Ik "had" een abbo van 4 tientjes bij Vodafone.
In November 2008 had ik een factuur die mijns inziens te hoog was voor wat ik verbruikte.
Hierop heb ik deze betaling niet voldaan.
Tevens heb ik binnen 2 weken schriftelijk om een specificatie verzocht.
Doordat ik niet betaald had was de automatishce incasso gestopt.
Zodoende is de maand november, december en februari niet betaald.
(vreemde zaak dat januari wel via automatische incasso kon worden afgeschreven).
Ik heb inmiddels 3 maal schrijven met een verzoek om specificatie verzonden.
Hierop heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen van Vodafone.
In Januari ben ik afgesloten van het netwerk, doordat ik in gebreken zou zijn.
Tevens is er in maart melding gedaan bij stichting preventel.
Inmiddels bereikt mij diverse schrijven van Intrum Justitia, met het dringende verzoek te voldoen.
Contact opgenomen met deze instantie, met de mededeling dat ik zaken doe met Vodafone maar deze tot op heden geen enkele reactie geven.
Op 19 Juli kreeg ik mijn eerste reactie van Vodafone.
Hierin werd er eindelijk een specificatie toegezonden.
Op deze specificaties staan diverse gevallen die mij onbekent zijn.
Ook kloppen het aantal minuten niet.
Toch heb ik laten weten dat "om overal maar vanaf te zijn" ik de maand november en december zal voldoen.
In een reactie liet Vodafone weten hier geen genoegen mee te nemen en stelde dat ik in gebreken bent gebleven en ik moet opdraaien voor de maanden november, december en februari.
Tevens moet ik 3 maanden opzeg termijnen voldaan.
Ook de kosten van Intrum Justitia zou ik volgens Vodafone moeten voldoen.
Want, zo stelt Vodafone, Het indienen van een aanvraag van een specificatie houd niet in dat dat de betaling opschort. (volgens de algemene voorwaarden van Vodafone)
Nu is het zo, dat ik nooit een contract hebt getekend, en al helemaal geen algemene voorwaarden heb mogen inzien.
Wat zijn er voor mij de mogenlijkheden??
Ik heb overigens, 3 weken geleden, een medewerker van Vodafone telefonisch het voorstel gedaan om "wederom van het gezeik af te zijn"de maand november, december en februari te voldoen incl de helft van de opzeg kosten.
Het lijkt mij dat ik mij zeer billijk opstel nar vodafone toe.
Ik heb echter nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Vodafone.
Alvast bedankt voor jullie reactie's.
Groeten, Fred
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service vodafone onder de maat
Re: Service vodafone onder de maat
Niet betalen omdat u het ergens niet mee eens bent, is nooit verstandig. Betaalt u teveel, dan kand at achteraf verrekend worden.
Verder snap ik niets van een verzoek om een specificatie. U kunt alle rekeningen compleet gespecificeerd inzien op internet, dat duurt geen twee weken.
Bij elke provider is het zo dat de automatische incasso stopt, indien deze mislukt. Er wordt u dan als het goed is, een acceptgiro toegestuurd.
De algemene voorwaarden staan ook op de website, en een aanvraag tot specificatie is inderdaad geen reden van uitblijven van betaling. U had dat moeten afspreken met de klantenservice.
Ik zie geen reden om niet aan alle kosten te moeten voldoen. Misschien kunt u een regeling treffen m.b.t. incasso kosten. Bij de rest staat Vodafone volledig in zijn/haar recht.
Verder snap ik niets van een verzoek om een specificatie. U kunt alle rekeningen compleet gespecificeerd inzien op internet, dat duurt geen twee weken.
Bij elke provider is het zo dat de automatische incasso stopt, indien deze mislukt. Er wordt u dan als het goed is, een acceptgiro toegestuurd.
De algemene voorwaarden staan ook op de website, en een aanvraag tot specificatie is inderdaad geen reden van uitblijven van betaling. U had dat moeten afspreken met de klantenservice.
Ik zie geen reden om niet aan alle kosten te moeten voldoen. Misschien kunt u een regeling treffen m.b.t. incasso kosten. Bij de rest staat Vodafone volledig in zijn/haar recht.
Re: Service vodafone onder de maat
Ik ben het volledig eens met Utaddict.
Dat je geen contract getekend hebt vind ik vreemd. Heb je misschien telefonisch of online bij Vodafone vernieuwd? In dat geval heb je een bestiging ontvangen van de vernieuwing en daar staat standaard in dat bij een vernieuwing je akkoord gaat met de algemene voorwaarden.Freddd schreef:Nu is het zo, dat ik nooit een contract hebt getekend, en al helemaal geen algemene voorwaarden heb mogen inzien.