik weet waar je op moet letten en hopelijk ;eest ziggo dit ook en doen ze er wat goeds mee.
Ik kan beter voor hun gaan werken zodat ze eens alles goed na lopen!