Slechte (overstap)service van Tele2!!
Geplaatst: 13 sep 2009 20:11
Ik heb me onlangs aangemeld als nieuwe klant van Tele2 (totaalpakket met internet, telefonie en tv). De overstapservice is natuurlijk erg handig, je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, je krijgt SMSjes ter bevestiging van bep. dingen, echt super!
Maar nu komt de oplevering dichterbij, om precies te zijn komende maandag. Pas afgelopen do. de code gekregen waarmee ik een (verplichte) afspraak met de monteur kan maken. Dit moet 10 dagen voor de opleverdatum, maar zo vroeg had ik de brief dus niet binnen. Gebeld met de klantenservice: de monteurs hebben het erg druk waardoor er vertraging is.
Ik kan pas de 25e, 2 werkweken later, de monteur thuis krijgen, dus 2 werkweken geen thuiswerken, dus inkomsten mislopen!!!
Wederom gebeld; ik wil dan wel de producten zonder monteur thuiskrijgen, dan installeer ik het zelf wel... NIET mogelijk! Het enige wat ze kunnen doen is die 2 weken niet in rekening brengen (dat is wel het minste..!)
Erg slecht dat de klant de dupe is van planningsproblemen van Tele2! En dat ze daarnaast zo onflexibel zijn...
Moraal van het verhaal: vertrouw niet op de overstapservice, ondanks wat ze beloven, sluit het niet naadloos op elkaar aan!!
En dan nu de vraag: kan ik hier verder wat mee, ook met het oog op de inkomsten die ik door niet thuis te kunnen werken misloop?
Maar nu komt de oplevering dichterbij, om precies te zijn komende maandag. Pas afgelopen do. de code gekregen waarmee ik een (verplichte) afspraak met de monteur kan maken. Dit moet 10 dagen voor de opleverdatum, maar zo vroeg had ik de brief dus niet binnen. Gebeld met de klantenservice: de monteurs hebben het erg druk waardoor er vertraging is.
Ik kan pas de 25e, 2 werkweken later, de monteur thuis krijgen, dus 2 werkweken geen thuiswerken, dus inkomsten mislopen!!!
Wederom gebeld; ik wil dan wel de producten zonder monteur thuiskrijgen, dan installeer ik het zelf wel... NIET mogelijk! Het enige wat ze kunnen doen is die 2 weken niet in rekening brengen (dat is wel het minste..!)
Erg slecht dat de klant de dupe is van planningsproblemen van Tele2! En dat ze daarnaast zo onflexibel zijn...
Moraal van het verhaal: vertrouw niet op de overstapservice, ondanks wat ze beloven, sluit het niet naadloos op elkaar aan!!
En dan nu de vraag: kan ik hier verder wat mee, ook met het oog op de inkomsten die ik door niet thuis te kunnen werken misloop?