LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasvezel in Meerhoven (van Onsnet Eindhoven)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Remco62

Glasvezel in Meerhoven (van Onsnet Eindhoven)

Ongelezen bericht door Remco62 »

Sorry allemaal heb nog nooit wat op een forum geplaats heb dus 3 maal het erop gezet :oops:
Remco
Laatst gewijzigd door Remco62 op 16 sep 2009 13:41, 2 keer totaal gewijzigd.

jor

Re: Glasvezel in Meerhoven (van Onsnet Eindhoven)

Ongelezen bericht door jor »

Waarom plaats je nu drie maal hetzelfde bericht? Je krijgt echt niet meer antwoorden en het is voor bezoekers die je bericht lezen knap irritant.Is ook nog tegen de forumregels.
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels

Ga gewoon verder in het eerste geopende topic, hier dus.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 33#p917233

Remco62

Ik ben hier helaas niet bekend mee het spijt me als je dit als fout ziet. Ik heb dit 3 maal geplaats omdat ik dacht dat dat moest. Wij hebben namelijk telefoon en tv en internet vandaar dat ik dit 3 maal er op heb gezet. Ik dacht dat het per onderdeel moest.

Nogmaals sorry de intensie is alleen maar waarschuwen.

Met vriendelijke groet,
Remco

jor

Remco62 schreef:Ik ben hier helaas niet bekend mee het spijt me als je dit als fout ziet. Ik heb dit 3 maal geplaats omdat ik dacht dat dat moest. Wij hebben namelijk telefoon en tv en internet vandaar dat ik dit 3 maal er op heb gezet. Ik dacht dat het per onderdeel moest.

Nogmaals sorry de intensie is alleen maar waarschuwen.

Met vriendelijke groet,
Remco
Oke, dat kan gebeuren,ga in het eerste geopende topic verder en welkom op het forum.Mocht je hier blijven reageren is het misschien een optie de forumregels even door te nemen. :wink:

Remco62

Hartelijk bedankt ik zal ook alles even aanpassen en de anderen verwijderen is wel zo netjes en nogmaals bedankt voor je advies.

Groet Remco :oops:

jor

Remco62 schreef:Hartelijk bedankt ik zal ook alles even aanpassen en de anderen verwijderen is wel zo netjes en nogmaals bedankt voor je advies.

Groet Remco :oops:
Het helemaal verwijderen zal waarschijnlijk niet (meer)lukken,aanpassen we.Ter zijner tijd zal de beheerder dit wel weghalen.Bedankt voor je begrip.

jor

Gesloten